Урок 22. БІСЕРОПЛЕТІННЯ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ОБ’ЄМНИХ ВИРОБІВ ТЕХНІКОЮ БІСЕРОПЛЕТІННЯ. «КВІТКА І БДЖОЛА»

Опис документу:
Урок 22. БІСЕРОПЛЕТІННЯ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ОБ’ЄМНИХ ВИРОБІВ ТЕХНІКОЮ БІСЕРОПЛЕТІННЯ. «КВІТКА І БДЖОЛА» Мета: продовжити ознайомлення учнів з бісероплетінням, необхідними для нього матеріалами; розвивати творчі здібності, дрібну моторику рук, посидючість; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
БІСЕРОПЛЕТІННЯ
Слайд № 1

БІСЕРОПЛЕТІННЯ

Усім, усім добрий день! Геть з дороги, наша лінь! Хай не заважає працювати Гарним хлопцям та дівчатам.
Слайд № 2

Усім, усім добрий день! Геть з дороги, наша лінь! Хай не заважає працювати Гарним хлопцям та дівчатам.

Бісер — це невеличкі або зовсім малі (найчастіше скляні) намистинки з наскрізними отворами, завдяки яким їх можна нанизувати на дріт або нитку.
Слайд № 3

Бісер — це невеличкі або зовсім малі (найчастіше скляні) намистинки з наскрізними отворами, завдяки яким їх можна нанизувати на дріт або нитку.

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Бісероплетіння — різновид декоративно-ужиткового мистецтва з використанням перлів природного чи штучного походження.
Слайд № 7

Бісероплетіння — різновид декоративно-ужиткового мистецтва з використанням перлів природного чи штучного походження.

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Метелика ловити я не хочу: Він квітка неба, хай живе собі! Хай крильцями барвистими тріпоче, Щоб радісно було мені й тобі...
Слайд № 18

Метелика ловити я не хочу: Він квітка неба, хай живе собі! Хай крильцями барвистими тріпоче, Щоб радісно було мені й тобі...

БДЖІЛКА Чого це над квітками Схилилась дітвора? — Малим цікаво знати, Як бджілка мед збира. А бджілка все кружляє, Неначе каже нам: — Жу-жу, жу-жу,...
Слайд № 19

БДЖІЛКА Чого це над квітками Схилилась дітвора? — Малим цікаво знати, Як бджілка мед збира. А бджілка все кружляє, Неначе каже нам: — Жу-жу, жу-жу, малята, Я меду не віддам! І забавлятись з вами Не маю я часу — Солодку краплю меду

Фізкультхвилинка
Слайд № 20

Фізкультхвилинка

Слайд № 21

Правила роботи дротом 1. Відрізані гострі кінці дроту слід заокруглювати. 2. Під час відрізання дроту ту частину, що відрізують, потрібно спрямовув...
Слайд № 22

Правила роботи дротом 1. Відрізані гострі кінці дроту слід заокруглювати. 2. Під час відрізання дроту ту частину, що відрізують, потрібно спрямовувати вниз до підлоги. 3. Відрізати дріт гострогубцями. 4. Дріт використовувати тільки для роботи. 5. Під час роботи з дротом та інструментами не підводитися зі свого місця.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.