Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Успішний досвід та виклики інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти
»
Взяти участь Всі події
Матеріал:

Урок 39. Зв’язки між органами в організмі тварин і рослин (5 клас, НУШ)

docx
06.11.2022
7 0
придбати матеріал
Ціна:

25 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Матеріали для 5 класу НУШ за модельною навчальною програмою Т.В. Коршевнюк "Пізнаємо природу"

Урок 39.

Тема: Зв’язки між органами в організмі тварин і рослин

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання. Перевірка присутності учнів на уроці. Самопочуття учнів.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Що дозволяє тваринам активно рухатись?

На які рухи здатні рослини?

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

придбати матеріал
Ціна:

25 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Урок 34. Поняття клітини. Багатоклітинні організми: тварини, рослини, гриби (5 клас, НУШ)

zip
Урок 34.  Поняття клітини. Багатоклітинні організми: тварини, рослини, гриби (5 клас, НУШ)

386

Аватар профіля Засенко Ірина Юріївна
Пізнаємо природу
5 клас

25 грн

Урок 38. Опора і рух у тварин і рослин (5 клас, НУШ)

zip
Урок 38. Опора і рух у тварин і рослин (5 клас, НУШ)

985

Аватар профіля Засенко Ірина Юріївна
Пізнаємо природу
5 клас

33 грн

Урок 37. Процеси життєдіяльності тварин і рослин: живлення, дихання, виділення. Речовини, явища та органи, в яких відбуваються ці процеси (5 клас, НУШ)

zip
Урок 37.  Процеси життєдіяльності тварин і рослин: живлення, дихання, виділення. Речовини, явища та органи, в яких відбуваються ці процеси (5 клас, НУШ)

785

Аватар профіля Засенко Ірина Юріївна
Пізнаємо природу
5 клас

30 грн

Урок 37. Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин

zip
Урок 37. Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин

228

Аватар профіля Засенко Ірина Юріївна
Біологія
7 клас

35 грн

Урок 35. Як людина здобуває знання про організми (5 клас, НУШ)

zip
Урок 35. Як людина здобуває знання про організми (5 клас, НУШ)

255

Аватар профіля Засенко Ірина Юріївна
Пізнаємо природу
5 клас

25 грн

Схожі матеріали

Бланк самооцінювання з теми " Досліджуємо тіла та явища природи"

docx
Бланк самооцінювання з теми " Досліджуємо тіла та явища природи"

21

Аватар профіля Крецу Олена Петрівна
Пізнаємо природу
6 клас

Реактивний рух у природі і техніці. Чим особливі реактивний рух і сила пружності. Дослідження реактивного руху.

pptx
Реактивний рух у природі і техніці. Чим особливі реактивний рух і сила пружності. Дослідження реактивного руху.

21

Аватар профіля Бромот Тамара Миколаївна
Пізнаємо природу
6 клас

5 клас. Презентація "Звукові явища" НУШ

pptx
5 клас. Презентація "Звукові явища" НУШ

37

Аватар профіля Заїченко Сергій Іванович
Пізнаємо природу
5 клас

Теплове розширення тіл. Пізнаємо природу (Мідак)

pptx
Теплове розширення тіл. Пізнаємо природу (Мідак)

16

Аватар профіля Мацола Оксана Анатоліївна
Пізнаємо природу
6 клас

Чим особливі магніти та навіщо вони потрібні. Дослідження властивостей магнітів.

pptx
Чим особливі магніти та навіщо вони потрібні.  Дослідження властивостей магнітів.

28

Аватар профіля Бромот Тамара Миколаївна
Пізнаємо природу
6 клас