Урок 35. Подовжені м’які приголосні звуки

Опис документу:
Урок 35. Подовжені м’які приголосні звуки Мета: навчати учнів правильно писати слова з подовженими м’якими приголосними звуками; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 35. Подовжені м’які приголосні звуки

Мета: навчати учнів правильно писати слова з подовженими м’якими приголосними

звуками; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка каліграфії

Ття ззя лля сся

Взуття вугілля волосся

2. Вправи на повторення

— Прочитайте скоромовку. Випишіть слова, у яких є м’які приголосні. У сіни Мусій сіно носив.

— Спишіть слова в алфавітному порядку. Запам’ятайте їх написання. Над словами поставте наголос.

Волосся, колосся, завдання, читання, суддя, насіння.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ми працюватимемо над написанням слів із подовженими м’якими приголосними звуками.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 50–51)

Вправа 1

— Прочитайте вірш. Про які прикмети осені в ньому розповідається?

— Спишіть друге речення.

— Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів за зразком.

Вправа 2

— Прочитайте текст. Між ким відбувається розмова?

— Прочитайте діалог сонечка й осики. Про яке сонечко йдеться?

— Спишіть перші два речення. Зробіть звуко-буквений аналіз підкресленого слова за зразком попередньої вправи.

— Випишіть слова — назви комах, яким давала притулок осика, в абетковому порядку.

Вправа 3

— Прочитайте. «Зберіть» склади і запишіть слова.

— З одним словом на вибір складіть речення.

— Зробіть звукові схеми слів. Поділіть слова для переносу.

2. Фізкультхвилинка

Руки в сторони та вгору,—

На носочках піднялись.

Підняли голівку вгору

Й на долоньки подивись.

Руки в сторони розводим,

Опускаєм плавно вниз.

Присідати ми почнем,

Добре ноги розімнем.

Раз присіли — руки прямо.

Встали. Знову все так само.

Вправу дружно почали,

Нахил вліво — раз, два, три!

Повертаємося вправо.

Все виконуємо гарно.

Вліво, вправо повернулись,

Ось розминці вже й кінець.

Хто ж старався — молодець!

V. Узагальнення й систематизація знань

— Утворіть слова за схемою. Запишіть їх в алфавітному порядку.

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу?

VII. Домашнє завдання

С. 50, вправа 2.

— Спишіть слова осики із вправи 2, уставляючи пропущені букви. Складіть і розкажіть закінчення казки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.