Урок 18. ВИГОТОВЛЕННЯ ДЕКОРАТИВНОГО ПАННО ЗА ВЛАСНИМ ЗАДУМОМ. «КВІТИ ДЛЯ МАМИ»

Опис документу:
Урок 18. ВИГОТОВЛЕННЯ ДЕКОРАТИВНОГО ПАННО ЗА ВЛАСНИМ ЗАДУМОМ. «КВІТИ ДЛЯ МАМИ» Мета: удосконалювати техніку роботи з папером; формувати вміння створювати квіткові композиції зі штучних квітів; розвивати моторику рук, творчі здібності, уяву; учити контролювати і коригувати свої дії; виховувати охайність, любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 18. ВИГОТОВЛЕННЯ ДЕКОРАТИВНОГО ПАННО ЗА ВЛАСНИМ ЗАДУМОМ. «КВІТИ ДЛЯ МАМИ»

Мета: удосконалювати техніку роботи з папером; формувати вміння створювати квіткові композиції зі штучних квітів; розвивати моторику рук, творчі здібності, уяву; учити контролювати і коригувати свої дії; виховувати охайність, любов до природи.

Обладнання: паперова таріль, гофрований папір, паперові серветки жовтого кольору, олівець, ножиці, клей ПВА, пензлик, зразки композицій, мультимедійна дошка.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

Пролунав та змовк дзвінок,

Починається урок.

Любі діти всі тихенько сіли,

Працювати захотіли.

Краще будемо працювати

Та оцінки гарні мати.

2. Перевірка готовності до уроку

3. Упорядкування робочих місць

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення теми та мети уроку

КВІТИ ДЛЯ МАМИ

Тобі, моя мамо, дарую всі квіти

І кланяюсь знову і знову низенько,

Здоров’я бажаю, сміятись, радіти,

І літочок довгих тобі, моя ненько!

Як щирою бути мене ти навчала,

Терпіння й уміння мені віддала,

Завзято завжди нас усіх захищала,

І матір’ю, й батьком для нас ти була...

Хай сонце за обрій ще довго не сяде,

Хай хмари не тиснуть тебе до землі,

Тримайсь, моя нене, і добре все буде,

Ти нам ще потрібна, хоч ми й не малі.

Уч и т е л ь. Сьогодні на уроці ми виготовимо декоративне панно «Квіти для мами».

2. Вступна бесіда

— Які жовтенькі квіти з’являються навесні у зеленій травичці?

КУЛЬБАБА

Вчора травка зеленіла,

А кульбабок не було...

А сьогодні — гляньте скільки

Їх, жовтеньких, розцвіло!

Ах, які вони м’якенькі,

Як притулиш до щоки!

Зробиш ланцюжок великий

І на голову вінки.

К. Перелісна

3. Розповідь учителя

Мультимедійна презентація

— Що таке панно? Розгляньте зразки на дошці.

Панно (фр. Panneau, від лат. Pannus — шматочок тканини) — частина поверхні стіни, стелі, дверей, обмежена рамкою і заповнена живописом, мозаїкою або скульптурним рельєфом.

Згадаймо про те, що декор — це мистецтво прикрашання. Сьогодні ми декоруватимемо настінне панно.

Фізкультхвилинка

Хто ж так, хто вже там стомився

І направо похилився?

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати:

Руки вгору, руки вниз

І легесенько прогнись.

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

Раз — присядьте, два — присядьте,

І за парту тихо сядьте.

4. Демонстрування та аналіз зразка

1) Інструктаж учителя.

Мультимедійна презентація

— Розгляньте зразки на дошці.

Робота за підручником (с. 44)

— Виготовляємо панно у такій послідовності.

1. Візьміть основу для панно, паперову таріль.

2. Обклейте таріль кольоровим папером.

3. Зі зворотнього боку тарілки приклейте петельку з картону.

4. Щоб зробити кульбабку, візьміть жовту серветку та складіть її учетверо.

5. З цього квадратика виріжте кружечок.

6. Склейте кружечки між собою у центрі.

7. Зробіть довгі надрізи по колу, не дорізаючи до середини.

8. Розпушіть квіточку.

9. Таким самим чином зробіть ще дві квітки.

10. Із зеленої серветки або паперу зробіть довгі прямокутники.

11. Складіть зелені прямокутники навпіл по довжині.

12. З кожного прямокутника виріжте форму довгого листочка.

13. Надріжте листочки по зовнішньому краю.

14. Виріжте із зеленого паперу тоненькі смужки, стеблинки.

15. Дивлячись на зразки, складіть композицію на тарілці.

16. Приклейте всі елементи.

2) Повторення правил безпеки під час роботи.

Правила користування ножицями (див. попередні уроки)

Правила роботи з папером (див. попередні уроки)

ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ

З композицій, виготовлених дітьми, утворюють виставку.

Розглядають та оцінюють роботи.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Чи сподобався вам урок?

— З яким новим поняттям ви ознайомилися на уроці?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.