Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Українська мова 1 клас за підручником М. Чумарної (8 годин на тиждень)

Українська мова

Для кого: 1 Клас

29.07.2021

228

6

1

Опис документу:
Завдання календарно-тематичного планування: § визначення місця кожної теми в річному курсі й місце кожного уроку в темі; § визначення взаємозв’язку між окремими уроками, темами річ­ного курсу; § організація раціональної роботи й озброєння учнів системою знань, умінь, навичок із предмета.
Перегляд
матеріалу
Отримати код


Українська мова (навчання грамоти)

1 клас

(8 годин на тиждень)

Читання за підручником Чумарної М.І.

Письмо за зошитом для письма та розвитку мовлення

М. Чумарної та Т. Будної

І семестр


з/п

Тема уроку

Дата

Факт.

дата

1

Я –українська дитина. Знайомство з букварем. Вірш «Я – українська дитина»



2

Ознайомлення із зошитом для письма. Правила сидіння за партою під час письма.



3

Скоро казка мовиться, та не скоро діло робиться. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень. Казка «Курочка Ряба»



4

Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) під час письма. Розфарбовування малюнка.



5

Працьовита в нас сімя. Складання речень за заданою графічною моделлю. Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Поняття про наголос. Казка «Ріпка».



6

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Написання прямих і похилих ліній у рядку.



7

Жити в мирі з природою. Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Уявлення про голосні та приголосні звуки . Позначення цих звуків умовними знаками (фішками). Звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. Казка «Рукавичка»



8

Проведення безвідривних похилих ліній за пунктиром та самостійно. Розфарбування малюнка.



9

Найдорожча пісня – мамина пісня. Закріплення знань про речення. Коротка і повна відповідь на запитання. Звуковий аналіз слів. Колискові пісні. Казка «Івасик Телесик»



10

Проведення півовалів по пунктирах та самостійно. Розфарбовування малюнка.



11

Закріплення знань про речення. Коротка і повна відповідь на запитання. Звуковий аналіз слів. Колискові пісні. Казка «Івасик Телесик»



12

Проведення півовалів по пунктирах та самостійно. Розфарбовування малюнка.



13

Робота з дитячою книжкою.



14

Розвиток зв’язного мовлення.



15

Казку читаємо – фантазію розвиваємо. Розширити уявлення про слово та речення. Ознайомлення зі словами, що є назвами предметів. Слова, що відповідають на питання хто?, що? Уявлення про тверді та м’які приголосні, їх умовне позначення. Казка «Яйце-райце»



16

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів. Розмалювання малюнків.



17

Згода будує, а незгода руйнує. Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів та словами, що означають дії. Казка «Яйце-райце»



18

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів.



19

Звук {а}. Ознайомлення з буквою а, А. Зіставлення малої і великої літер за формою та розміром. Вправляння у звуковому аналізі слів.



20

Письмо малої букви а. Написання буквосполучення аа. Звуковий аналіз слів.



21

Звук {а}. Позначення його буквою А а. Звук {а} в ролі окремого слова. Поняття «сімя», «родина».



22

Письмо великої букви А. Написання буквосполучення Аа.



23

Звук {о}, буква о,О. Артикуляція звука. Умовне позначення фішкою.



24

Письмо малої букви о, поєднання її з буквою а. Звуковий аналіз слів.



25

Звук {о}. Позначення його буквою о, О. Бесіда за ілюстрацією. Складання речень за схемами.



26

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Звуковий аналіз слів.



27

Робота з дитячою книжкою.



28

Розвиток зв’язного мовлення.



29

Звук {у}. Ознайомлення з буквою у, У. Артикуляція звука. Визначення позиції звука у словах.



30

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень.



31

Звук {у}. Позначення його буквою у, У. Звукові моделі слів зі звуком {у}. Робота з ілюстрацією



32

Письмо великої букви У, її поєднання з вивченими буквами.



33

Звук {і}. Буква і, І. Артикуляція звука {і}, віднесення до голосних, позначення фішкою.



34

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Виділення вивчених букв у словах.



35

Звук {і} в ролі окремого слова. Складання речень за малюнком і схемами.



36

Письмо великої букви І, її поєднання з вивченими буквами. Звуковий аналіз слів.



37

Звук {и}. Позначення його буквою и. Артикуляція звука{и}. Вправи для розвитку фонематичного слуху. Поняття «один - багато»



38

Письмо малої букви и, безвідривне з’єднання букв. Розвиток зв’язного мовлення.



39

Звук {и}, буква и. Читання стрічки вивчених букв.



40

Письмо великої букви И. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.



41

Робота з дитячою книжкою.



42

Розвиток зв’язного мовлення.



43

Звук {е}. Ознайомлення з буквою е, Е. Виділення звука {е} у вірші. Добір слів зі звуком {е}, встановлення позиції звука у словах.



44

Письмо малої букви е. Написання буквосполучень, складів. Виділення вивчених букв у словах.



45

Звук {е}. Буква е,Е. Робота з ілюстрацією. Складання речень за схемами.



46

Письмо великої букви Е. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.



47

Звуки {м},{м’} . Буква м,М («ем»). Віднесення звука{м} до приголосних. Читання прямих і обернених складів. Читання речень з вивченими буквами, доповнення речень за схемами.



48

Письмо малої букви м, буквосполучень, слів із буквою м.



49

Звуки {м},{м’}. Буква м,М («ем»). Читання складів, слів. Робота з ілюстраціями. Складання розповіді про маму.



50

Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М. Ознайомлення з розділовим знаком «!». Написання речень.



51

Читання речень з вивченими буквами, доповнення речень за схемами.



52

Написання речень з вивченими буквами.



53

Звуки {л},{л’}. Буква л, Л («ел»). Артикуляція звуків {л},{л’}. Визначення позиції цих звуків у словах. Наголос у словах. Читання слів із орієнтацією на знак наголосу.



54

Письмо малої букви л. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів.



55

Закріплення букви л,Л. Розгадування кросворда. Робота з ілюстрацією. Побудова речень за схемами. Порівняння звукових моделей.



56

Письмо великої букви Л, складів і слів з нею. Написання речення , поданого друкованим шрифтом.



57

Робота з дитячою книжкою.



58

Розвиток зв’язного мовлення.



59

Звуки {н},{н’}. Літери н, Н («ен») Артикуляція звуків, співвідношення їх з приголосними: твердим і м’яким. Читання складів. Інтонування речень.



60

Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею.



61

Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою н, Н. Робота з ілюстрацією. Складання речень за схемами.



62

Письмо великої букви Н, складів і слів з нею. Написання речень , поданих друкованим і рукописним шрифтом.



63

Закріплення вміння читати букварні тексти з вивченими буквами.




64

Написання речень , поданих друкованим і рукописним шрифтом.



65

Звуки {в},{в’}, буква в, В («ве»). Читання складів, слів, речень. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без вживання терміна).



66

Письмо малої букви в, буквосполучень, складів, слів із нею. Звуковий аналіз слів.



67

Закріплення вміння читати букву в, В у складах, словах і реченнях. Побудова тексту «Весна-красна» за малюнком. Пояснення звукових моделей слів.



68

Письмо великої букви В. Написання складів, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.



69

Закріплення вміння читати букварні тексти з вивченими буквами.



70

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.



71

Звуки {б},{б’}. Ознайомлення з буквою б, Б («бе»). Артикуляція звуків{б},{б’}. Читання складів, доповнення їх іншими складами до утворення слів. Складання речень про бабусю.



72

Письмо малої букви б. Написання складів, слів з буквою б.



73

Звуки {б},{б’}, буква б, Б. Читання слів і речень з вивченими буквами. Робота з ілюстрацією. Складання розповіді про бабусю.



74

Письмо великої букви Б. Написання складів, слів. Списування речень, поданих друкованим і рукописним шрифтом. Навчальний диктант вивчених букв.



75

Робота з дитячою книжкою.



76

Розвиток зв’язного мовлення.



77

Звуки {п},{п’}. Буква п, П («пе»). Артикуляція звуків {п},{п’}. Поняття про парні дзвінкі і глухі приголосні, порівняння звуків {б},{п}. Доповнення складів іншими до утворення слів. Українські звертання.



78

Письмо малої букви п. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і списування слів із вивчених букв.



79

Звуки {п},{п’}, буква п, П. Читання слів і речень з вивченими буквами. Робота з ілюстраціями. Читання і доповнення казки «Липа і баба»



80

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень.



81

Читання слів і речень з вивченими буквами. Робота з ілюстраціями.



82

Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим і рукописним шрифтом.



83

Звуки {д},{д’}. Ознайомлення з буквою д, Д(«де»). Артикуляція звуків{д},{д’}. Читання складів, доповнення їх іншими складами до утворення слів. Поняття «один-два»



84

Письмо малої букви д. Підготовчі графічні вправи. Написання букви в складах і словах.



85

Звуки {д},{д’}, буква д, Д. Читання слів і речень з вивченими буквами. Веселі вірші.



86

Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів і речень, поданих друкованим і рукописним шрифтом. Ознайомлення з розділовим знаком в кінці речення «?»



87

Читання слів і речень з вивченими буквами. Веселі вірші.



88

Списування слів і речень, поданих друкованим і рукописним шрифтом.



89

Звуки {т},{т’}. Ознайомлення з буквою т, Т(«те»). Артикуляція звуків{т},{т’}. Порівняння звуків {д}-{т}, {д’}-{т’}. Читання складів, доповнення їх іншими складами до утворення слів.



90

Письмо малої букви т. Списування слів і речень, поданих рукописним шрифтом.



91

Звуки {т},{т’}, буква т, Т. Читання слів і речень з вивченими буквами. Утворення слів, які відрізняються однією буквою.



92

Письмо великої букви Т. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів.



93

Робота з дитячою книжкою.



94

Розвиток зв’язного мовлення.



95

Звуки {р},{р’}. Буква р, Р («ер»). Артикуляція звуків {р},{р’}. Самостійний добір слів з цими звуками. Поняття про діалог.



96

Письмо малої букви р. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із буквою р.



97

Звуки {р},{р’}, буква р, Р. Позначення звукових моделей слів. Бесіда про родину, сімю, народ. Заучування вірша «Родина».



98

Письмо великої букви Р. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Розвиток зв’язного мовлення.



99

Читання слів і речень з вивченими буквами.



100

Списування слів і речень, поданих друкованим і рукописним шрифтом.



101

Звуки {г},{г’}, буква г, Г («ге»). Засвоєння дзвінкої вимови звука {г} в кінці слів і складів. Бесіда про їстівні і отруйні гриби.



102

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Звуковий аналіз слів.



103

Звуки {г},{г’}, буква г, Г. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Поняття про вигуки. Читання стрічки вивчених букв. Поділ на голосні та приголосні.



104

Письмо великої букви Г. Написання складів та слів та речень. Утворення слів з вивчених букв.



105

Читання слів і речень з вивченими буквами.



106

Списування слів і речень, поданих друкованим і рукописним шрифтом.



107

Звуки {к},{к’}, буква к, К («ка»). Читання складів, слів і речень з буквою к. Поняття про питальні речення. Коротка і повна відповідь на запитання



108

Письмо малої букви к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к.



109

Звуки {к},{к’}, буква к, К. Інтонування речень. Скоромовки, чистомовки, вірші для розвитку фонематичного слуху. Логічні вправи «Де?», «Коли?».



110

Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень. Списування речень , поданих друкованим шрифтом.



111

Робота з дитячою книжкою.



112

Розвиток зв’язного мовлення.



113

Звук {х}, позначення його буквою х, Х («ха»). Читання складів, доповнення їх іншими складами до утворення слів. Пояснення лексичного значення слова «хуга».



114

Письмо малої букви х окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів, речень.



115

Звук {х}, буква х, Х («ха»). Читання букварних текстів. Бесіда «Запах хліба». Прислів’я.



116

Письмо великої букви Х, буквосполучень, слів. Списування речень. Розвиток зв’язного мовлення.



117

Читання букварних текстів.



118

Списування речень.



119

Звуки {с},{с’}, буква с, С («ес»). Поняття про звернення, розділові знаки при звертанні. Читання анаграм.



120

Письмо малої букви с. Написання складів та слів із буквою с. Списування слів , поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.



121

Звуки {с},{с’}, буква с, С. Закріплення вміння читати букварні тексти. Колискові пісні. Логічна вправа «Хто як зимує?».



122

Письмо великої букви С, буквосполучень, слів. Списування речень.



123

Читання букварних текстів.



124

Списування речень.



125

Звуки {з},{з’}, буква з, З («зе»). Артикуляція звуків {з},{з’}. Самостійний добір слів з цими звуками. Вірші, заклички, забавлянки.



126

Письмо малої букви з. Написання складів та слів із буквою з. Списування слів , поданих друкованим шрифтом



127

Звуки {з},{з’}, буква з, З. Читання букварних текстів. Пори року. Зима, зимові місяці. Заучування заклички.



128

Письмо великої букви З, буквосполучень, слів. Списування речень.









ІІ семестр

129

Знову в класі ми всі разом. Буква ь («знак м’якшення»). Буквосполучення ьо Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків. Читання слів із знаком м’якшення. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту вірша «Світ».



130

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою Ь.



131

Закріплення букви «ь».

Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів .

Письмо буквосполучення ьо, слів та речень з ним. Списування з друкованого тексту.



132

Звук [ж], позначення його буквами Жж. Практична ро­бота зі скоромовками .



133

Письмо рядкової букви ж. Списування з рукопис­ного тексту. Складання речень за малюнком.



134

Закріплення букв ж і звуків, які вона позначає. Опрацювання тексту «Жоржина і жук».



135

Письмо великої літери Ж. Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв’язного мовлення



136

Робота з дитячою книгою. Українські народні казки



137

Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування рукописного тексту.



138

Звук [дж], позначення його буквосполученням дж.

Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання вірша «Посадили рожу».



139

Письмо буквосполучення дж, Дж. Слів і речень з ними.



140

Закріплення звука [дж], буквосполучення дж. Опрацювання тексту «Джміль Джудж». Скоромовка



141

Побудова і записування речень. Словниковий диктант.



142

Робота з дитячою книгою. Розвиток вмінь швидко читання.



143

Письмо буквосполучення дж, Дж. Слів і речень з ними. Розвиток зв’язного мовлення



144

Звук [дз], буквосполучення дз. Вправляння у дзвінкій вимові та злитному читанні буквосполучень.



145

Письмо буквосполучення дз, Дз. Слів і речень з ними.

Диктант слів та словосполучень.



146

Закріплення звука [дз]. Опрацювання вірша «Дзвіночок». Скоромовка



147

Письмо буквосполучення дз, слів з ним. Списування з друкованого тексту.



148

Звук [ґ], позначення його буквами Ґґ.

Закріплення букв г, ґ і звуків, які вони позначають.




149

Письмо рядкової букви ґ. Списування з рукописного тексту. Складання речень за малюнком.



150

Опрацювання тексту «Ґав і Ґава». Практична робота зі скоромовками. Робота з дитячою книгою.



151

Написання великої літери Ґ, складів та слів з нею. Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв’язного мовлення



152

Звук [й], позначення його буквами Йй. Звуковий аналіз слів. Читання тексту. Добір заголовку.



153

Письмо рядкової букви й. Списування з друкованого тексту. Складання речень за малюнком.



154

Закріплення букв й і звуку, який вона позначає. Опрацювання вірша «Байка». Практична робота зі скоромовками .



155

Письмо великої літери Й. Підготовчі графічні вправи.

Розвиток зв’язного мовлення



156

Робота з дитячою книгою. Читання віршів. Закріплення раніше вивчених букв. Звуковий аналіз слів.



157

Складання речень за малюнками та їх запис.



158

Звук ], позначення його буквами Чч. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково – логічні вправи. Скоромовки.



159

Письмо рядкової букви ч, складів і слів і речень з нею. Словниковий диктант.



160

Закріплення звукового значення букви ч. Скоромовки



161

Письмо великої букви Ч, складів і слів з нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення.



162

Закріплення звукових значень вивчених букв. Робота з дитячою книжкою.



163

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.



164

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквами Цц. Звуковий аналіз слів. Читання складів,слів, віршів



165

Письмо рядкової букви ц, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.



166

Закріплення звукового значення букви ц. Опрацювання вірша «Скільки олівців?», тексту «Цуцик у цирку»



167

Письмо великої букви Ц. Написання речень.



168

Читання народної байки «Цап та лис» Робота з кубиком Блума. Робота з дитячою книгою.



169

Письмо під диктовку. (Письмо з другом) Розвиток зв’язного мовлення



170

Букви Яя. Позначення буквами Яя звуків [йа] і м'якості попереднього приголосного та звука ].



171

Письмо рядкової букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.



172

Закріплення букви я. Опрацювання вірша «Чарівні окуляри», скоромовка. Мовно – логічні вправи.



173

Письмо великої букви Я, слів і речень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів.



174

Читання текстів «Яблуко в саду» та «Мій сад». Звуковий аналіз слів



175

Письмо власних імен під диктовку



176

Звук [ш], позначення його буквами Шш. Вірш «Шапка», текст «Зашуміли ліси». Вправляння у чіткій вимові ш.



177

Письмо малої букви ш, складів та слів з нею.



178

Закріплення знань про букву Шш, її звукове значення. Итання текстів «Шпаківня» та «Прилетіла Ластівочка»



179

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.



180

Робота з дитячою книжкою. Укр.народна казка «Лисичка і журавель»



181

Письмо раніше вивчених букв. Словниковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення.



182

Буква щ, позначення нею звуків [шч]. Опрацювання віршів «Щука», «Дощик». Звуковий аналіз слів.



183

Письмо рядкової букви щ, складів і слів з нею. Словниковий диктант.



184

Закріплення знань про букву щ, її звукове значення. Опрацювання тексту «Щастя», «Щоденник» та вірша «Що таке батьківщина?»



185

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування друкованого тексту.



186

Букви Юю. Позначення буквами Юю звуків [йу] і м'якості попереднього приголосного та звука [у]. Опрацювання віршів «Юшка» та «Люлі».



187

Письмо рядкової букви ю, слів з нею. Написання речень. Словниковий диктант.



188

Закріплення знань про букву Ю. Читання заклички. Робота над твором «Чарівне люстерко»



189

Письмо великої букви Ю, слів з нею. Написання речень. Письмо під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення.



190

Читання творів «Я люблю» та «Читаю книжки». Робота з дитячою книжкою. Закріплення звукових значень вивчених букв.



191

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами.



192

Букви Єє. Позначення буквами Єє звуків [йе] і м'якості попереднього приголосного та звука [е]. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Відгадування загадок.



193

Письмо рядкової букви є, складів і слів з нею.

Списування друкованого тексту.



194

Закріплення знань про букву є. Опрацювання вірша «Чого на світі не буває?». Складання небилиць



195

Письмо великої букви Є, слів і речень із нею. Вибірковий диктант.



196

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання віршів «Є у мене все своє» та «Віршк про ранок»



197

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.



198

Буква ї, позначення нею звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання веснянки.Робота з дитячою книгою.



199

Письмо рядкової букви ї, буквосполучення з нею. Складання і записування слів з вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення



200

Закріплення звукового значення букви ї. Опрацювання вірша «Україна».



201

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень, навчальний диктант.



202

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання народної байки «Заєць та їжак».



203

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант.



204

Звук [ф], позначення його буквами Фф. Читання складів, слів. Опрацюваня вірша «Фазан-фантазер».



205

Письмо рядкової букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.



206

Закріплення звукового значення букви ф. Опрацювання вірша «Зацвіли фіалки в лісі» і тексту «Футбол».



207

Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень.



208

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Робота з кросвордом «Професії». Робота з дитячою книжкою.



209

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення.



210

Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова слів з апострофом. Читання слів і складів з апострофом. Опрацювання вірша «Розпустила птиця пір’я».



211

Письмо складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.



212

Вивчення напам'ять вірша «Моя сім’я». Опрацювання вірша «Я говорю по-українськи».



213

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.



214

Закріплення звукових значень вивчених букв. Робота над оповіданням «Ранок».



215

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. Вибірковий диктант.



216

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Робота з дитячою книгою.



217

Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення.



Післябукварний період

218

Робота над віршем «Доброго ранку». Опрацювання вірша «Я іду до школи». Складання розповіді «Розкажи другу про свій шлях до школи».



219

Речення. Списування з друкованого та рукописного тексту.



220

Читання заклички. Допиши віршик.



221

Складання речень та їх запис.



222

Читання тексту «Весна». Знайти у тексті назви рослин.



223

Вибіркове списування з друкованого тексту. Виписати з тексту назви рослин.



224

Читання з лего. Вірш «Веселка». Вчимося складати запитання та відповіді на них.



225

Вчимося записувати запитання та відповіді до них..



226

Читання твору «День». Складання розповіді про найцікавіший день у житті. Робота з дитячою книжкою



227

Доповнення незавершених речень. Розвиток зв’язного мовлення.



228

Робота над твором «Вечір». Складання казки за даним початком.



229

Запис слів-власних назв з великої букви



230

Опрацювання тексту «Ніч». Розвиток вмінь давати відповідь на запитання.



231

Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту



232

Колискові. Загадки. Придумування загадок та складання колискової.



233

Списування з рукописного тексту.



234

Акровірш. Складання вірша за першими літерами в рядочку. Опрацювання вірша «Моя мова». Прислів’я.



235

Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту.



236

Розвиток швидкості читання. Робота з таблицями. Вірш «Літо». Робота з дитячою книгою.



237

Вибіркове списування. Розвиток зв’язного мовлення.



238

Українська народна казка «Курочка ряба». Загадки. Складання загадок.



239

Запис з пам’яті. Самодиктант.



240

Українська народна казка «Колобок»



241

Написання зорово-слухового диктанту. Звуковий аналіз слів. Розподіл та запис слів – назв предметів за групами.



242

Українська народна казка «Колосок». Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яке?яка?.



243

Списування з рукописного тексту. Добір слів – ознак предмету до слова.



244

Вибіркове списування. Звуковий аналіз слів.



245

Українська народна казка «Рукавичка». Слова – назви дії предметів.



246

Службові слова. Побудова речень з службовими словами.



247

Вірш-безкінечник «Почнімо з кінця». Спроба побудувати вірш-безкінечник.



248

Слова, близькі за значенням. Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Слова, протилежні за значенням.



249

Вірш «Сонце звуки сіє». Вправи для розвитку навички читання. Придумування побажань для літніх канікул.



250

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.



250

Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.









Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.