Урок 37. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5 «ПОРІВНЯННЯ БУДОВИ СКЕЛЕТІВ ХРЕБЕТНИХ ТВАРИН»

Опис документу:
Цілі уроку: ♦ освітня: провести порівняння будови скелетів хребетних тварин, які належать до різних груп; ♦ розвивальна: розвивати вміння зіставляти і робити висновки, аналізувати інформацію і використовувати здобуті раніше знання; ♦ виховна: виховувати поважне ставлення до всієї природи взагалі та світу тварин зокрема.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 37. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5 «ПОРІВНЯННЯ БУДОВИ СКЕЛЕТІВ ХРЕБЕТНИХ ТВАРИН»

Цілі уроку:

♦  освітня: провести порівняння будови скелетів хребетних тварин, які належать до різних груп;

♦  розвивальна: розвивати вміння зіставляти і робити висновки, аналізувати інформацію і використовувати здобуті раніше знання;

♦  виховна: виховувати поважне ставлення до всієї природи взагалі та світу тварин зокрема.

Обладнання й матеріали: колекції, рисунки, фотографії і моделі скелетів різних груп хребетних тварин.

Базові поняття і терміни уроку: хребетні тварини, опорно-рухова система, скелет, кістки, суглоби, череп, хребет, кінцівки, хвіст.

Тип уроку: закріплення знань.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Питання для бесіди

♦   Навіщо тваринам потрібен скелет?

♦   Яку будову має опорно-рухова система кишковопорожнинних?

♦   Яку будову має опорно-рухова система кільчаків?

♦   Яку будову має опорно-рухова система молюсків?

♦   Які частини опорно-рухової системи забезпечують політ у комах?

Рис. 34. Скелет жаби

Рис. 35. Скелет птаха

Рис. 36. Скелет ссавця

III. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Тема роботи. Порівняння будови скелетів хребетних тварин Мета: ознайомитись з особливостями будови скелета хребетних тварин, які належать до різних груп.Удивительная скидка349 грнDolce&Gabbana -70%349 грнДухи-эксклюзив349 грн

Обладнання та матеріали: скелети хребетних тварин або їхні муляжі, плакати або слайди презентації із зображеннями будови скелету різних хребетних, підручник, зошит.

Хід роботи:

1. Використовуючи скелети тварин або їхні муляжі, зображення та матеріал підручника, ознайомтеся із особливостями будови скелету риб. Запишіть ці особливості у відповідні графи таблиці.

2. Використовуючи скелети тварин або їхні муляжі, зображення та матеріал підручника, ознайомтеся із особливостями будови скелету амфібій. Запишіть ці особливості у відповідні графи таблиці.

3. Використовуючи скелети тварин або їхні муляжі, зображення та матеріал підручника, ознайомтеся із особливостями будови скелету рептилій. Запишіть ці особливості у відповідні графи таблиці.

4. Використовуючи скелети тварин або їхні муляжі, зображення та матеріал підручника, ознайомтеся із особливостями будови скелету птахів. Запишіть ці особливості у відповідні графи таблиці.

5. Використовуючи скелети тварин або їхні муляжі, зображення та матеріал підручника, ознайомтеся із особливостями будови скелету ссавців. Запишіть ці особливості у відповідні графи таблиці.

Таблиця для заповнення

Група хребетних

Особливості будови черепа

Особливості будови скелета кінцівок

Особливості будови хребта

Риби

 

 

 

Амфібії

 

 

 

Рептилії

 

 

 

Птахи

 

 

 

Ссавці

 

 

 

6. Формулювання висновків

Сформулюйте висновки практичної роботи, у яких укажіть, які особливості будови скелета є характерними для різних класів хребетних тварин.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити відповідний матеріал із підручника.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.