Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Урок 23.: "Прості задачі, які розв’язують дією множення на знаходження невідомої місткості. Прості задачі, які розв’язують дією ділення на знаходження невідомої місткості. Створення задачі за малюнком."

docx

Математика

Для кого: 2 Клас

19.08.2022

51

3

5

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Моя методика виділення видів простих задач побудована на принципі пошуку невідомого компонента арифметичних дій. Ще 6 видів задач: на збільшення числа на декілька одиниць, на зменшення числа на декілька одиниць, на різницеве порівняння, на збільшення числа у декілька разів, на зменшення числа у декілька разів, на кратне порівняння - це порівняльний аналіз чисел.

Усі інші варіанти розділу задач на види, абсолютно, алогічні і беззмістовні, адже не мають чіткого алгоритму розмежування видів задач і не надають алгоритму розв'язання задач.

Аутист не розуміє штучно введеного поняття "сюжетна" задача, оскільки не розуміє сюжету!

Математика - не театр. Задача - не сюжет, а завдання на пошук невідомого компонента, або невідомих компонентів арифметичних дій, або порівняльний аналіз чисел.

Я демонструю методику виділення видів задач на ОДНОМУ сюжеті з тими самими персонажами, щоб показати, що вид задачі залежить від формулювання її умови і запитання. Власне, це про арифметичні дії, які є двомісними операціями на множині чисел — на вході беруть два числа (операнда), і повертають одне число як результат.

Дві дії: додавання і множення є прямими діями, а решта дві дії: віднімання і ділення є оберненими діями відповідно.

Мій син не розуміє сюжету оповідання, або, що зараз війна і небезпека, але він розпізнає усі види виділених мною задач і вирішує їх безпомилково, а, також, у 8 років миттєво рахує у межах двох сотень з переходом через розряд. Але, це окрема тема про склад числа від 11 до 20, складений мною і який необхідно вивчити ("Особлива математика. 1 клас.")

Розподіл задач на види означає утворення чіткого алгоритму дій: вид задачі - арифметична дія виду задачі - короткий запис задачі - розв'язання - відповідь.

Опорні схеми задач вважаю зайвими і непотрібними, але я намалювала їх для тих, кому подобається ними оперувати.

Щиро дякую прекрасному педагогу - Вчителю з великої літери - Матоніній Раїсі Дем'янівні за незмінну підтримку! Якби не Ви, я, вже, давно перестала б, не тільки викладати матеріали, але й писати взагалі, адже Вані (моєму синові) я малюю на папері)))

Я пишаюся підтримкою Вчителя і зичу Вам, Раїса Дем'янівна, щоб Ваше добро поверталося до Вас сторицею!

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Рекомендуємо