Українська мова " Кртки для індивідуальної. парної та групової перевірки" 2 клас

Опис документу:
Картки можна використовувати на уроках української мови у другому класі. За їх допомогою можна виконувати як індивідуальний, так груповий і парний види контролю. Зміст карток містить цікаві завдання з різним інтелектуальним навантаженням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Картка №1для роботи в парах

1 Спишіть. Зробіть звуко-буквений аналіз підкреслених слів.

У чужім краю і солов’ї лиш цвірінькають.

Красная мова находить гарнії слова.

2 З’єднайте частини прислів’їв. Запишіть утворені прислів’я.

З добрим дружись, коле сердечко.

Гостре словечко а лихих стережись.

Де сила не візьме, а вдома краще.

В гостях добре, там розум допоможе.

3 Розшифруйте та запишіть синоніми до слова до побачення. Складіть та запишіть речення з одним зі слів.

од рістчізу, щапрой, вабуй, говсьо щокрагонай, тевайбу ровіздо,.

Картка  №2для індивідуального опитування

«Апостроф»

1 – варіант

1.     Вставити у словах апостроф, де треба.

Сім_я, бур_як, моркв_яний, в_юн, під_їзд, ластів_ята, любов_ю, жаб_ячий, м_ята, в_язати, б_ються, п_ять.

2.     Зробити звуко-буквений аналіз слова, що означає назву пташки.

_______________________________________________________________

 

2 – варіант

1.     Вставити у словах апостроф, де треба.

Солов_ї, бур_я, п_ятниця, м_ясо, сім_я, духм_яний, голуб_ята, бур_ян, кам_яний, здоров_я, з_їсти, матір ю.

2.      Зробити звуко-буквений аналіз слова, що означає назву дня тижня.

Картки №3 для групового опитування

«Спільнокореневі слова»

1 - варіант

1.     Допиши речення.

Корінь слова - ______________________________________

 

2.     Випиши зайве слово. Добери до нього спільнокореневе слово.

Маленький, змалку, малюнок.

______________________________________

3.     Добери слово-дію, слово-ознаку. Познач корінь.

Дрімота - ______________________________

 

2 - варіант

1.     Допиши речення.

Корінь слова - _______________________________________

 

2.     Випиши зайве слово. Добери до нього спільнокореневе слово.

Будити, розбудити, будувати.

_______________________________________

3.     Добери слово-дію, слово-ознаку. Познач корінь.

Синь - ________________________________

 

3 - варіант

1.     Допиши.

Спільнокореневі слова - _______________________________

2.     Випиши групами споріднені слова. Познач корені.

Святкувати, рятівник, порятунок, свято, рятувати, святковий.

1.______________________________________

2.__________________________________

3. З одним із слів склади і запиши речення: _________________________

 

4 – варіант

1.     Допиши.

Спільнокореневі слова - ________________________________

2.     Випиши групами споріднені слова. Познач корені.

Сир, морозяний, приморозило, сирний, сирок, морозище.

1.______________________________________

2.__________________________________

3. З одним із слів склади і запиши речення: _________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
6
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!