• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Логопед
  • Українці ми маленькі, українці батько й ненька. Розвиток спостережливості, пам’яті, мовлення, вербального сприйняття, загальної моторики.

Українці ми маленькі, українці батько й ненька. Розвиток спостережливості, пам’яті, мовлення, вербального сприйняття, загальної моторики.

Опис документу:
Заняття з корекції розвитку. Мета: Розширювати уявлення про Батьківщину, про народну символіку Вчити дітей запам’ятовувати та повторювати вірші з використанням мнемотаблиць. Розвивати спостережливість, логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять, дрібну моторику рук. Виховувати любов до рідного краю, товариські стосунки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Корекція розвитку

Тема. Українці ми маленькі, українці батько й ненька. Розвиток спостережливості, пам’яті, мовлення, вербального сприйняття, загальної моторики.

Мета:

Розширювати уявлення про Батьківщину, про народну символіку Вчити  дітей запам’ятовувати та повторювати  вірші з використанням мнемотаблиць.

Розвивати спостережливість, логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять, дрібну моторику рук.

Виховувати любов до рідного краю, товариські стосунки.

Обладнання: символи України, віночок, стрічки, мнемотаблиці

Хід заняття

  1. Організаційний момент

  2. Привітання

  3. Основна частина

Учитель: 

Та країна є на світі,

Мої милі, добрі діти,

Що її, мов рідну мати,

Ви повинні поважати.

Називається країна

Наша рідна…( Україна)

  • Україна – це край, де ми народилися. Ми повинні любити нашу рідну Батьківщину, бути патріотами своєї країни.

(За кожну правильну відповідь діти отримують квітку:    мак, ромашку, барвінок, волошку).

  • Ой, погляньте, хто до нас сьогодні завітав?

  • Хлопчик, який живе на Україні називається? (українець).

  • А дівчинка, яка живе на Україні?(українка).

  • Називається наш народ?(українці)

  • Яка мова в українців?(українська).

  • Погляньте скільки ми квіточок зібрали. Із цих квітів ми з вами складемо віночок для нашої україночки.

Учитель: Вінок – це прикраса та «оберіг». Вважалось, що  він містить чаклунську силу, яка знімає біль, береже волосся. У вінок вплетали багато різних квітів. Які квіти у вас?(мак, ромашка, волошка, соняшник)Я пропоную скласти квіти у вінок.

Діти викладають квіти на основу.

Учитель: Чого не вистачає у нашому віночку?

Діти: Не вистачає різнокольорових стрічок.

Учитель: Візьміть стрічки, розкажіть нам якого вони кольору та що позначають ці кольори?

Діти:  Чорний- земля;

Червона- любов;

Зелена- рослини;

Жовта- сонце;

Синя- вода.

Учитель: Пропоную пов’язати стрічки на вінок.

Діти виконують завдання.

Учитель: Запрошую вас пограти з віночком.

Фізкультхвилинка Гра «Мій віночок»

Гра на розвиток зорової уваги  «Якої  картинки не вистачає»

Учитель розкладає картинки-символи (земля, серце, рослини, сонце, вода) на дошці, потім  прибирає один з символів, а діти називають якого символа не вистачає та якому кольору стрічки він відповідає. Гра повторюється 2 раза.

Учитель: Діти послухайте віршик про нашу країну (Під час вірша учитель викладає відповідні картинки)

Україна – рідний край,

Рідне поле, зелен гай,

Рідне місто, рідна хата,

Рідне небо й рідна мати.

  • Діти вам сподобався вірш? Я пропоную його вивчити з допомогою картинок, які ви зробите самі (розрізні картинки). У кожного з вас на столі є картинка з декількох частин. Складіть їх.

(Діти виконують роботу.)

Учитель допомагає   і разом з дітьми повторює вірш.

Учитель: Добігає до кінця наше заняття. Ви дізналися багато цікавого про нашу країну.

  1. Рефлексія

Працювали ми сумлінно

Працювали на „відмінно”

Час занять уже скінчився

То скажи чого навчився ?

Релаксаційна вправа «Квіти»

Діти уявляють себе квіткою. Вона росте на сонячній лісовій галявині, пишається своїми пишними пелюстками, гарно пахне, хитається від вітру,

навколо неї пурхають метелики, літають і дзижчать бджілки...

  1. Прощання „Подаруй усмішку”

Ось прийшов прощання час

Було в нас усе гаразд.

Все зуміли, все змогли

До побачення” - скажи

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.