Українська мова, картки для розвитку орфографічної зоркості.

Опис документу:
Орфографічна грамотність – складник загальної мовної культури, який формується внаслідок вивчення теорії, свідомого засвоєння правописних правил і виконання системи тренувальних вправ, що забезпечують вироблення необхідних умінь і навичок. Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Картки для розвитку орфографічної зоркості.

Картка 1

1. Духм’яний, міл’йон, дит’ясла, сільський, сузір’я.

Знайдіть в словах помилки, поясніть правильне написання.

2. Сонця, своїх, буяти, ліс, сон, ллє.

Назвіть слова, які не можна переносити. Пригадайте правила переносу слів.

 3. Київ, друг,  Петро, Дніпро, син.

Від поданих іменників утворіть кличний відмінок, поясніть чергування приголосних.

Картка 2

1. Хворостняк, баластний, щасливий, областний, проїзний.

Знайдіть слово з помилкою, поясніть його правильне написання.

2. Ло..ка, ане..дот, во..кий, ко..ьба, голу..ка, фу..бол, стру..ка.

Вставте пропущені букви, вкажіть, яким чином перевіряємо правильність написання.

3. Заєць, собака, лисиця, соловей, Настя.

Від поданих іменників утворіть присвійні прикметники.

Що таке іменник? Що таке прикметник? Які є групи прикметників за значенням? Як творяться присвійні прикметники?

Картка 3

1. Пір’я, солом’яний, мавп’ячий, бур’ян, зіп’явся, верф’ю.  

Знайдіть слово з помилкою. Розкажіть, коли вживається апостроф.

2. Карабах, Париж, Запоріжжя, Овруч, казах.

Від поданих іменників утворіть прикметники  з суфіксом -ськ-. Поясніть написання. 

3. Яке це щастя, друже мій, горіти, а не тліть! (В. Сосюра)

Поясніть розстановку розділових знаків. Що таке звертання? Які розділові знаки ставляться в реченні зі звертаннями?

Картка 4

1. ..рошений, ..пекти, ..цідити, ..бити, ..колоти, ..малювати.

Вставте префікс з-, с-, у подані слова. Поясніть написання.

2. Шіс..надцять, п..нал, кал..ндар, щас..ливий.

Вставте пропущені букви, поясніть написання. Визначте частини мови.

4. Дрова, новий, ознака, олень, приятель, Сумщина, дочка, вимова.

Прочитайте слова, правильно наголошуючи. Що ви знаєте про наголос?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн