«Уникаючи небезпеки»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Уникаючи небезпеки»
Сценарій диспуту за здоровий спосіб життя. Матеріали для бесіди з учнями 9-11 класів

Учні повинні:знати та виконувати основні правила здорового способу життя.
Форма проведення заняття: диспут.
Дидактичне забезпечення: мультімедійний проектор, стенд «Здоровий спосіб життя», відеоролики з пропаганди здорового способу життя.
Базова інформація цього заняття може бути використана під час проведення класної години. На уроці можуть бути використані відеосюжети, підготовлені за даною тематикою.
І. Вступне слово:
Ведучий: На початку великого шляху, який називається життям, кожен із вас стоїть перед вибором. Отже, що краще – бути здоровим, багатим і щасливим чи хворим, бідним і нещасливим? Для того щоб зберегти здоров’я, бути успішним у житті, створити гарну сім’ю, потрібно не піддатися тютюновій спокусі.
Дорослі часто усвідомлюють, що колись почавши курити, зробили це необачно. Вони б раді кинути, та вже пізно. Їм також важко сказати вголос, що через власну слабкість дуже багато втратили: здоров’я, час, красу. Задумайтесь, юні друзі. Наша зустріч сьогодні – можливість поміркувати, зробити для себе висновки.
Ведучий: Для початку я хочу ознайомити з матеріалами стенду «Здоровий спосіб життя» (демонстрація та коментар матеріалів стендів).
Ведучий: А зараз творче завдання для вас – поділіться на групи та намалюйте портрет курця, як ви собі уявляєте (протягом 10 хв. робота учнів).
Демонстрація малюнків, кращі попадають до виставки НМЦ.
Ведучий: Ми дуже часто рівняємося на європейські країни, але там становиться модним здоровий спосіб життя, може і нам взяти гарний приклад?
Доказом того є рекламні ролики про вплив куріння.
Увага на екран ( 5 хв. – перегляд відеоматеріалів).
Ведучий: Всіх прошу озброїтися ручками та папером. Зараз ми проведемо тест на нікотинову залежність доктора Фагерстрома (проводиться тест).
1. Коли Ви тягнетеся до сигарети після того, як прокинетеся?
- протягом 5 хв. (3)
- від 6 до 30 хв. (2)
- від 31 до 60 хв. (1)
- більше ніж 60 хв. (0)  
2. Чи важко Вам не палити у місцях, заборонених для паління?
- так (1)
- ні (0)
3. Від якої сигарети найважче відмовитися?
- ранкової (1)
- подальшої (0)
4. Скільки сигарет ви щоденно палите?
- 10 або менше (0)
- 11-20 (2)
- 21 і більше (3)
5. Ви більше палите ранком чи протягом дня?
- ранком (1)
- протягом дня (0)
6. Чи палите Ви під час хвороби, коли перебуваєте на постільному режимі?
- так (1)
- ні (0)
Підрахуйте суму балів, щоб визначити рівень своєї залежності.
0-3 бали – низький рівень залежності.
За допомогою сили волі, а також за підтримки лікаря, фармацевта, знайомих Ви можете звільнитися від нікотинової залежності.
4-5 балів – середній рівень залежності.
Регулярне вживання жувальної гумки «Нікоретте» повинно допомогти Вам перебороти бажання палити.
6-10 балів – високий рівень залежності.
Ваш організм може опиратися бажанню відмовитися від сигарети. Жувальна гумка «Нікоретте» звільнить Вас від неприємного відчуття нікотинового голоду.
Ведучий: Я не питаю про набрані бали, але кожен з Вас хай задумається. Я у своєму житті ніколи не курила, тому я дуже легко роблю це …… (розривається пачка сигарет).
А ви можете зробити так само?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
6
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!