Матеріали для 5 класу НУШ (пілотні) за модельною навчальною програмою Т.В. Коршевнюк "Пізнаємо природу": презентація, конспект уроку, роздатковий матеріал
Урок 29.
Тема: Сонце і Місяць: характеристики, дослідження, вплив на Землю. Сонце і здоров’я людини. Проведення спостережень за Сонцем і Місяцем
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання. Перевірка присутності учнів на уроці. Самопочуття учнів.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Що Вам відомо про народний календар?
Що таке рік? Що таке доба?
Які небесні тіла називають планетами?
Що називають Сонячною системою? Скільки планет входить до складу Сонячної системи?
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Чи має наша планета супутники?
IV. Вивчення нового матеріалу
V. Закріплення вивченого матеріалу
1. Дидактична гра «Доповни речення»
2. Дидактична гра «Розмова на Місяці»
3. «Лови помилку»
4. Доповніть речення: «Якщо зникне Сонце, то…»
VІ. Підсумок уроку
VІI. Домашнє завдання: вивчити записи в зошиті