Урок 40.
Тема: Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин. Практична робота № 5. Порівняння будови скелету хребетних тварин
Мета: сформувати знання учнів про типи симетрії тіла тварин та її зв’язок зі способом життя, розглянути типи пересування тварин;
розвивати вміння порівнювати риси будови тіла у різних груп хребетних тварин, пов’язувати особливості будови із середовищем життя тварини, аналізувати, логічно мислити та робити висновки;
виховувати інтерес до вивчення особливостей будови тварин, дбайливе ставлення до тварин та природи, сприяти розвитку інтересу до вивчення природничих наук.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник, зошит, мультимедійне обладнання, презентація.