Українська мова.2 клас. Вірші-небилиці. Правда і вигадка. Розвиток мовлення. Редагуємо текст.

Опис документу:
Мета. Ознайомити із новим видом віршів-небилиць,вчити учнів редагувати текст, удосконалювати навики правильного і виразного читання; розвивати мовлення, логічне мислення та образну уяву, здатність розрізняти реальність і вигадку; виховувати культуру спілкування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Вірші-небилиці. Правда і вигадка. Розвиток мовлення. Редагуємо текст. Мета. Ознайомити із новим видом віршів-небилиць,вчити учнів редагувати текст,...
Слайд № 1

Вірші-небилиці. Правда і вигадка. Розвиток мовлення. Редагуємо текст. Мета. Ознайомити із новим видом віршів-небилиць,вчити учнів редагувати текст, удосконалювати навики правильного і виразного читання; розвивати мовлення, логічне мислення та образну уяву, здатність розрізняти реальність і вигадку; виховувати культуру спілкування.

Слайд № 2

Щоденні 5. Читання для себе
Слайд № 3

Щоденні 5. Читання для себе

Введення в тему Вправа “Входження в картину” - Що ви бачите на картині? Чи все тут правда? Чому? Що зображено правдиве? А чого насправді не буває? ...
Слайд № 4

Введення в тему Вправа “Входження в картину” - Що ви бачите на картині? Чи все тут правда? Чому? Що зображено правдиве? А чого насправді не буває? Що вас здивувало чи вразило? Як ви думаєте, коли таке може бути?

Досліджуємо медіа - А чого насправді не буває? - Чи все тут правда? Чому? - Що вас здивувало чи вразило?
Слайд № 5

Досліджуємо медіа - А чого насправді не буває? - Чи все тут правда? Чому? - Що вас здивувало чи вразило?

Робота з підручником (с. 70) - Розгляньте малюнок.Що ви бачите? - Чи правдивий це малюнок? - Прочитайте заголовок вірша? - Чи відповідає заголовок ...
Слайд № 6

Робота з підручником (с. 70) - Розгляньте малюнок.Що ви бачите? - Чи правдивий це малюнок? - Прочитайте заголовок вірша? - Чи відповідає заголовок малюнку? Що на це вказує? ЩО ВОНО ЗА ДИВО?

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? 1. Виразне читання вірша вчителем. - Послухайте вірш-небувалицю і скажіть, що вас найбільше здивувало 2.Читаємо вірш «ланцюжком» в...
Слайд № 7

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? 1. Виразне читання вірша вчителем. - Послухайте вірш-небувалицю і скажіть, що вас найбільше здивувало 2.Читаємо вірш «ланцюжком» вголос.

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що воно за диво хлопця здивувало: ще такого зроду в світі не бувало. На перчині — сливи, на тополі — вишні. А на ґанок — з грядки ...
Слайд № 8

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що воно за диво хлопця здивувало: ще такого зроду в світі не бувало. На перчині — сливи, на тополі — вишні. А на ґанок — з грядки маківки дві вийшли.

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що на клені — морква, На вогні — криниці, на вербі — кислиці, на даху — корова, на печі — синиці, а на річці — хата... Щось у тебе...
Слайд № 9

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що на клені — морква, На вогні — криниці, на вербі — кислиці, на даху — корова, на печі — синиці, а на річці — хата... Щось у тебе, хлопче, мова кострубата.

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Зміни вірш так, щоб він був правдивим. Як змінилося сприйняття вірша? Для чого створюють вірші- небилиці?
Слайд № 10

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Зміни вірш так, щоб він був правдивим. Як змінилося сприйняття вірша? Для чого створюють вірші- небилиці?

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що воно за диво хлопця здивувало: ще такого зроду в світі не бувало. На перчині — сливи, на тополі — вишні. А на ґанок — з грядки ...
Слайд № 11

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що воно за диво хлопця здивувало: ще такого зроду в світі не бувало. На перчині — сливи, на тополі — вишні. А на ґанок — з грядки маківки дві вийшли. перці вишенці дівчинки

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що на клені — морква, На вогні — криниці, на вербі — кислиці, на даху — корова, на печі — синиці, а на річці — хата... Щось у тебе...
Слайд № 12

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що на клені — морква, На вогні — криниці, на вербі — кислиці, на даху — корова, на печі — синиці, а на річці — хата... Щось у тебе, хлопче, мова кострубата. грядці долині яблунці долині гілці яру

Щоденні 5. Робота зі словами - Прочитайте кожну колонку слів на одному диханні. клен тополя верба ґанок дах річка піч хата криниця дві Прочитайте т...
Слайд № 13

Щоденні 5. Робота зі словами - Прочитайте кожну колонку слів на одному диханні. клен тополя верба ґанок дах річка піч хата криниця дві Прочитайте тільки назви дерев. Прочитайте слова, що пов’язані зі словом «хата».

Щоденні 5. Робота зі словами Стіна слів Невправна, незграбна, недоладна Небилиця Небилиці — це твори народної словесності, у яких відтворений своєр...
Слайд № 14

Щоденні 5. Робота зі словами Стіна слів Невправна, незграбна, недоладна Небилиця Небилиці — це твори народної словесності, у яких відтворений своєрідний незвичайний, абсурдний світ зі свідомо викривленою, “перевернутою” реальністю. Існують прозові, віршовані й навіть пісенні небилиці. Є припущення, що такі твори могли бути пов’язані зі своєрідною мовою, за допомогою якої наші предки намагалися обдурити духів — володарів лісу, стихій Кострубата

Щоденні 5. Читання для когось.Робота в парах Читаємо вірш в парі з різною інтонацією (сумно, весело) по 4 рядочки. Який настрій викликає у вас чита...
Слайд № 15

Щоденні 5. Читання для когось.Робота в парах Читаємо вірш в парі з різною інтонацією (сумно, весело) по 4 рядочки. Який настрій викликає у вас читання небилиці? Чому?

Руханка
Слайд № 16

Руханка

Робота з підручником (с.70) Завдання №1 - Запишіть два речення за змістом вірша так, щоб вони були правдивими. - Поясніть лексичне значення кожного...
Слайд № 17

Робота з підручником (с.70) Завдання №1 - Запишіть два речення за змістом вірша так, щоб вони були правдивими. - Поясніть лексичне значення кожного слова

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що воно за диво хлопця здивувало: ще такого зроду в світі не бувало. На перчині — сливи, на тополі — вишні. А на ґанок — з грядки ...
Слайд № 18

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що воно за диво хлопця здивувало: ще такого зроду в світі не бувало. На перчині — сливи, на тополі — вишні. А на ґанок — з грядки маківки дві вийшли. перці вишенці дівчинки

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що на клені — морква, На вогні — криниці, на вербі — кислиці, на даху — корова, на печі — синиці, а на річці — хата... Щось у тебе...
Слайд № 19

ЩО ВОНО ЗА ДИВО? Що на клені — морква, На вогні — криниці, на вербі — кислиці, на даху — корова, на печі — синиці, а на річці — хата... Щось у тебе, хлопче, мова кострубата. грядці долині яблунці долині гілці яру

Робота з підручником (с.70) Редагуємо текст Запишіть текст, використовуючи слова з довідки Ранок. У небі ходять ластівки. Над квіткою цвірінькає бд...
Слайд № 20

Робота з підручником (с.70) Редагуємо текст Запишіть текст, використовуючи слова з довідки Ранок. У небі ходять ластівки. Над квіткою цвірінькає бджола. Горобчик носиком чистить пір’я. На подвір’ї гавкає кошеня. Довідка: летять, кружляють, пурхає, дзижчить, дзьобом,нявчить, муркотить. кружляють дзижчить дзьобом нявчить

Гра “Так чи ні”
Слайд № 21

Гра “Так чи ні”

Я дізнався/дізналася… Я вчуся… Рефлексія
Слайд № 22

Я дізнався/дізналася… Я вчуся… Рефлексія

Перечитати вірш. Скласти свою небилицю (або намалювати) Працюємо самостійно вдома
Слайд № 23

Перечитати вірш. Скласти свою небилицю (або намалювати) Працюємо самостійно вдома

Я досліджую світ Активність «Особисті кордони» Мій настрій
Слайд № 24

Я досліджую світ Активність «Особисті кордони» Мій настрій

Слайд № 25

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
2
міс.
2
9
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!