Урок 22. Символи України як держави

Опис документу:
Урок 22. Символи України як держави Мета: дати учням уявлення про державну символіку України; вчити поводитися в урочистих ситуаціях, у пам’ятних місцях; виховувати шанобливе ставлення до символів держави.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 22. Символи України як держави

Мета: дати учням уявлення про державну символіку України; вчити поводитися в урочистих ситуаціях, у пам’ятних місцях; виховувати шанобливе ставлення до символів держави.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Тестування

1. Основний Закон України називається:

а) Декларація прав людини;

б) Конституція України;

в) Конвенція прав дитини.

2. Головою держави є:

а) Спікер Верховної Ради;

б) Президент;

в) Верховна Рада України.

2. Робота над загадками

  • На ріднім полі шепчуть колоски,

Я рад би знати тихі їх думки.

Я слухав, чув, як кожна колосина

Шептала тихо слово... (Україна).

М. Петров

  • Красивий, щедрий, рідний край

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься... (Україна).

3. Гра «Збери прислів’я»

— Відновіть і поясніть прислів’я.

Рідна земля і а вдома краще.

Де не є добро, та дома миліше.

За морем тепліше, в жмені мила.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про державні символи України.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 86–89)

— Розгляньте малюнки і фотографії на с. 86. Що на них зображено?

— Що ви знаєте про символи України як держави?

— Прочитайте про державні символи України на с. 86–88.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Хто такі Михайло Вербицький і Павло Чубинський?

Робота в групі

— Порівняйте українські прапори різних часів.

Робота в парі

— Порівняйте Малий Герб України з гербами Київських князів Володимира і Ярослава.

Робота в групі

Разом зі своїми товаришами знайдіть відповідь на запитання: «Як виник Герб України?». Ви станете учасником команди, яка працюватиме над проектом.

— Прочитайте, що таке проект і як працювати над проектом, на с. 89.

— Які правила успішної роботи над проектом ви запам’ятали?

— Яким буде план роботи над проектом?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Робота в парах

— Відновіть речення.

  • Коли звучить... (Гімн України),— потрібно встати, гордо і голосно співати.

  • (Гімн) ... напам’ять треба знати, разом з усіма співати.

  • Біля... (Прапора України) зупинись, честь віддати не лінись.

  • Наш... (Герб) — тризуб: запам’ятай і про це не забувай.

2. Розгадування кросворда

1. Тризуб на синьому тлі. (Герб)

2. Урочиста пісня держави. (Гімн)

3. Синьо-жовте полотнище. (Прапор)

3. Робота над загадками

  • Символ нашої держави —

Це тризуб жовто-яскравий. (Герб)

  • Синє небо, жовте жито —

Цю святиню знають діти. (Прапор)

  • Коли звучить він — всі встають,

До серця руку прикладають,

І вголос, й подумки співають,

І Україну прославляють. (Гімн)

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Які ви знаєте державні символи України?

— Яку назву має Гімн України?

— Як треба ставитися до державних символів України?

VІІ. Домашнє завдання

С. 86–89.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн