Урок 26. «Що буде, якщо ...». Думаю про наслідки

Опис документу:
Урок 26. «Що буде, якщо ...». Думаю про наслідки Мета: закріпити знання учнів за темою «Правила життя в суспільстві»; на основі ситуативних завдань перевірити готовність школярів застосовувати набуті знання у повсякденному житті; вчити встановлювати основні взаємозв’язки в соціальному житті (між учинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); виховувати відповідальність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
«Що буде, якщо ...». Думаю про наслідки
Слайд № 1

«Що буде, якщо ...». Думаю про наслідки

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про взаємозв’язок між учинком і наслідком, між порушенням правил і відповідальністю.
Слайд № 2

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про взаємозв’язок між учинком і наслідком, між порушенням правил і відповідальністю.

Слайд № 3

жарт, жорстокість, правопорушення, злочин, хуліганство, неввічливість, неповага
Слайд № 4

жарт, жорстокість, правопорушення, злочин, хуліганство, неввічливість, неповага

— Як ви гадаєте, чи всі в нашій державі дотримують законів?
Слайд № 5

— Як ви гадаєте, чи всі в нашій державі дотримують законів?

— Що відбувається з людьми, які не поважають законів, не дотримують їх?
Слайд № 6

— Що відбувається з людьми, які не поважають законів, не дотримують їх?

— Чи є серед дітей порушники законів?
Слайд № 7

— Чи є серед дітей порушники законів?

— Як називають таких дітей?
Слайд № 8

— Як називають таких дітей?

— А що таке правопорушення?
Слайд № 9

— А що таке правопорушення?

С. 101–103.
Слайд № 10

С. 101–103.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн