Урок 22. Дзвінкі і глухі приголосні звуки

Опис документу:
Урок 22. Дзвінкі і глухі приголосні звуки Мета: навчати учнів правильно вимовляти дзвінкі і глухі приголосні звуки; розвивати орфоепічну чіткість; виховувати уважність, старанність. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1. Хвилинка каліграфії Гл ух дз дз ін Дзвінкі глухі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 22. Дзвінкі і глухі приголосні звуки

Мета: навчати учнів правильно вимовляти дзвінкі і глухі приголосні звуки; розвивати

орфоепічну чіткість; виховувати уважність, старанність.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка каліграфії

Гл ух дз дз ін

Дзвінкі глухі

2. Вправи на повторення

— Спишіть слова. Поставте наголос. Підкресліть букви, що позначають приголосні звуки.

Хвалько, хвалиться, хвала, хвіст, хвіртка, хвилина.

— Прочитайте речення. Підкресліть слова, в яких є буква ф.

Фарбувала Фрося вікна. Федір їй допомагав.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ми будемо вчитися чітко вимовляти приголосні звуки [хв] та [ф] і правильно позначати їх буквами.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 33–34)

Вправа 1

— Прочитайте загадки.

— Запишіть відгадки.

— Якими звуками відрізняються ці слова?

— Підкресліть букви, які позначають дзвінкі звуки однією рискою, глухі — двома.

Вправа 2

— Прочитайте. З’єднайте слова з їхніми значеннями. Спишіть.

— Правильно вимовляйте звуки, які позначають підкреслені букви. Порівняйте вимову цих звуків із звуком [ф].

Вправа 3

— Прочитайте текст. Про що в ньому розповідається?

— Спишіть текст, уставляючи слова з довідки.

2. Фізкультхвилинка

Ось до лісу ми дійшли,

Потім ми лісочком йшли

І грибочок там знайшли.

Нагнулися, підняли,

У кошик поклали

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Малинку знайшли.

Дотягнулися, зірвали,

У кошик поклали

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Пташеня знайшли.

Нахилилися, підняли,

В гніздечко поклали

І рушили далі.

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Гра «Ф чи хв

..іалка, ..іст, ..ея, ..утбол, ..ороба, ..ортеця, ..иля, ..илина, ..онтан, сара..ан, ..оя.

— Прочитайте утворені слова, правильно вимовляючи звук [ф].

2. Робота в парах

— Прочитайте вірш. Знайдіть пари слів, що розрізняються дзвінкими і глухими приголосними.

В дощ шукав у лісі гриб,

Й захворів тепер на грип.

Лікував я довго зуб,

На обід поїв лиш суп.

Д. Чередниченко

(Гриб — грип, зуб — суп)

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— Наведіть приклади слів зі звуками [х] і [хв].

VII. Домашнє завдання

С. 34, вправа 3.

— У вписаних словах підкресліть букви, які позначають глухі приголосні звуки.

— Спишіть слова: лінійка, олівець, папір. Запам’ятайте правопис цих слів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн