Урок 6. Урок позакласного читання. Добридень, школо!

Опис документу:
Урок 6. Урок позакласного читання. Добридень, школо! Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті лю¬дини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам’ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 6. Урок позакласного читання. Добридень, школо!

Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті лю­дини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам’ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку

1. Слухання пісні В. Шаїнського «Вчать у школі»

2. Виразне читання вірша вчителем

…Ось і школа. Квіти, квіти

Загойдалися вгорі.

Ті, що звались просто діти,

Нині звуться школярі.

— Школа, — вчителька сказала, —

Це не просто гарний дім

І не просто класи, зали —

Треба знати нам усім.

В школі всіх наук джерела

Дбало зібрані людьми.

За віки міста і села

Школа вивела з пітьми.

Усього багато в школі

Є цікавого для вас.

А тепер ідіть поволі,

Любі діти, в другий клас.

П. Воронько

— Про що йтиметься на уроці?

3. Робота в групах

Складання усної розповіді «Що тобі найбільше подобається в школі».

ІІІ. Обговорення прочитаного твору. Оповідання А. Коваль «Здрастуй, школо

1. Бесіда за прочитаним

— Який вік нашої школи?

— Як давні греки називали школу?

— Хто міг відвідувати школи Стародавньої Греції?

— Коли школа прийшла на наші слов’янські землі?

2. Гра «Продовж речення»

  • Спочатку хлопчики ходили до школи…

  • Завершувалося навчання в спеціальній школі…

  • Дорогою до нас школа побувала у Стародавньому Римі…

3. Гра «Упізнай твір»

Вірші: «До школи» Р. Росяника, «У школу» Л. Храпливої, «Головна професія» А. Костецького.

Наука дасть нам силу

Дістатись до мети,

А Україні милій

В потребі помогти.

— Хто автор цього вірша?

Вчить пташка мати

Своїх пташат

Вгору здійматись,

В хмари злітать.

— З якого вірша слова?

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр —

Всі називають головною…

— Якими словами продовжується вірш?

Фізкультхвилинка

IV. Колективне читання й обговорення казки В. Сухомлинського «Лисенятко-першокласник»

1. Самостійне читання казки учнями

— Що вирішило лисенятко?

— Яку відповідь дала мама?

2. Читання казки учнями «ланцюжком»

3. Тестування

1) Куди ходило лисенятко?

а) У ліс;

б) в садок;

в) у школу.

2) Чому лисенятко не хотіло йти до школи?

а) Болів живіт;

б) боліла голова;

в) болів зуб.

3) Що вирішила мама?

а) Вирвати зуб;

б) пожаліла і залишила вдома;

в) завела в школу.

4) Як повелося лисенятко?

а) Утекло;

б) злякалось і вирішило йти до школи;

в) погодилося вирвати зуб.

V. Підсумок уроку

— Що сподобалося на уроці?

— Що дає вам школа?

VI. Домашнє завдання

— Наступний урок позакласного читання проведемо за темою «Осінь щедра, осінь золотава». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн