і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Україна — незалежна держава.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я у світі Вчитель: Долгова Ольга Володимирівна

Місце проведення З клас

Тема

Україна — незалежна держава.

Мета: поглибити знання учнів про нашу державу - Україну, продовжити ознайомлення учнів з державними символами, формувати національну свідомість; розвивати пізнавальний інтерес;

виховувати прагнення примножувати своєю працею здобутки українського

народу.

Обладнання: державні символи України, вислови про Україну та

Батьківщину, таблиця букв, шаблони карти України, мультимедійна

презентація.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

I. Організація класу

Чарівний, загадковий світ. І ми у нім живемо.

А на уроках « Я у світі » Нове й цікаве пізнаємо.

II. Мотивація навчальної діяльності.
1. Робота над загадками

Діти, ви любите загадки? то можете спробувати відгадати "Загадки про

Україну"

(з перших літер відгадок утвориться слово "Україна")

Цих загадок рівно сім,

Пропонуємо усім:

їх сумлінно розгадати

Та у стовпчик записати.

З перших літер скласти слово,

Якщо впорались - чудово!

  1. Коли все у тебе гарно,

Коли день пройшов немарно,

Наче квітка розквітаєш,

На обличчі її маєш.

Посміхаються вуста.

Що це? Відповідь проста. (Усмішка)

2. В ньому сторінок багато,
Там і будні, там і свята.
Він події позначає,
Історичні дати знає,

Та рахує залюбки

Тижні, місяці, роки. (Календар)

3. Ось стоїть біленька хата -
Там твої матуся й тато,
Твої сестри та брати

І, звичайно, там є ти.

Ще бабусі, дідусі,

Зібралися геть усі!

Бути в кожного повинна

Дружня та міцна (Родина)

4. Рідну мову я вивчаю,

З літер вже слова складаю.

Помічниця ось моя -

Букви в ній від А до Я

Стали лагідно в рядки.

Що це, знають малюки? (Абетка)

5.1 вареники в сметані,

І крученики духмяні,

Сало, терте з часником,

Борщ червоний з буряком.

Одним словом як назвати,

Щоб гостей почастувати? (їжа)

6. Вони смачненькі та чорненькі,
У ґрунт попали навесні,

Тепер із них у полі зріють

Яскраві соняхи рясні.

А згодом буде і олія

Прозора, жовта, запашна.

їх можна з друзями лузати.

Про що ця загадка, хто зна? (Насіння)

7. Цей фахівець нам розказав
Про долі націй та держав,
Де наші пращури жили,

Які в них звичаї були?

Які одежа, посуд, хата,

Та ще цікавого багато.

Розкопки буде він вести,

Щоб нам минуле довести. (Археолог)

  • Яке слово ми утворили з перших літер слів-відгадок?

  • Так, Україна. З чим асоціюється для вас це слово?

2. Вправа «Асоціативний кущ»

-«Держава Україна»

III. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні в нас нова мандрівка в навколишній світ. Я пропоную вам

р

А

Е

3

н

А

А

В

к

••

І

Н

А

ж

д

Ж

А

У

н

А

Л

Е

Е

Р

поговорити про добрі справи, про любов до Батьківщини.

- Розкодуйте тему уроку за допомогою ключа.

Ключ

(Україна - незалежна держава)

IV. Актуалізація знань учнів.

Слово вчителя. Кожна людина найбільше любить той край, де народилася і живе. Кожен пишається своєю рідною землею. Завжди хоче сказати про неї якнайкраще. Що ви знаєте про Україну? Повідомлення учнів.

  • За площею територія України 603, 7 тис. кв. км. серед Європейських держав Україна поступається лише Росії.

  • Загальна, протяжність кордонів близько 6500км

  • Нашими найближчими сусідами є росіяни, білоруси, поляки, чехи, словаки, угорці, румуни, молдавани, болгари.

  • Населення України - близько 46 млн. чоловік.

  • Найбільша гірська система в Україні - Карпати.

  • Найбільша річка - Дніпро.

Україна - це держава. Вона має свою Конституцію - Основний Закон, тобто правила за якими живуть українці. її прийнято Верховною Радою України 28 червня 1991 року.

24 серпня 1991 року прийнято Акт проголошення незалежності України. Україна є суверенною і незалежною, демократичною, соціальною правовою державою.

V. Опрацювання теми уроку
1.« Додай слівце»

1. Гордо, голосно, дитино, Ти назви ім'я країни, У якій, хвалити Бога, Народився і живеш, їй є дочкою чи сином

1. коли ти підростеш,
Будеш їй творити славу,
Розбудовувать державу.
Отже, зветься ця країна,

... ( незалежна Україна) ! (Н. Козленко)

2. Робота з тлумачним словником.

  • Давайте ми все ж дізнаємось, а що ж таке «незалежність»?

  • Незалежність - воля, свобода, можливість обирати .

3. Вправа «Мікрофон»

Я думаю, що Україна незалежна держава, тому що...

4. Творча вправа.

Із поданих букв скласти слова на тему : « Україна » Б, Ь, ї, И, В, А, Р, І, Щ, А, Н, К, Т, О, Л, Д, П (Батьківщина, Київ, Дніпро, калина)

5. Творча робота

1. Вітерець тут побував, літери пороздував.

Потрібні букви в ряд складеш - вірш про Україну ти знайдеш.

Х*Ч М*Л*Й Я, НЕ*ЕЛ**КИЙ,

3*Т* Д*Б*Е *Н*Ю,

Щ* К*АЙ Р*Д*ИЙ - УК*А*Н*,

Я ї* К*Х*Ю.

(Хоч малий я невеликий, Зате добре знаю,

Що край рідний - Україна, Я її кохаю.) П.Тичина

  1. Подорож Україною. Розповідь вчителя за ілюстраціями.

  2. Бесіда

  • Скажіть, що найбільше вразило вас під час перегляду ?

  • Де на ваш погляд найкращий куточок в Україні?

8. Гра « Склади прислів'я»

Наша слава - життя віддай.

Нема на світі другої України, за неї треба головою стояти.

Вкраїна - мати, життя віддай.

За рідний край Українська держава.

9. Гра «Що віддаси Батьківщині».

Діти стають парами, беруться за руки, шикуються ланцюжком один за одним. Один учень - ведучий. Перша пара звертається до нього із словами: «Якщо хочеш бути зі мною, що віддаси Землі рідній!»

Ведучий повинен сказати, що він зробить для Вітчизни, коли виросте, наприклад: посадить сад, збудує гарний будинок, буде пекти смачний хліб, намалює багато чудових картин тощо. Після його відповіді всі піднімають руки, і ведучий проходить під піднятими руками. По дорозі він вибирає кого-небудь із будь-якої пари і веде його за собою. В кінці ланцюжка вони утворюють нову пару. Той, хто залишився без пари, стає ведучим і гра продовжується далі.

Ю.Вправа «Я можу...»

- Діти, а що ви можете зробити вже сьогодні, щоб Україна була незалежною

державою?

-Я можу...

VI. Підсумок уроку

1. Рефлексія

- У вас на партах є маленькі шаблони карти України. Зафарбуйте їх одним
кольором і скажіть, чому ви обрали саме цей колір.

2. Підсумкова бесіда

- Яким буде майбутнє країни залежить від кожного з нас. Батьківщина, як
мати, одна. Ми повинні дбати про неї, щоб вона була багатою, квітучою,
яскравою. А для цього нам треба любити її, плекати, захищати. Ви, діти,
повинні рости розумними, роботящими, щоб перетворити рідну державу на
країну ваших мрій.

Фізкультхвилинка «Веселі малята»

Дружно разом піднялись,(2?ста#ш із-за парт)

Вліво,вправо подивились. (Нахили голови вліво,вправо)

Потім хутко повернулись, (Руки на поясі ,зробити поворот)

Всім навколо посміхнулись (Посміхаються один одному) Поплескали в долояі(Плескають в долоні)

І побігали як поні (Біг на місці)

Хай лунає всюди сміх:

Ми - малята кращі всіх! (Хором,)

:■::

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: поглибити знання учнів про нашу державу - Україну, продовжити ознайомлення учнів з державними символами, формувати національну свідомість; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати прагнення примножувати своєю працею здобутки українського народу.
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Я у світі
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    82
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    GO673490
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь