Урок 31. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення

Опис документу:
Урок 31. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення Мета: закріплювати знання учнів про позначення м’якості приголосних знаком м’якшення; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слів; виховувати охайність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 31. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення

Мета: закріплювати знання учнів про позначення м’якості приголосних знаком м’якшення; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слів; виховувати охайність.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка каліграфії

ьо сь сьо нь ньо ть тьо ць цьо

Олівець молодець палець

2. Вправи на повторення

— Побудуйте речення зі слів. Підкресліть буквосполучення ьо.

Не відкладай, на, роботи, завтра, сьогоднішньої.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви закріпите отримані знання про позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.

IV. Закріплення знань

1. Робота за підручником (с. 44–45)

Вправа 1

— Прочитайте вірш. Що цікавого ви помітили?

— Прочитайте слова, які звучать однаково, а значення мають різні.

— Складіть і запишіть власні речення з підкресленими словами.

Вправа 2

— Прочитайте текст. З якої казки це уривок?

— Спишіть другий абзац, уставляючи слова з довідки.

— Вимовте звуки, назвіть букви в підкреслених словах. Поділіть ці слова на склади для переносу.

Вправа 3

— Прочитайте вірш, уставляючи пропущені букви.

— Які букви пропущено? Вимовте звуки, які позначають підкреслені букви. Які це звуки, чому?

— Спишіть речення зі словами, у яких пропущені букви.

2. Фізкультхвилинка

Руки в сторони та вгору,—

На носочках піднялись.

Підняли голівку вгору

Й на долоньки подивись.

Руки в сторони розводим,

Опускаєм плавно вниз.

Присідати ми почнем,

Добре ноги розімнем.

Раз присіли — руки прямо.

Встали. Знову все так само.

Вправу дружно почали,

Нахил вліво — раз, два, три!

Повертаємося вправо.

Все виконуємо гарно.

Вліво, вправо повернулись,

Ось розминці вже й кінець.

Хто ж старався — молодець!

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Гра «Утвори за зразком»

Один Багато

День деньки

пень

кінь

опеньок

2. Творче списування

— Спишіть слова, вставляючи пропущені букви. Поставте наголос.

С..годні, т..хкає, сл..зи, л..дяник, л..тчик, с..мий, бад..рий, в..сна, оз..рце,

н..бесний, з..мовий, кал..ндар, дорі..ка, соло..кий.

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу?

VII. Домашнє завдання

С. 45, вправа 2.

— Дізнайтеся про пригоди олов’яного солдатика, прочитавши казку. Розкажіть. Спишіть перше і друге речення вправи 2.

— Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.