Урок 33. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки

Опис документу:
Урок 33. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки Мета: узагальнити вивчений матеріал про тверді та м’які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; формувати навички грамотного письма; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 33. Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки

Мета: узагальнити вивчений матеріал про тверді та м’які приголосні звуки; збагачувати

словниковий запас учнів; формувати навички грамотного письма; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка каліграфії

Для клю день нє сльо

— Який склад одержимо, якщо м’який звук у ньому замінимо на твердий?

Пла рук глу ле тро

— Який склад одержимо, якщо твердий звук у ньому замінимо на м’який?

2. Вправи на повторення

— Назвіть склади з м’якими приголосними в словах: тюлень, лисиця, ялина, тополя.

— Запишіть слова і позначте в дужках кількість звуків і букв у них (побудувати звукові моделі): сіль, дзьоб, маяк, бджола, щука, Юрась, льон.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ми узагальнимо ваші знання про тверді і м’які приголосні, написання слів із ними.

IV. Узагальнення й систематизація знань

1. Робота за підручником (с. 47–48)

Вправа 1

— Прочитайте вірш. Про яку пору доби в ньому розповідається?

— Спишіть два останні речення. Підкресліть букви, які позначають м’які приголосні звуки. Зробіть звукову схему виділеного слова.

Вправа 2

— Прочитайте текст. Як утворюється дощ?

— Спишіть текст, уставляючи пропущені букви.

— Яку букву ви вписували?

— Зробіть звукову схему виділеного слова.

Вправа 3

— Прочитайте текст.

— Спишіть перші два речення. Вимовте звуки, назвіть букви у виділених словах.

— Зробіть звуко-буквений аналіз підкресленого слова.

2. Фізкультхвилинка

Раз! Два! Час вставати,

Будемо відпочивати.

Три! Чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П’ять! Шість! Засміялись,

Три рази понахилялись.

Зайчик сонячний до нас

Завітав у світлий клас.

Будем бігати, стрибати,

Щоб нам зайчика впіймати.

Прудко зайчик утікає

І промінчиками грає.

Сім! Вісім! Час настав

Повернутися до справ.

3. Списування з граматичним завданням

— Спишіть слова, поділяючи їх для переносу.

Донька, опеньки, синька, пальма, пісенька, гайка, чайник, впіймав.

4. Складання речень

— Зі слів кожного рядка складіть і запишіть речення.

опеньки, коло, ростуть, пеньків, восени співала, пісеньку, доньці, мама

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Назвіть пари приголосних звуків за твердістю — м’якістю.

— Який приголосний звук завжди м’який? Якою літерою він позначається?

— Якими буквами позначається м’якість приголосних звуків на письмі? Наведіть приклади таких слів.

— Як правильно переносити слова зі знаком м’якшення? Наведіть приклади.

VI. Домашнє завдання

С. 48, вправа 3.

— Спишіть другий абзац вправи 3, уставляючи пропущені букви та слова з довідки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.