і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчитель:Куковська О.А.

2 клас

Тема. Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп'ютера.

Мета: продовжити ознайомлення учнів з можливостями комп'ютера; розвивати логічне та образне мислення; виховувати культуру навчальної праці під час роботи з комп'ютером.

Обладнання: програма «Де використовують комп'ютер».

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

II. Перевірка домашнього завдання

1. Проведення гри «День-Ніч» («так» — очі заплющені; «ні» — відкриті):

Чи використовують комп'ютери в роботі сучасних банків?

Чи використовують комп'ютери для проектування (створення) нових будинків?

Чи використовують комп'ютери для вирощування дерев?

Чи використовують комп'ютери в роботі метрополітену?

Чи допомагають комп'ютери під час польоту літаків?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Слухання казки «Продовження екскурсії» (с. 8-9) з підручника «Сходинки до інформатики, 2 клас».

Фізкультхвилинка

Раз, два, три, чотири.

Три, чотири, раз, два —

Розболілась голова.

Треба трошки відпочити,

Щоб нового ще навчитись.

Підтягнулися, присіли.

Пострибали, знову сіли.

Вийшла пауза мала —

До роботи нам пора.

ІV. Практична частина

Запрошую вас у цікаву комп'ютерну подорож. Ви побуваєте в різних місцях, де використовують комп'ютер. Для перегляду слайдів натискай клавішу «Пропуск» — найдовшу клавішу на клавіатурі. Можете також скористатися клавішами зі стрілками:

V. Підсумок уроку

Що нового дізналися на уроці?

Бажаю вам, діти

З інформатикою дружити,

Веселитися і не тужити!

Бути розумними, як процесор!

Бути різнобарвними, як монітор!

Бути багатослівними, як принтер!

Бути швидкими, як «миша»!

Бути спритними, як клавіші клавіатури!

Бути гідними комп'ютерної країни!

На все добре і до побачення!

VI. Домашнє завдання

Опис документу:
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп'ютера

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти