Урок 6. ВЕЛИКІ ДОСЯГНЕННЯ МАЛИХ УКРАЇНЦІВ

Опис документу:
Урок 6. ВЕЛИКІ ДОСЯГНЕННЯ МАЛИХ УКРАЇНЦІВ Мета: продовжити ознайомлення учнів зі складовими успіху; вчити наполегливості; викликати бажання розвивати свої здібності; спонукати до досягнення конкретної мети.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 6. ВЕЛИКІ ДОСЯГНЕННЯ МАЛИХ УКРАЇНЦІВ

Мета: продовжити ознайомлення учнів зі складовими успіху; вчити наполегливості; викликати бажання розвивати свої здібності; спонукати до досягнення конкретної мети.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Проблемне запитання

— Якими шляхами можна досягти успіху?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про великі досягнення малих українців.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розповідь учителя

— Здійснення наших бажань — запорука успіху. Успіх — удача, досяг­нення, благополуччя, вдача.

Але бажання і наміри людина має аналізувати з урахуванням обставин, можливостей для їх реалізації, інтересів інших людей.

Для самовдосконалення велике значення має сила волі, її слід виховувати в собі постійно: не відступайте, коли не розв’язується задача. Не вдається від­разу — відпочиньте і знову беріться. Не зуміли розібратися сьогодні — розбе­ріться завтра. Не знаєте — запитуйте, не вмієте — вчіться. Робіть не тільки те, що хочеться, а перш за все те, що треба.

Учітися володіти собою означає бути дисциплінованим, уміти організову­вати себе, відповідати за свої вчинки.

Доцільно використати вірш Анатолія Костецького «Як захочеш — буде все».

ЯК ЗАХОЧЕШ — БУДЕ ВСЕ

Заявив я вчора тату:

— Я страшенно хочу мати

годівницю на вікні.

Хай птахи свистять мені!

— Що ж! — примружив тато очі.

— Непогана думка, син.

Буде все, як дуже схочеш,—

це давно відомо всім...—

З того часу я ходив —

і хотів, хотів, хотів.

Їв — хотів. Співав — хотів.

Навіть спав — і теж хотів.

Зранку зиркав у вікно,

як робив зарядку,

думав: «Буде, як в кіно:

клац! — і все в порядку!».

Але скільки не дивився —

не з’являлась годівниця...

І тоді я так сказав:

— Тато помилився!

Краще я змайструю сам

гарну годівницю.—

Взяв цвяхів у тата трошки,

пилку взяв, соснову дошку,

годівницю вправно збив

і раптово — зрозумів!

Он воно у чому справа,

не подумав я про це!

Адже справді тато — правий,

дуже-дуже тато правий:

як захочеш — буде все!

Анатолій Костецький

— От і я бажаю вам, діти, постійно трудитися в житті, щоб досягти бажа­ного успіху та результатів своєї праці!

2. Робота за підручником (с. 29–34)

Учні читають статті про великі досягнення малих українців.

— Розкажіть за фотографіями на с. 29–31, про кого ви прочитали.

Робота в парах

Учні виконують завдання на с. 31.

Читання вірша за Катериною Рибкіною «Ми різні» та виконання завдань на с. 34

— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?

3. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Доповни речення»

Учні складають речення «Ким у майбутньому хочеш стати, і що для цього потрібно?» (Я хочу в майбутньому стати..., і мені для цього потрібно...)

2. Гра «Збери прислів’я»

— Складіть прислів’я з двох частин. Поясніть, як ви їх розумієте?

Життя — як стерняста нива, господарі своєї долі.

Люди — не пройдеш, ноги не вколовши.

3. Гра «П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що нового ви дізналися на уроці?

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник (с. 29–34).

Намалювати малюнок «Ким я бачу себе через 20 років». (Якщо не змо­жете намалювати, знайдіть картинку і наклейте на аркуші паперу. А через 20 років, коли відвідаєте школу, ви подивитесь, чи здійснились ваші мрії, чи досягли успіху.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.