Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

"Українська мова" Пономарьова,Гайова. Календарне планування (4 кл. Іс. О.Савченко)

Українська мова

Для кого: 4 Клас

27.08.2021

791

111

0

Опис документу:
4 клас І семестр Українська мова. Календарно - тематичне планування створене відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Савченко, до підручника «Українська мова та читання»: Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х част): Частина 1 // К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова. -Київ: УОВЦ "Оріон",2021 (4 год на тиждень)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно - тематичне планування

Українська мова

створене відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Савченко,

до підручника «Українська мова та читання»: Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах):

Частина 1 // К.І. Пономарьова, Л.А. Гайова. -Київ: УОВЦ "Оріон", 2021. - 160 с. (4 год на тиждень)

І семестр

уроку

Дата

Тема уроку




Пригадую, що я знаю про звуки і букви


1


Повторення вивченого у 3 класі


2


Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)


3


Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)


4


Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)


5


Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)


6


Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)


7


Правильно наголошую слова (с.11-14)


8


Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

(с. 4-6 зошит «Малюю словом»)


9


Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)


10


Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)


11


Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви» (с. 1-6, посібник «Мої досягнення»)




Спостерігаю за значенням слів


12


Аналіз діагностичної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)


13


Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)


14


Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)


15


Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло» (с. 7-9 зошит «Малюю словом»)


16


Досліджую фразеологізми (с.23-24)


17


Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова


18


Діагностична робота з теми «Значення слова»

(с. 7-12, посібник «Мої досягнення»)


19


Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.




Пригадую будову слова


20


Вступ до розділу. Визначаю будову слова (с.25-26)


21


Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)


22


Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)


23


Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу» (с. 10-12 зошит «Малюю словом»)


24


Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)


25


Резервний урок. (Для закріплення і застосування знань про написання префіксів і прийменників)


26


Повторення і закріплення знань про будову слова


27


Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова»

(с. 13-16, посібник «Мої досягнення»)


28


Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.




Дізнаюся більше про іменник


29


Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)


30


Визначаю рід і число іменників (с.35-37)


31


Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)


32


Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи» (с.13-15 зошит «Малюю словом»)


33


Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)


34


Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)


35


Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)


36


Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)


37


Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)


38


Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)


39


Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна» (с. 16-18 зошит «Малюю словом»)


40


Резервний урок. (Для закріплення і застосування знань про написання іменників)


41


Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)


42


Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)


43


Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)


44


Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)


45


Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)


46


Повторення і закріплення знань про іменник


47


Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал» (с. 19-21 зошит «Малюю словом»)


48


Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»

(с. 17-22, посібник «Мої досягнення»)


49


Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.


50


Резервний урок (Закріплення і застосування знань про іменник)




Дізнаюся більше про прикметник


51


Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)


52


Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)


53


Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)


54


Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)


55


Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)


56


Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість куріння» (с. 22-24 зошит «Малюю словом»)


57


Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- (с.74-75)


58


Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)


59


Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)


60


Закріплення і застосування знань про прикметник


61


Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник»

(с. 23-28, посібник «Мої досягнення»)


62


Аналіз діагност. роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.


63


Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин» (с. 25-27 зошит «Малюю словом»)


64


Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.



Кількість годин (уроків) для опрацювання теми учитель/-ка добирає самостійно, враховуючи рівень формування конкретних очікуваних результатів навчання учнів, а також додатковий резервний час. Резервний час в освітній програмі закладу загальної середньої освіти сприяє, зокрема, задоволенню освітніх потреб здобувачів освіти, вирівнюванню їх

досягнень, розвитку наскрізних умінь [Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87].



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.