Урок 18. Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

Опис документу:
Урок 18. Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів Мета: уточнити і закріпити знання учнів про приголосні звуки та спосіб позначення їх на письмі; розвивати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 18. Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

Мета: уточнити і закріпити знання учнів про приголосні звуки та спосіб позначення їх

на письмі; розвивати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка каліграфії

Дд ді ди да дя дм дл дз дж

Дзвоники дзень дзінь

2. Вправи на повторення

— Прочитайте вірш, чітко артикулюючи приголосні звуки.

У домі Діми дим.

Ой, ходім туди, ходім

Рятувати Дімин дім.

— Поділіть слова на склади, знайдіть «зайве» слово в кожному рядку (усно).

Гуска, курка, півень, гусеня, качка, зяблик. (Гусеня)

Ромашка, волошка, троянда, лілея, мак. (Мак)

Коза, кінь, свиня, кицька, вівця. (Кінь)

Березень, квітень, травень, червень, липень. (Березень)

— Відгадайте загадку. Запишіть звукову модель слова-відгадки.

Пара довгих вушок,

Сіренький кожушок,

Скорий побігайчик,

А зоветься... (зайчик).

— Як поділити це слово для переносу?

— Поділіть слова для переносу.

Альбом, письмо, пальто, майка, чайка, чайник, чай.

— Яке слово не можна поділити для переносу?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви закріплюватимете свої знання про приголосні звуки та спосіб їх позначення на письмі.

IV. Узагальнення й систематизація знань

1. Робота за підручником (с. 27–28)

Вправа 1

— Прочитайте вірш. Продовжіть речення словами з тексту.

— Зробіть звукову схему виділеного слова.

— Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів.

Вправа 2

— Прочитайте слова.

— Складіть і запишіть речення. Вимовте звуки у виділених словах.

Вправа 3

— Прочитайте текст. Чому слово Джмелик пишемо з великої букви? Зробіть звукову схему цього слова.

— Запишіть слово диригент. Запам’ятайте його правопис.

— Виділене слово поділіть на склади.

— Спишіть перший абзац, уставляючи пропущені букви.

2. Фізкультхвилинка

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

VI. Домашнє завдання

С. 28, вправа 3.

— Спишіть останній абзац вправи 3. Підкреслені слова поділіть на склади для переносу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.