Урок 51. Доречне вживання іменників у реченні. Перевірна робота. Аудіювання

Опис документу:
Урок 51. Доречне вживання іменників у реченні. Перевірна робота. Аудіювання Мета: навчати учнів виділяти іменники в мовленні, ставити до них питання, доречно вживати в реченнях; перевірити вміння учнів сприймати на слух незнайомий текст і розуміти з одного прослуховування; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати бажання бути приємним співрозмовником.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 51. Доречне вживання іменників у реченні. Перевірна робота. Аудіювання

Мета: навчати учнів виділяти іменники в мовленні, ставити до них питання, доречно вживати в реченнях; перевірити вміння учнів сприймати на слух незнайомий текст і розуміти з одного прослуховування; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати бажання бути приємним співрозмовником.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

— Прочитайте ім’я та по батькові Сашкового батька. (Микола Степанович)

— Як будуть називати Сашка, коли він виросте? (Олександр Миколайович)

— Чому слова Сашко і Степан пишуться з великої букви?

2. Каліграфічна хвилинка

— Замініть одним словом.

Закріплений на палиці, обтягнутий тканиною складений каркас у формі півкулі для захисту від дощу і сонця. (Парасолька)

— Запишіть каліграфічно.

Па ра соль ка парасолька

3. Гра «Утвори пару»

— До слів, які відповідають на питання хто?, доберіть за зразком слова, які відповідають на питання що?.

Хто? Що?

Скрипаль скрипка

моряк

лісник

школяр

футболіст

III. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота за підручником (с. 73–74)

Вправа 1

— Прочитайте вірш.

— Підкреслене слово поділіть на склади для переносу.

Вправа 2

— Прочитайте казку.

— Назвіть героїв казки.

— Прочитайте виразно діалог сороки й черепахи.

— Спишіть речення з виділеними словами. Як називають такі слова?

— Поміркуйте, чому черепаха не бачила зими. Розкажіть їй про зиму.

— Спишіть речення, у яких є підкреслені слова. Поділіть ці слова на склади для переносу.

— Спілкуймося красно! Повторимо правила спілкування.

— Які слова говоримо, вітаючись?

— Які правила спілкування ви знаєте?

Вправа 3

— Прочитайте текст. Порівняйте свою думку з текстом.

— Спишіть текст, розкриваючи дужки. Поставте питання до підкреслених іменників.

— Який розділовий знак стоїть у кінці першого речення? З якою інтонацією його потрібно читати?

2. Фізкультхвилинка

IV. Аудіювання

Учитель читає текст. Учні дають відповіді на запитання.

Як слон урятував хазяїна від тигра

(Індійська народна казка)

В Індії багато ручних слонів. Один індієць пішов зі своїм слоном у ліс по дрова.

Ліс був глухий і дикий. Слон протоптував господареві дорогу і валив дерева, а господар навантажував їх на слона.

Раптом слон перестав слухатися господаря, почав оглядатися, трясти вухами, а потім підняв хобот і заревів.

Господар глянув навкруги, але нічого не помітив. Він розсердився на слона й ударив його по вухах гілкою. А слон загнув хобот крючком, щоб підняти господаря на спину. Господар подумав, що йому буде зручніше правити слоном, коли він сяде на нього. Він сів на слона і став бити його гілкою по вухах, а слон тупцював на місці й вертів хоботом. Потім завмер і насторожився. Раптом із-за кущів вискочив здоровенний тигр, потрапив лапами на дрова, і дрова посипались. Тигр хотів плигнути другий раз, та слон уже обернувся, схопив хоботом тигра поперек живота, здавив, наче товстим канатом. Тигр роззявив пащу і дригав лапами. А слон підняв його вгору, потім ударив об землю і почав топтати ногами. І слон розчавив тигра.

Коли господар опам’ятався від страху, то сказав:

— Який я дурень, що бив слона. А він мені врятував життя.

Господар дістав з торбини хліб, що приготував для себе, і увесь віддав слону.

Тестування

1) Куди пішов господар зі слоном?

а) На полювання; б) у ліс по дрова.

2) Що вони там робили?

а) Господар спилював дерева і навантажував їх на слона;

б) слон протоптував дорогу й валив дерева, а господар навантажував їх на слона.

3) Хто напав на слона і господаря?

а) Лев; б) тигр.

4) Як слон урятував хазяїна?

а) Убив хижака;

б) налякав і прогнав хижака геть.

Оцінювання: за кожну правильну відповідь на запитання учень одержує 3 бали.

V. Підсумок уроку

— Що вивчали на сьогоднішньому уроці?

— Що найбільше запам’яталося?

VI. Домашнє завдання

С. 74. Завдання до вправи 2.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.