Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

українська мова Тема: Написання префіксів з- (с-)

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QE140037
За публікацію цієї методичної розробки Писанко Юлія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №QE140037
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № : українська мова

Тема: Написання префіксів з- (с-)

Мета: вправляти школярів у вимові і написанні префіксів з- і с-; розвивати зв’язне мовлення, вміння свідомо використовувати префікси з-, с-, розвивати увагу; виховувати культуру поведінки на уроці.

Обладнання: картки, відео матеріал, підручник.

Тип уроку:

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

  1. Побудова «Асоціативного куща»

Що ми знаємо про префікси?

Пишеться зі словом разом значуща частина слова

Можна утворити нові слова префікс роз-, без-, завжди з буквою з

Частина основи стоїть перед коренем

2. Каліграфічна хвилинка «гра від Діда-Буквоїда»

Пр..р..д.. щ..др.. р..зд…. л..д..м св…. пл..д.. .

  1. Завдання : заповнити пропуски

Бе..страшний, ро..чесати, бе..турботний, ро..лити, схитрує, зрубав.

  • Що слід пам’ятати про правопис префіксів роз-, без-?

  • З якими словами виникла проблема? Чому?

  • Яку букву потрібно написати в цих словах?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Фіксування проблеми

..хитрує ..рубав

З с з с

  • Тож яку проблему нам сьогодні потрібно розв’язати ?

IV. Опрацювання нового матеріалу

  1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом

  1. Групова робота с.94 впр. 267

Розглянути групи слів, позначити префікси та зробити висновок про вживання префіксів з-, с-.

Записати висновок у вигляді схеми: с + к, ф, п, т, х.

З + усі інші приголосні.

Повернутися до словникового диктанту.

  1. Запам’ятай! Опрацювання правила с. 94.

  2. Прочитайте ці слова. А зараз ми закриємо букву і, та спробуємо ще раз. зіскочити зібрати зіштовхнути

Фізкультхвилинка

V. Первинна перевірка розуміння

1. робота за підручником с.94 впр. 269.

- прочитайте слова. Утворіть від них спільнокореневі за допомогою префікса з-, с- за зразком та запишіть.

2. Поміркуй! С. 94 впр. 270.

Уважно прочитайте слова. Поміркуйте, у яких словах с- префікс, а в яких частина кореня. Запишіть слова у дві колонки, у словах позначте префікс.

VI. закріплення вивченого матеріалу

3.Робота в групах.

4. Самостійна робота. Робота з індивідуальними картками.

Вставте замість крапок необхідні префікси.

..кинути, ..робити, ..питати, ..ховати, ..варити, ..тиснути, ..шити, ..танцювати, ..лазити, ..ріст.

VІІ. Рефлексія. «Кубик Блума»

Домашнє завдання. С. 95 впр. 273, вивч. Правило.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Кубик Блума - як засіб розвитку критичного мислення
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    167
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    QE140037
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QE140037
За публікацію цієї методичної розробки Писанко Юлія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №QE140037
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти