Урок 6. ВЕЛИКІ ДОСЯГНЕННЯ МАЛИХ УКРАЇНЦІВ

Опис документу:
Урок 6. ВЕЛИКІ ДОСЯГНЕННЯ МАЛИХ УКРАЇНЦІВ Мета: продовжити ознайомлення учнів зі складовими успіху; вчити наполегливості; викликати бажання розвивати свої здібності; спонукати до досягнення конкретної мети.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 6. ВЕЛИКІ ДОСЯГНЕННЯ МАЛИХ УКРАЇНЦІВ

Мета: продовжити ознайомлення учнів зі складовими успіху; вчити наполегливості; викликати бажання розвивати свої здібності; спонукати до досягнення конкретної мети.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Проблемне запитання

— Якими шляхами можна досягти успіху?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про великі досягнення малих українців.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розповідь учителя

— Здійснення наших бажань — запорука успіху. Успіх — удача, досяг­нення, благополуччя, вдача.

Але бажання і наміри людина має аналізувати з урахуванням обставин, можливостей для їх реалізації, інтересів інших людей.

Для самовдосконалення велике значення має сила волі, її слід виховувати в собі постійно: не відступайте, коли не розв’язується задача. Не вдається від­разу — відпочиньте і знову беріться. Не зуміли розібратися сьогодні — розбе­ріться завтра. Не знаєте — запитуйте, не вмієте — вчіться. Робіть не тільки те, що хочеться, а перш за все те, що треба.

Учітися володіти собою означає бути дисциплінованим, уміти організову­вати себе, відповідати за свої вчинки.

Доцільно використати вірш Анатолія Костецького «Як захочеш — буде все».

ЯК ЗАХОЧЕШ — БУДЕ ВСЕ

Заявив я вчора тату:

— Я страшенно хочу мати

годівницю на вікні.

Хай птахи свистять мені!

— Що ж! — примружив тато очі.

— Непогана думка, син.

Буде все, як дуже схочеш,—

це давно відомо всім...—

З того часу я ходив —

і хотів, хотів, хотів.

Їв — хотів. Співав — хотів.

Навіть спав — і теж хотів.

Зранку зиркав у вікно,

як робив зарядку,

думав: «Буде, як в кіно:

клац! — і все в порядку!».

Але скільки не дивився —

не з’являлась годівниця...

І тоді я так сказав:

— Тато помилився!

Краще я змайструю сам

гарну годівницю.—

Взяв цвяхів у тата трошки,

пилку взяв, соснову дошку,

годівницю вправно збив

і раптово — зрозумів!

Он воно у чому справа,

не подумав я про це!

Адже справді тато — правий,

дуже-дуже тато правий:

як захочеш — буде все!

Анатолій Костецький

— От і я бажаю вам, діти, постійно трудитися в житті, щоб досягти бажа­ного успіху та результатів своєї праці!

2. Робота за підручником (с. 29–34)

Учні читають статті про великі досягнення малих українців.

— Розкажіть за фотографіями на с. 29–31, про кого ви прочитали.

Робота в парах

Учні виконують завдання на с. 31.

Читання вірша за Катериною Рибкіною «Ми різні» та виконання завдань на с. 34

— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?

3. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Доповни речення»

Учні складають речення «Ким у майбутньому хочеш стати, і що для цього потрібно?» (Я хочу в майбутньому стати..., і мені для цього потрібно...)

2. Гра «Збери прислів’я»

— Складіть прислів’я з двох частин. Поясніть, як ви їх розумієте?

Життя — як стерняста нива, господарі своєї долі.

Люди — не пройдеш, ноги не вколовши.

3. Гра «П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що нового ви дізналися на уроці?

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник (с. 29–34).

Намалювати малюнок «Ким я бачу себе через 20 років». (Якщо не змо­жете намалювати, знайдіть картинку і наклейте на аркуші паперу. А через 20 років, коли відвідаєте школу, ви подивитесь, чи здійснились ваші мрії, чи досягли успіху.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00