+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

"Українська революція 1917 - 1920" Розробка уроку для 5 класу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
УКРАЇНЦІ В РЕВОЛЮЦІЇ 1917 – 1920 рр. Над Києвом — золотий гомін, І голуби, і сонце! П. Тичина
Слайд № 1

УКРАЇНЦІ В РЕВОЛЮЦІЇ 1917 – 1920 рр. Над Києвом — золотий гомін, І голуби, і сонце! П. Тичина

Очікувані результати : Після цього уроку Ви зможете: Розповідати про Українську революцію 1917 – 1920 рр. Характеризувати М. Грушевського як держав...
Слайд № 2

Очікувані результати : Після цього уроку Ви зможете: Розповідати про Українську революцію 1917 – 1920 рр. Характеризувати М. Грушевського як державного діяча. Називати дати : прихід до влади П. Скоропадського, проголошення Акту злуки УНР та ЗУНР Розповідати про Україну у складі СРСР Показувати на карті , у складі яких держав були українські землі.

Як ви думаєте, що може спонукати багатьох людей одночасно прагнути змін?
Слайд № 3

Як ви думаєте, що може спонукати багатьох людей одночасно прагнути змін?

Робота з термінами Революція (в перекладі з лат. «поворот, зміна») — швидка зміна встановленого політичного, соціального чи економічного порядку в ...
Слайд № 4

Робота з термінами Революція (в перекладі з лат. «поворот, зміна») — швидка зміна встановленого політичного, соціального чи економічного порядку в суспільстві. Республіка (з латинської — «спільна справа») — держава, в якій влада належить представникам народу, обраним на певний час.

Що зображено на фотографіях? Що може об’єднувати таку велику кількість людей? Чого вони можуть вимагати?
Слайд № 5

Що зображено на фотографіях? Що може об’єднувати таку велику кількість людей? Чого вони можуть вимагати?

Прочитайте вірш «На майдані коло церкви...» Поясніть, як у поезії пов’язані слова «революція» і «воля»? Який настрій створює автор? На майдані коло...
Слайд № 6

Прочитайте вірш «На майдані коло церкви...» Поясніть, як у поезії пов’язані слова «революція» і «воля»? Який настрій створює автор? На майдані коло церкви революція гуде. — Хай чабан — усі гукнули, — за отамана буде! Прощавайте, ждіте волі, — гей, на коні, всі у путь! Закипіло, зашуміло — тільки прапори цвітуть... Павло Тичина, 1918 р.

Українська революція ПРИЧИНИ Залежне і пригноблене становище України Важке становище більшості населення Нерозв'язаність аграрного питання Піднесен...
Слайд № 7

Українська революція ПРИЧИНИ Залежне і пригноблене становище України Важке становище більшості населення Нерозв'язаність аграрного питання Піднесення національно - визвольного руху МЕТА: Здобуття автономії України як першого кроку до незалежності РУШІЙНІ СИЛИ: Українська інтелігенція, селянство, військові робітники

Робота з підручником: Стор. 138 – 139 Гра «Хто більше?» Доберіть слова або словосполучення, які необхідні для розповіді про Українську революцію.
Слайд № 8

Робота з підручником: Стор. 138 – 139 Гра «Хто більше?» Доберіть слова або словосполучення, які необхідні для розповіді про Українську революцію.

Початок Українській революції поклало створення в березні 1917 р. Української Центральної Ради (УЦР). Очолив цю організацію історик Михайло Грушевс...
Слайд № 9

Початок Українській революції поклало створення в березні 1917 р. Української Центральної Ради (УЦР). Очолив цю організацію історик Михайло Грушевський. Різні верстви населення України покладали на революцію свої надії. Так, селяни прагнули отримати землю, яка перебувала в руках поміщиків. У свою чергу, робітники виступали за покра-щення умов праці та життя, збільшення зарплатні та встановлення 8-годинного робочого дня. Учені та митці вимагали, щоб в Україні панувала українська мова, щоб українською мовою можна було вільно розмовляти. Стало зрозуміло, що самостійно вирішувати питання національного життя можливо лише у вільній, незалежній Україні. Таким чином, було сформульовано мету Української революції — створити незалежну Україну.

Робота з історичним джерелом. Зі спогадів Михайла Грушевського «Пробув я головою Центральної ради тринадцять місяців, до кінця її існування. Тяжке ...
Слайд № 10

Робота з історичним джерелом. Зі спогадів Михайла Грушевського «Пробув я головою Центральної ради тринадцять місяців, до кінця її існування. Тяжке й відповідальне було те становище. Вороги українства, які і давніше пеклом на мене дихали, у своєму засліпленні вважали мене і автором українського руху, і винахідником української мови, тепер особливо всіли на мене своїми лайками й погрозами. А найтяжче ставало, коли не було згоди й між своїми. При тім же, хоч усяку відповідальність валили на мене, в дійсності мав я дуже обмежений вплив і то моральний тільки: юридично моя роль була чисто формальна, як голова Центральної ради я проводив її збори та представляв її на зовні. Рішала у всяких справах більшість…» Запитання а. Якою, за свідченням джерел, була роль Михайла Грушевського в Українській революції? б. Як сучасник оцінював вплив М. Грушевського? Чи належав він до його прихильників? Як про це сказано в джерелі?

Робота з джерелами: Коментоване читання підручника стор. 139 – 140
Слайд № 11

Робота з джерелами: Коментоване читання підручника стор. 139 – 140

Центральна Рада (ЦР) -4 березня 1917 – 29 квітня 1918 Павло Скоропадський -29 квітня 1918 – 14 грудня 1918
Слайд № 12

Центральна Рада (ЦР) -4 березня 1917 – 29 квітня 1918 Павло Скоропадський -29 квітня 1918 – 14 грудня 1918

ПАВЛО СКОРОПАДСЬКИЙ - Скласти розповідь за такими тезами. 1) Нащадок гетьмана Івана Скоропадського; 2) гетьманував сім з половиною місяців з 29 кві...
Слайд № 13

ПАВЛО СКОРОПАДСЬКИЙ - Скласти розповідь за такими тезами. 1) Нащадок гетьмана Івана Скоропадського; 2) гетьманував сім з половиною місяців з 29 квітня 1918 p.; 3) намагався поліпшити життя народу; 4) перевів початкові школи на українську мову навчання; 5) відкрив два державні українські університети в Києві та Кам'янці-Подільському; 6) заснував Український національний архів. Український історичний музей та бібліотеку; 7) створив Українську Академію наук.

13 листопада 1918 року проголошена ЗУНР. Президент – Євген Петрушевич 22 січня 1919 року –Київ, проголошення Акту злуки ЗУНР та УНР.
Слайд № 14

13 листопада 1918 року проголошена ЗУНР. Президент – Євген Петрушевич 22 січня 1919 року –Київ, проголошення Акту злуки ЗУНР та УНР.

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Історичний диктант 1.Революція в Україні розпочалася … року та завершилася наприкінці … року (1914 р., 1917 р., 1918 р., 1920 р., 1924 р.). 2. Укра...
Слайд № 18

Історичний диктант 1.Революція в Україні розпочалася … року та завершилася наприкінці … року (1914 р., 1917 р., 1918 р., 1920 р., 1924 р.). 2. Українська Центральна рада була утворена … (1914 р.; 1917 р.; 1919 р.). 3. Українська Центральна рада була утворена в місті … (Вінниця, Львів, Київ, Одеса, Харків). 4. Українську Центральну раду очолював … (Володимир Винниченко, Сергій Єфремов, Симон Петлюра, Михайло Грушевський). 5. Коли відбулася Злука УНР та ЗУНР ? Відповідь: 1 — 1917,1920 р.; 2 — 1917 р.; 3 — Київ; 4 — Михайло Грушевський. 5- 22 січня 1919р.

Україна у перші десятиліття після утворення СРСР. Робота з підручником: Коментоване читання стор. 141 – 143 1. Коли утворився СРСР ? 2. Що таке інд...
Слайд № 19

Україна у перші десятиліття після утворення СРСР. Робота з підручником: Коментоване читання стор. 141 – 143 1. Коли утворився СРСР ? 2. Що таке індустріалізація ? 3. Що таке колективізація ?

Робота з історичною картою: стор.142 підручника 1. Які землі входили у складу УНР ? ЗУНР ? 2. Які держави розділили українські землі у 20-х роках 2...
Слайд № 20

Робота з історичною картою: стор.142 підручника 1. Які землі входили у складу УНР ? ЗУНР ? 2. Які держави розділили українські землі у 20-х роках 20 століття ?

Слайд № 21

Домашнє завдання Опрацювати § 18 Письмово: Уявіть себе мешканцями України у 1917-1920-х років. Про що ви могли б прочитати у газетах того часу? При...
Слайд № 22

Домашнє завдання Опрацювати § 18 Письмово: Уявіть себе мешканцями України у 1917-1920-х років. Про що ви могли б прочитати у газетах того часу? Придумайте кілька заголовків уявних статей про події в Україні за часів революції.

Опис документу:
презентація для 5 класу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти