Українська мова, 2 клас. Формування уявлення про слова- назви предметів. живих і неживих предметів.

Опис документу:
Дати учням уявлення про слова- назви предметів; учити розрізняти живі та неживі предмети; удосконалювати вміння складати речення за малюнками, розвивати культуру мовлення учнів, пізнавальну активність; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, здоров’язбережувальну компетентності; виховувати доброзичливе ставлення один до одного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська мова

2 клас

Тема: Формування уявлення про слова - назви предметів. Розрізнення

живих і неживих предметів. Складання речень.

Мета: Дати учням уявлення про слова- назви предметів; учити розрізняти живі та неживі предмети; удосконалювати вміння складати речення за малюнками, розвивати культуру мовлення учнів, пізнавальну активність; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, здоров’язбережувальну компетентності; виховувати доброзичливе ставлення один до одного.

Обладнання: шаблон для опорної схеми, заготовка для « Асоціативного куща», картки для змагання, цеглинки LEGO.

Хід уроку

І. Вступна частина.

1.Організація класу.

2.Слухання вірша.

Про що йдеться у вірші?

Знову лунає шкільний наш дзвінок,

Кличе усіх на звичайний урок,

Зручніше сідаємо,

Урок рідної мови розпочинаємо.

3. Каліграфічна хвилинка.

Дз, дз, дзеркало, дзвоники, кукурудза.

4. Складання «Асоціативного куща» до теми урок. Робота в групах.

У----учні, учитель, указка

Р----роботи, ровесники, рюкзак

О----очікування, оцінки, оплески

К---- клас, колектив, кабінет.

Запишіть слова, поділіть для переносу.

ІІ. Основна частина.

  1. Повідомлення теми уроку.

-Друзі, пригадайте, які запитання ви ставили, коли були маленькими і бачили незнайомі предмети? (Хто це?), (Що це?)

Сьогодні на уроці ми будемо досліджувати такі слова.

  1. Робота з підручником.(с. 54-55).

а) Виконання вправи , робота в парах.

б)презентація результатів роботи.

в) картки зі словами розташовують на дошці у два стовпчики.

г) гра «Дослідники»

- у кожному стовпчику назвіть слова і на які питання вони відповідають.

-назви людей і тварин відповідають на питання…

-назви інших предметів відповідають на питання…

3. Фізкультхвилинка.

4. Продовження роботи за підручником.

а) робота за правилом.

б) бесіда за малюнком, складання речень

в) запис речень з коментуванням

г) гра «Прочитай та запам’ятай» «Щоденні 5»

д) розподільне письмо, вправа

е) складання речень за опорною схемою та зразком.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Вправа «Інтерв’ю», учні працюють в парах, беруть інтерв’ю.

  2. Робота з цеглинками LEGO. Вчитель показує картинки, використовуючи мультимедію, а учні розрізняють по питаннях: хто? – зелена цеглинка, що?- червона цеглинка.

  3. Хвилинка релаксації.

ІV.Підсумок уроку.

-На які питання відповідають слова- назви предметів?

На які питання відповідають слова- назви людей і тварин?

V. Домашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»