УРОК 20. ВИДІЛЬНА СИСТЕМА

Опис документу:
Цілі уроку: - освітня: ознайомити учнів з особливостями будови й основними органами видільної системи людини; - розвивальна: розвивати вміння логічно мислити та знаходити зв'язки між особливостями будови й функціями біологічних структур на прикладі органів виділення; - виховна: виховувати розуміння значення нормального функціонування видільної системи для збереження здоров'я людини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 20. ВИДІЛЬНА СИСТЕМА

Цілі уроку:

- освітня: ознайомити учнів з особливостями будови й основними органами видільної системи людини;

- розвивальна: розвивати вміння логічно мислити та знаходити зв'язки між особливостями будови й функціями біологічних структур на прикладі органів виділення;

- виховна: виховувати розуміння значення нормального функціонування видільної системи для збереження здоров'я людини.

Обладнання й матеріали: таблиця «Видільна система», таблиці з малюнками систем виділення різних систематичних груп тварин, вологі препарати нирок ссавців, модель нирки.

Базові поняття й терміни: виділення, нирки, коркова речовина, мозкова речовина, ниркова миска, сечовід, нефрон, сечовий міхур, сечівник.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

ХІД УРОКУЦелых 3 камеры!9 499 грнНежные ароматы350 грнАрмани Si - 299 грн.299 грн

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Питання для бесіди

1. Які основні процеси відбуваються під час обміну речовин?

2. Які речовини й чому виводяться з організму людини?

3. Порівняйте видільні системи комах і ссавців.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУСкидки для мужчин350 грнДети его обожают119 грнGalaxy A7 Pink9 499 грн

Розповідь учителя із заповненням таблиці

Органи виділення людини

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ,СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Питання до учнів

1. Які органи виконують видільні функції?

2. Які речовини й чому виводяться з організму людини?

Самостійна робота учнів

1. Порівняйте видільні системи риб, амфібій, рептилій, птахів і ссавців.Ferrari Red Power349 грнДухи Dupont349 грн3х-камерный смартфон9 499 грн

2. Яке значення має подвійна капілярна мережа в нирках? (Така будова капілярної мережі нирок сприяє швидкому видаленню з організму не потрібних йому речовин)

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.