Урок 34. У КОЖНОМУ КУТОЧКУ СВІТУ СВОЇ ТРАДИЦІЇ І ЗВИЧАЇ

Опис документу:
Урок 34. У КОЖНОМУ КУТОЧКУ СВІТУ СВОЇ ТРАДИЦІЇ І ЗВИЧАЇ Мета: продовжити ознайомлення учнів з різноманітністю культур і звичаїв народів; вчити доводити необхідність толерантного ставлення до різноманітності культур, звичаїв народів; виховувати повагу до національних традицій, звичаїв та обрядів ін¬ших народів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
У КОЖНОМУ КУТОЧКУ СВІТУ СВОЇ ТРАДИЦІЇ І ЗВИЧАЇ
Слайд № 1

У КОЖНОМУ КУТОЧКУ СВІТУ СВОЇ ТРАДИЦІЇ І ЗВИЧАЇ

Сучасне людство налічує: тисячі народів майже 200 держав понад 6 млрд жителів
Слайд № 2

Сучасне людство налічує: тисячі народів майже 200 держав понад 6 млрд жителів

Кожен має свої особливості
Слайд № 3

Кожен має свої особливості

«Наша істинна національність — це людство» Герберт Джордж Уелс
Слайд № 4

«Наша істинна національність — це людство» Герберт Джордж Уелс

Правила сумісного співіснування на Землі Любити і шанувати Землю, яка благословляє життя й управляє ним
Слайд № 5

Правила сумісного співіснування на Землі Любити і шанувати Землю, яка благословляє життя й управляє ним

Не ставити себе над іншими живими істотами і поводитися таким чином, щоб вони не зникали Правила сумісного співіснування на Землі
Слайд № 6

Не ставити себе над іншими живими істотами і поводитися таким чином, щоб вони не зникали Правила сумісного співіснування на Землі

Бути вдячним рослинам і тваринам за їжу, яку маємо Правила сумісного співіснування на Землі
Слайд № 7

Бути вдячним рослинам і тваринам за їжу, яку маємо Правила сумісного співіснування на Землі

Не оскверняти багатств Землі виробництвом зброї Правила сумісного співіснування на Землі
Слайд № 8

Не оскверняти багатств Землі виробництвом зброї Правила сумісного співіснування на Землі

Не наживатися на багатствах Землі, а відновлювати їх Правила сумісного співіснування на Землі
Слайд № 9

Не наживатися на багатствах Землі, а відновлювати їх Правила сумісного співіснування на Землі

Споживати багатства Землі раціонально, бо всі земляни мають на них однакові права Правила сумісного співіснування на Землі
Слайд № 10

Споживати багатства Землі раціонально, бо всі земляни мають на них однакові права Правила сумісного співіснування на Землі

Китайці – понад 1 млрд чоловік
Слайд № 11

Китайці – понад 1 млрд чоловік

Хіндусіанці – понад 220 млн чоловік
Слайд № 12

Хіндусіанці – понад 220 млн чоловік

Українці – 47 млн
Слайд № 13

Українці – 47 млн

«Гопак» (Україна)
Слайд № 14

«Гопак» (Україна)

«Лезгінка» (Грузія)
Слайд № 15

«Лезгінка» (Грузія)

«Сім сорок» (Ізраїль)
Слайд № 16

«Сім сорок» (Ізраїль)

«Циганочка»
Слайд № 17

«Циганочка»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підручник (с. 145–153)
Слайд № 18

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підручник (с. 145–153)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн