Урок 19. Я вивчаю правила культурної поведінки

Опис документу:
Урок 19. Я вивчаю правила культурної поведінки Мета: систематизувати й розширити знання учнів про правила поведінки в громадських місцях; розвивати спостережливість; прищеплювати бажання наслідувати зразки культурної поведінки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 19. Я вивчаю правила культурної поведінки

Мета: систематизувати й розширити знання учнів про правила поведінки в громадських місцях; розвивати спостережливість; прищеплювати бажання наслідувати зразки культурної поведінки.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Вправа «Мікрофон»

Що таке громадські місця? (Місця, якими користується громада, тобто люди.)

Які ви знаєте громадські місця? (Магазин, ринок, театр, пошта, банк, музей, транспорт...)

— У яких громадських місцях вам доводилося бувати?

— А чи говорили вам батьки, як потрібно там поводитися?

— Які правила культурної поведінки ви вивчили на попередньому уроці?

III. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ви продовжите вивчення правил культурної поведінки в громадських місцях.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 74–77)

— Розгляньте малюнки на с. 74. Складіть речення.

— Які правила культурної поведінки порушують діти?

— До яких наслідків може призвести порушення правил культурної поведінки?

Робота в групі

— Розгляньте схему. Розкажіть про види транспорту.

— Прочитайте правила поведінки в міському транспорті на с. 75. Які правила ви виконуєте? Про які правила поведінки в міському транспорті розповідають ці знаки?

Прочитайте правила поведінки в міжміському транспорті на с. 76. Які правила ви виконуєте? Про які правила поведінки в міжміському транспорті розповідають ці знаки?

— Розгляньте малюнки на с. 76. Хто з цих дітей дотримує правил поведінки в транспорті?

Прочитайте правила поведінки в театрі, на концерті на с. 77. Які правила ви виконуєте? Про які правила поведінки в театрі розповідають малюнки на с. 77?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Гра «Доповни правила»

1) Правила поведінки в тролейбусі, автобусі, трамваї, маршрутному таксі.

  • Чекаючи транспорт, не можна стояти... (на краю тротуару).

  • Під час посадки не можна... (штовхатися).

  • Слід поступатися місцем людям... (похилого віку).

  • Якщо в салоні немає вільних місць, тримайся за... (поручні).

  • Обов’язково потрібно проплачувати... (проїзд).

  • (Не можна)... галасувати в салоні, висовувати руки та голову у відчинені вікна.

  • Під час руху... (не можна) стояти на східцях і притулятися до дверей.

2) Правила поведінки в метро

  • Спускаючись ескалатором, потрібно триматися за... (поручні).

  • Підходити до дверей вагону можна тільки після... (повної зупинки потягу).

  • Входити до вагону можна тільки після того, як... (вийдуть пасажири).

  • Якщо щось упало на колію, не... (діставай річ самостійно), повідом про це... (працівника станції).

2. Гра «Так чи ні?»

  • На вулиці голосно розмовляю, галасую, сміюся.

  • Поступаюся місцем старшим.

  • На вулиці гризу насіннячка, недогризки від яблук.

  • Під час відвідування кінотеатру не галасую, не бігаю, не затіваю ігри.

  • Розштовхую інших дітей, займаючи місце.

  • Кидаю папірці від цукерок у магазині.

  • Під час перегляду кінофільму не заважаю глядачам, не свищу, не тупочу.

  • У салоні автобуса голосно розмовляю.

  • Поводжуся чемно, дисципліновано.

  • До кінозали приходжу вчасно.

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Які правила поведінки вивчали на уроці?

— Наведіть приклади правил поведінки, яких ви дотримуєте.

— Які нові правила поведінки ви запам’ятали?

VІІ. Домашнє завдання

С. 74–77.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!