Урок 20. Хто є виконавцями алгоритмів

Опис документу:
Урок-презентація "Хто є виконавцями алгоритмів" 2 клас. М.М. Корнієнко, С.М. Крамаровська, І.Т. Зарецька. Дізнаємося про різних виконавців алгоритмів, навчимося складати алгоритми для конкретного виконавця.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Хто є виконавцями алгоритмів
Слайд № 1

Хто є виконавцями алгоритмів

Повторення вивченого матеріалу на попередньому уроці Що таке алгоритм? Які властивості алгоритмів ти знаєш? Які алгоритми ти виконуєш щодня?
Слайд № 2

Повторення вивченого матеріалу на попередньому уроці Що таке алгоритм? Які властивості алгоритмів ти знаєш? Які алгоритми ти виконуєш щодня?

Дізнаємось про відмінні риси виконавців алгоритмів Ти вже знаєш, що виконавцем алгоритму може бути той, хто розуміє і може виконати кожну команду ц...
Слайд № 3

Дізнаємось про відмінні риси виконавців алгоритмів Ти вже знаєш, що виконавцем алгоритму може бути той, хто розуміє і може виконати кожну команду цього алгоритму. Є різні виконавці алгоритмів. Розглянь малюнки. Назви виконавців. Наведи приклади команд для них.

Одного виконавця від іншого відрізняє: список команд, які розуміє виконавець. Цей список називають системою команд виконавця. місце, де виконавець ...
Слайд № 4

Одного виконавця від іншого відрізняє: список команд, які розуміє виконавець. Цей список називають системою команд виконавця. місце, де виконавець може виконувати команди алгоритму. Це місце називають середовищем виконавця.

Учимося складати алгоритми для виконавця Кожний алгоритм складається для конкретного виконавця. Щоб скласти алгоритм, необхідно спочатку визначити ...
Слайд № 5

Учимося складати алгоритми для виконавця Кожний алгоритм складається для конкретного виконавця. Щоб скласти алгоритм, необхідно спочатку визначити середовище та систему команд виконавця. А потім записати потрібні команди в певному порядку.

Розглянь малюнок, ознайомся з таблицею. Склади для учня алгоритм, результатом виконання якого є написання на дошці назви країни. Виконавець учень С...
Слайд № 6

Розглянь малюнок, ознайомся з таблицею. Склади для учня алгоритм, результатом виконання якого є написання на дошці назви країни. Виконавець учень Середовищевиконання клас Система команд виконавця встань,підійди, візьми, напиши, поклади, сядь

Порівняй свій алгоритм з алгоритмом, поданим нижче. Знайди відмінності між алгоритмом, складеним тобою, і поданим на екрані. Встань. Підійди до дош...
Слайд № 7

Порівняй свій алгоритм з алгоритмом, поданим нижче. Знайди відмінності між алгоритмом, складеним тобою, і поданим на екрані. Встань. Підійди до дошки. Візьми крейду. Напиши слово «Україна». Поклади крейду. Підійди до своєї парти. Сядь на своє місце.

Слайд № 8

Робота в зошитах
Слайд № 9

Робота в зошитах

Робота за комп’ютерами
Слайд № 10

Робота за комп’ютерами

Повторення вивченого за урок Хто може бути виконавцем алгоритму? Що таке система команд? Що є середовищем алгоритму? Визнач правильний порядок дій ...
Слайд № 11

Повторення вивченого за урок Хто може бути виконавцем алгоритму? Що таке система команд? Що є середовищем алгоритму? Визнач правильний порядок дій в алгоритмі. Візьми яблуко. З’їж яблуко. Помий яблуко. Викинь недогризок. Знайди урну для сміття.

Слайд № 12

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»