Урок 36. Подовжені м’які приголосні звуки

Опис документу:
Урок 36. Подовжені м’які приголосні звуки Мета: закріпити вивчений матеріал про подовжені м’які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати турботливе ставлення до птахів. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1. Хвилинка каліграфії Жжя ння ття Узбережжя насіння латаття

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 36. Подовжені м’які приголосні звуки

Мета: закріпити вивчений матеріал про подовжені м’які приголосні звуки; збагачувати

словниковий запас учнів; виховувати турботливе ставлення до птахів.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка каліграфії

Жжя ння ття

Узбережжя насіння латаття

2. Вправи на повторення

— Побудуйте речення з кожної групи слів. Підкресліть буквосполучення ьо.

1) Льону, кольору, квітки, синього.

2) Соловйова, у, успішно, польоти, льотчика, проходять.

— Прочитайте загадку. Відгадку запишіть. Запишіть звукову модель слова-відгадки.

На вазі́ не зважиш, на базарі не купиш.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми закріпимо ваші знання про подовжені м’які приголосні звуки та написання слів із ними.

IV. Закріплення знань

1. Робота за підручником (с. 51–52)

Вправа 1

— Прочитайте вірш. З яких слів утворилося виділене слово?

— Спишіть вірш, у підкреслених словах вимовте звуки, назвіть букви.

— Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів.

Вправа 2

— Прочитайте текст. Про що в ньому розповідається?

— Спишіть текст, уставляючи пропущені букви.

— Зробіть звуко-буквений аналіз підкресленого слова.

Вправа 3

— Прочитайте текст. Яка головна думка цього твору?

— Спишіть перший абзац.

— Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова.

— Розгляньте малюнки. Усно складіть кінцівку розповіді.

2. Фізкультхвилинка

Станем в коло, дітвора,

Дітвора, дітвора.

Відпочити вже пора,

Нам пора, нам пора.

Станем в коло й покружляєм,

Покружляєм, покружляєм.

Зупинились й поплескаєм,

Поплескаєм, поплескаєм.

Тупаємо ніжками,

Мов йдемо доріжками.

Наче зайчики, йдемо,

Ідемо ми, ідемо.

Поплигали, поскакали

І за парти посідали.

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Самодиктант

— Запишіть слова, поділяючи їх для переносу.

Взуття, життя, обличчя, узлісся.

2. Гра «Утвори пару»

— З’єднайте слово і його ознаку.

Ящірка щасливий

щітка прудка

друг нова

день щирий

— Яка буква, що позначає два звуки, зустрічається у кожному словосполученні?

— Які ще букви можуть позначати два звуки? Наведіть приклади.

— Поставте наголос у словах-ознаках.

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— Оцініть свою роботу.

VII. Домашнє завдання

С. 52, вправа 3.

— Запишіть кінцівку розповіді.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.