Українська мова ," Картка 2 для індивідуальної, парної та групової перевірки"

Опис документу:
Щоб зробити уроки української мови цікавими, доцільно в навчальний процес вводити ігрові моменти Саме через гру малюки засвоюють добре навчальний матеріал. Діти навчаються з задоволенням і бажанням. Першокласники навчаються граючись.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Картка 3

«ЗЦІЛЕННЯ СЛІВ»

Виготовити картки, в яких пропущені апостроф, або буквосполучення йо, ьо.

Правильно вставити пропущене.

Вороб—в, га—к , зна—мий, міль—н,

сер—зний, ра—н , Солов—в, чи—му,

га—вий , бо—вий, Мурав—в , зна—мий,

буль—н, с—годні, с—мий , бад—рий,

л—н, тр—х, л—х, д—готь,

ц—го, л—тчик , пен—к , т—хкає,

п-явка, в-юн, п-ятірка, м-ясо,

тім- я , м-яч, полум-я , рум-яний.

«ВПІЙМАЙ АПОСТРОФ»

Учні плескають в долоні, коли чують у слові апостроф.

Дерево з верхів’я сохне.

Шукає на коржі м’якого,а в труді – легкого.

Його тільки той не б’є, хто не хоче.

Спить солов’їним сном.

Тому тяжко, хто зло пам’ятає.

Як до череди гнать, то й п’ятки болять.

«УПІЙМАЙ РИБКУ»

На макетах рибок написані слова з пропущеними літерами. Щоб піймати

рибку, треба правильно вставити пропущені літери.

КІН... , Л...ОН, ОЛЕН... , КАРАС..., ПЕН...,

ДЕН... , ОКУН...КИ, ДІДУС... , ДЕН...КИ.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»