Урок 37. Подовжені м’які приголосні звуки

Опис документу:
Урок 37. Подовжені м’які приголосні звуки Мета: узагальнити вивчений матеріал про подовжені м’які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1. Хвилинка каліграфії Ття сся ння Суцвіття узлісся лікування

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 37. Подовжені м’які приголосні звуки

Мета: узагальнити вивчений матеріал про подовжені м’які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка каліграфії

Ття сся ння

Суцвіття узлісся лікування

2. Вправи на повторення

— Запишіть слова в алфавітному порядку: горобина, льотчик, радість, автобус, веселка, світлячки, малина.

— Утворіть пари за зразком «предмет + дія», запишіть їх.

Білченя плаває

зайченя бавиться

лисеня стрибає

листя бігає

каченя зеленіє

— Підкресліть букву я. Скільки звуків вона позначає? Чому?

— Наведіть приклади слів, у яких буква я позначає два звуки.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми підсумуємо все вивчене на попередніх уроках.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 52–53)

Вправа 1

— Розгляньте малюнок. Прочитайте слова. Складіть і запишіть речення.

— Як ви вважаєте, чи врятує водяник коника? Знайти відповідь вам допоможе малюнок, а також відповідь коника.

— Спишіть відповідь коника.

Вправа 2

— Прочитайте. «Зберіть» і запишіть слова.

— Три слова поділіть на склади для переносу.

— Зробіть звуко-буквений аналіз одного слова.

Вправа 3

— Прочитайте текст. Чому калину названо помічницею?

— Випишіть із першого абзацу підкреслені слова. Вимовте звуки, назвіть букви. Зробіть звуко-буквені схеми цих слів.

— Спишіть другий абзац, уставляючи слова з довідки.

2. Фізкультхвилинка

Косооке зайченятко —

Довгі вушка, гарні лапки —

Повернулось вправо, вліво,

Головою покрутило.

Пострибало, потягнулось,

За морквинками нагнулось.

І почало їх збирать —

Один! Два! Три! Чотири! П’ять!

Першу, другу — мамі й тату.

Дві морквинки — сестрі й брату.

На пеньочок тихо сіло,

П’яту моркву смачно з’їло.

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Гра «“Зайве” слово»

Вода, село, пень, гора, кора.

Син, синок, синій, синівський.

Зерно, кити, стебло, весна, липа, листок.

— Складіть речення з цими словами.

2. Гра «Незавершене речення»

Слова складаються зі... (звуків).

Звуки на письмі позначаються... (буквами).

Букви ми ..., ..., ..., (бачимо, читаємо, пишемо).

Букви бувають ... і ... (рукописні і друковані; великі і малі).

Звуки бувають ... і ... (голосні і приголосні; дзвінкі і глухі; м’які і тверді).

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— Поставте одне одному запитання за вивченою темою.

VII. Домашнє завдання

С. 53, вправа 3.

— Зробіть звуко-буквену схему двох уписаних слів на вибір.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.