Урок 21. Україна — незалежна держава

Опис документу:
Урок 21. Україна — незалежна держава Мета: формувати в учнів уявлення про Україну як незалежну державу; розвивати творче мислення, уяву; виховувати патріотичні почуття, любов до рідної країни, почуття гордості, що ти громадянин цієї країни .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 21. Україна — незалежна держава

Мета: формувати в учнів уявлення про Україну як незалежну державу; розвивати творче мислення, уяву; виховувати патріотичні почуття.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Тестування

Суспільство — це:

а) об’єднання людей, які пов’язані родинними зв’язками;

б) об’єднання людей за місцем проживання;

в) об’єднання людей, які взаємодіють, залежать одне від одного.

Без кого не існує суспільство? (Без людини)

— Що слід робити, щоб у суспільстві був лад?

— «Людина може обійтись без багатьох речей, але не без іншої людини»,— сказав один учений. Поясніть, як ви розумієте ці слова.

2. Читання акровірша і загадки

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині край.

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

М. Чернявський

  • У світі одна — всім потрібна вона. (Батьківщина)

— Чим ви найбільше пишаєтесь у своїй Вітчизні?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про свою Батьківщину як державу.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 82–85)

— Прочитайте рядки з вірша Василя Симоненка на с. 82. Як ви розумієте ці слова?

— Розгляньте фотографії на с. 82. Що на них зображено?

— Що ви знаєте про свою Батьківщину? Назвіть свою космічну адресу.

— Прочитайте вірш Валентини Новомирової «Україна» на с. 83. Розкажіть, про що в ньому йдеться?

— Прочитайте текст на с. 83–84 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Що називають державою?

— Кого називають громадянами України?

— Що таке закон?

— Який закон є основним законом нашої країни?

— Що записано у Конституції про Україну?

— Хто такий Президент України?

— Хто обирає Верховну Раду?

— Що робить Верховна Рада?

— Що робить Кабінет Міністрів?

— Що ви знаєте про свої права? Розкажіть про це, користуючись схемою на с. 85.

— Прочитайте вірш Лесі Вознюк «Я маю право» на с. 85. Про що в ньому йдеться?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

Робота над прислів’ями

  • Де рідний край, там і рай.

  • Де не є добро, а дома краще.

  • Вдома і стіни гріють.

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Як називається наша Батьківщина?

— А ви хто такі?

— Якою ми хочемо бачити Україну?

VІІ. Домашнє завдання

С. 82–85.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн