! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Українська мова, "Мовні ігри в початковій школі".

Опис документу:
Кожен учитель повинен творчо підходити до підготовки уроків, добірки цікавих. яскравих дидактичних матеріалів. Дані мовні ігри можна застосовувати для розвитку творчих здібностей дітей як для групової роботи, так і для індивідуальної.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мовні ігри

«РАЗ, ДВА, ТРИ»

Вчитель називає слово. Учні, користуючись сигнальними картками (цифрами

1,2,3), вказують номер наголошеного складу.

Ластівка, малина, соловей,

Дерево, дороги, молоко,

Золото, солома, молоток,

Озеро, пшениця , інженер,

Ножиці, турбота, пилосос,

Родичі, барвінок, крокодил.

«ЯК ПРАВИЛЬНО?»

Потрібен наголос, малята!

Без нього важко прочитати!

1. У замку ніхто не жив. Двері замку були на замку.

На горі височив старовинний замок. На дверях висів великий замок.

2. Взимку поля вкриті снігом. Поля любить зиму.

3. На березі пасуться кози. На березі пожовкло листячко.

5. У книзі сорок сторінок. У сорок скрипучий голос.

6. Рослині потрібне сонячне тепло. Сьогодні вдень дуже тепло.

«ПОСТАВ СЛОВО НА МІСЦЕ»

Слово гірка треба правильно вписати в речення. Поясни значення цих слів.

Біля стадіону є снігова ...... . Редька дуже ..... .

«ХТО БІЛЬШЕ»

1.Діти придумують слова з м’яким знаком в кінці слова (в середині слова).

2.Дібрати слова, в яких букви я, ю, є позначають один звук (І варіант), два

звуки (ІІ варіант).

«ТВЕРДИЙ – М’ЯКИЙ»

Учитель промовляє склад з твердим приголосним, а учні роблять цей складм’яким.

(Н-д: но –ньо, со – сьо, ло – льо, до – дьо і т.д.)

«ВІДНОВИ СЛОВО»

Книжковий черв’ячок з’їв літери у словах. Допоможіть їх відновити.

ЛОС..., ДЕН..., КУЛ...КА, Л...ОН, ПЕН...ОК, ОПЕН...КИ, ПИЛ...НО.

«ЗЦІЛЕННЯ СЛІВ»

Виготовити картки, в яких пропущені апостроф, або буквосполучення йо, ьо.

Правильно вставити пропущене.

Вороб—в, га—к , зна—мий, міль—н,

сер—зний, ра—н , Солов—в, чи—му,

га—вий , бо—вий, Мурав—в , зна—мий,

буль—н, с—годні, с—мий , бад—рий,

л—н, тр—х, л—х, д—готь,

ц—го, л—тчик , пен—к , т—хкає,

п-явка, в-юн, п-ятірка, м-ясо,

тім- я , м-яч, полум-я , рум-яний.

«ВПІЙМАЙ АПОСТРОФ»

Учні плескають в долоні, коли чують у слові апостроф.

Дерево з верхів’я сохне.

Шукає на коржі м’якого,а в труді – легкого.

Його тільки той не б’є, хто не хоче.

Спить солов’їним сном.

Тому тяжко, хто зло пам’ятає.

Як до череди гнать, то й п’ятки болять.

«УПІЙМАЙ РИБКУ»

На макетах рибок написані слова з пропущеними літерами. Щоб піймати

рибку, треба правильно вставити пропущені літери.

КІН... , Л...ОН, ОЛЕН... , КАРАС..., ПЕН...,

ДЕН... , ОКУН...КИ, ДІДУС... , ДЕН...КИ.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись