Урок 1. Навколишній світ та інформація (інформатики 2 клас )

Опис документу:
Розроблено конспект уроку уроку з інформатики до підручника: "Інформатика 2 клас", автор: Морзе Наталія Вікторівна, за програмою Нової Української Школи 2019 р : Урок 1. Навколишній світ та інформація.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект уроку з інформатики 2 клас НУШ

Урок 1. Навколишній світ та інформація

Мета роботи:

формувати предметні компетентності: уявлення про поняття «інформатика», «повідомлення» «комп’ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп’ютером;

розвивати ключові компетентності:

спілкування рідною мовою;

інформаційно-цифрова компетентність;

уміння вчитися.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: GCompris.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання

  • перевірка присутніх

  • перевірка готовності учнів до уроку

Створення атмосфери психологічного комфорту.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності

Учитель . Ви сьогодні прийшли перший раз у комп’ютерний кабінет. Разом ми будемо навчатися в комп’ютерному кабінеті, працювати з чудовим пристроєм — комп’ютером. Допоможе вам опанувати знання підручник.

Запитання до учнів

— Як ви вважаєте, що дитина знаходить у школі?

Підказки:

  • перший звук цього слова дзвінкий, парний до «с»;

  • другий — дзвінкий приголосний у слові «кіно»;

  • третій — голосний у слові «сад»;

  • четвертий та п’ятий — приголосний у слові «кіно»;

  • шостий — дзвінкий приголосний у слові «пісня».

Правильно, слово ЗНАННЯ. Отож, рушаємо до країни знань.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Робота з підручником: § 1.

IV. Усвідомлення набутих знань

V. Фізкультхвилинка

Навколо дерев весело підемо.

Різні листочки дружно підберемо.

Відразу вгору піднімемо,

А потім їх підкинемо,

Нехай собі летять!

VІ. Формування вмінь та навичок

Практичні роботи розраховані на 15–20 хвилин уроку. Вчитель пояснює, як тримати в руках мишу, як нею керувати, і нагадує про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Учитель може вибрати з наявного в школі програмного забезпечення програму, яка відповідає темі уроку, підручнику і є дозволеною для використання в початковій школі.

Практична робота

Учні працюють з програмою GCompris. Як поводитися з комп’ютером. Правила безпечної роботи.

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  2. Інструктаж учителя.

Інтерактивна вправа «Правила поведінки у кабінеті інформатики»

  1. Практична робота за комп’ютерами.

  2. Вправи для очей.

Релаксація

Гімнастика для очей

Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

VІІ. Підбиття Підсумків уроку

Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»