Українська література 1940-1950-х років

Опис документу:
Тематичний контроль знань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська література 1940 – 1950 рр. Українська література другої половини ХХ – початку ХХІ ст.

Варіант 1

  1. Не належать до шістдесятників:

а) Василь Симоненко;

б) Ліна Костенко;

в) Григір Тютюнник;

г) Андрій Малишко;

д) Іван Драч.

  1. Вірш «Страшні слова, коли вони мовчать …» Л. Костенко належить до лірики:

а) патріотичної;

б) громадянської;

в) пейзажної;

г) любовної;

д) філософської.

  1. Установіть відповідність:

    Автор

    Назва твору

    1 Василь Стус

    А «Пісня про рушник»

    2 Євген Маланюк

    Б «Зхадивляюсь у твої зіниці …»

    3 Василь Симоненко

    В «Стилет чи стилос?»

    4 Іван Драч

    Г «Балада про соняшник»

    Д «О земле втрачена, явися!..»

  2. Установіть відповідність:

Твір

Мотив

1 «Пісня про рушник

А неповторність людини

2 «Задивляюсь у твої зіниці …»

Б прощання матері із сином

3 «Стилет чи стилос?»

В синівська любов до України-матері

4 «О земле втрачена, явися!..»

Г мрія про повернення на рідну землю

Д роль слова, митця в житті суспільства

  1. Спростуйте або доведіть тезу «Ідею емансипації, духовного розкріпачення несе в собі Маруся Чупай – хранителька національних оберегів, інтелектуальна й незалежна жінка. В її образі втілено кращі риси жіноцтва – багату духовність, співучість, ліризм, романтичну вдачу й незалежність натури, що засвідчують незнищенність національного духу» (Григорій Семенюк). (2 бали)

Українська література 1940 – 1950 рр. Українська література другої половини ХХ – початку ХХІ ст.

Варіант 2

  1. Ліна Костенко належить до:

а) київської школи поетів;

б) нью-йоркської групи;

в) шістдесятників;

г) «празької школи поетів»;

д) київської школи неокласиків.

  1. У поезіях В. Стуса переважають мотиви:

а) громадянські;

б) любовні;

в) пейзажні;

г) фольклорні;

д) міфологічні.

  1. Установіть відповідність:

    Твір

    Символ

    1 «Пісня про рушник»

    А сонце

    2 «Задивляюсь у твої зіниці …»

    Б хрест

    3 «Балада про соняшник»

    В калина

    4 «Як добре те, що смерті не боюсь я …»

    Г Україна-мати

    Д росяниста доріжка

  2. Установіть відповідність:

Твір

Уривок

1 «Пісня про рушник

А Як я малим збирався навесні

Піти у світ незнаними шляхами

2 «Задивляюсь у твої зіниці …»

Б І застиг він на роки і на століття

В золотому німому захопленні.

3 «Балада про соняшник»

В Рідна мати моя, ти ночей не доспала

І водила мене у поля край села…

4 «Як добре те, що смерті не боюсь я …»

Г Народе мій, до тебе я ще верну,

як в смерті обернуся до життя …

Д Хай мовчать Америки й Росії,

Коли я з тобою говорю.

  1. Спростуйте або доведіть тезу «Поетичне слово стало причиною Стусової біди. Воно віддячилося йому тим, що додало сили й гордості за найтяжчих умов» (Іван Дзюба). (2 бали)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
6
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!