Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Україна - наш спільний дім

Виховна робота

Для кого: 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

03.01.2020

281

3

0

Опис документу:
Виховний захід до Дня Соборності України. Мета цього заходу: розширити і поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій; розвивати в учнів пам'ять, творчі здібності, критичне мислення та прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом; виховувати любов до рідного краю, прагнення своєю працею примножувати здобутки українського народу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

СЦЕНАРІЙ СВЯТА ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ «УКРАЇНА – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ

1.У всьому світі кожен зна –

Є Батьківщина лиш одна.

І в нас вона одна – єдина –

Це наша славна Україна.

2.Не забувай Шевченка спів,

Про горду славу козаків.

Не забувай, шо ти дитина

Землі, що зветься Україна .

3.Любі друзі! хоч маленькі.

Ми вже добре про те знаєм ,

Що зовемось українці

Й український предків маєм

4.Батько, мати, брат, сестричка

І всі інші члени роду

Всі належать до одного

Українського народу.

5.Бо родитися українцем –

Це велика честь і слава,

Рідний край свій полюбити

Найважніша з усіх справа.

6.Дітвора ми українська,

Хлопці і дівчата,

Хоч слабкі у нас ще руки

Та душа завзята.

7.Бо козацького ми роду,

Славних предків діти.

І у школі всі вчимося

Рідний край любити.

8.Де ясніше сонце світить,

Де гарніше зорі сяють

Де солодше пахнуть квіти –

Як у нашім любім краю.

9.Різні в світі є країни

Різні люди є нас віті,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти.

10.Але є одна країна –

Найрідніша нам усім –

То прекрасна Україна

Нашого народу дім.

11.Присягаєм край наш рідний,

Над усе любити.

Рідний народ шанувати

І для нього жити.

12.Усюди є небо, і зорі скрізь сяють,

І квіти усюди ростуть…

Та тільки одну Батьківщину я маю,

Її Україною звуть.

13.На білому світі є різні країни.

А в них - і ліси,і лани…

Та тільки одна на землі Україна,

А ми - її доньки й сини

14.Моя Батьківщина — це вишеньки цвіт
І верби над ставом, й калина.
Моя Батьківщина — це мрії політ,
Це рідна моя Україна!


15.Моя Батьківщина — це наша сім’я.
Затишний куточок і хата.
Це мама, татусь, бабця, дідо і я,
Всі рідні і друзів багато.


16.Моя Батьківщина — це злагода й мир
Та небо бездонне й чудове.
Це пісня чарівна, що лине до зір,
Й дитинство моє світанкове.


17.Моя Батьківщина — ліси і поля.
Від них в нас і радість, і сила.
Це та найсвятіша і рідна земля.
Що кожного з нас народила.

18.Моя Україно,тебе я кохаю -

Тут дім мій, тут друзі живуть.

Тут мовою рідною пісня лунає

І мальви по селах цвітуть.

Пісня «Я люблю Україну»

В 1. Україна-одна з найдавніших держав у Європі. Це країна,яка має символи, традиції, свою мову, історію і талановитий народ,

19.Наш герб – тризуб, 
Це воля, слава й сила; 
Наш герб – тризуб. 
Недоля нас косила, 
Та ми зросли, ми є, 
Ми завжди будем,

 
20. Прапор – це державний символ, 
Він є в кожної держави; 
Це для всіх ознака сили, 
Це для всіх ознака слави. 
Синьо-жовтий прапор маєм. 
Синє – небо, жовте – жито; 
Прапор свій оберігаєм, 
Він святиня; знають діти. 

21. Слова палкі, 
Мелодія врочиста, - 
Державний Гімн 
Ми знаємо усі. 
Для кожного села, 
Містечка, міста – 
Це клич один 
З мільйонів голосів. 


В 2: А як можна не згадати одвічні символи наші, без яких не може бути України? Це і верба, і тополя, і вишня, і чорнобривці, соняшник і рушник, писанка, лелека, журавель і соловей, хліб-сіль, і барвинок з калиною. Люди говорять: "Без калини нема України!" І це вірно, бо росте вона біля кожної оселі, дає радість і заспокоює в горі, зберігає пам'ять.

Калина – вірна супутниця людини протягом усього життя.

22.Я з того краю, де ростуть смереки.

Я з того краю, де живуть лелеки,

Я з того краю, де сопілка грає,

Я з того краю, де журби немає.

Я з того краю, де росте калина,

Мій рідний краю, я - твоя дитина

Виконання пісні «Одна калина»

В.3: Ознакою незалежності України є мова-одна з найбагатших і наймелодійніших мов світу. Кожен українець має пишатися своєю мовою.

23.Мово моя, ти пречиста і славна, 
Трепетна, наче ранкова роса. 
Ти називаєшся нині – державна! 
Все в тобі є і багатство, й краса! 

24.Мовою рідною я розмовляю, 
Вільно живу я у ріднім краю. 
І Україну мою прославляю, 
Вірність і серце я їй віддаю. 

25. В нас, українців, – українська мова!

В ній найсвітліші, лагідні слова.

Й матусі ніжна пісні колискова,

Як сонечко нас щедро зігріва.

26.Моя чарівна мова промениста,

Вона у пісні й казочці звучить.

Найкраща в світі рідна і барвиста,

А як без неї на Землі прожить?

27. Я вчуся нею гарно розмовляти,

Читаю вірші і пишу слова.

Бо рідну мову треба добре знати.

Вона чудова, ніжна і жива.

Читання гуморесок учнями 3-А класу

В4: Музичні інструменти України - це яскрава сторінка історії українського народу. Вони виявляють багатство його душі, творчу вдачу, свідчать про високу матеріальну і духовну культуру. Українські народні музичні інструменти є одним з яскравих підтверджень наспівного, мелодійного характеру української музики, її багатоголосся. 

В1: Бандура

В2: Бугай

В3: Окарина

В4: Гудок

В1: Трембіта

В2: Кобза

В3: Цимбали

В4: Колісна ліра

В1: Бубон.

В2: Сопілка

Гра на сопілці.

В3. Працьовитий і гостинний український народ здавна славився хлібосольством. Зайдіть до української оселі на годинку — без частування господиня не проводить вас. Усе смачно, ситно, а головне — корисно та невибагливо.

В4. Пригадаймо, на які страви багате традиційне українське застілля.

Борщі та пампушки, паляниці й галушки, вареники й ковбаси, печеня й напої з фруктів і меду відомі далеко за межами України. Наша національна кулінарія нараховує сотні рецептів.

29. Українські страви:

Киселі, приправи,

Різновиди борщику

І куліш у горщику,

І сальце  із часничком,

Деруни із молочком, 

Бульба у мундирі,

Пиріжечки з сиром, 

З хроном холодець,

30. Хліба буханець.

Завітайте, гості,

До нашої хати

Смакотою радо

Будем пригощати!

31.Моя мати борщ варила,

Його салом задобрила,

Сікла моркву і буряк

І томати м’яла,

Потім смажену цибулю

В чавунець кидала.

32. І капусту, і часник,

Зелену петрушку,

А тоді дала мені

Скуштувати юшку.

33. Ой, який же борщ смачний!

Український, запашний!

Всю каструлю з’їв би я,

Та велика в нас сім’я!

Фізкультхвилинка «Ресторан».

Якщо плеснути щосили –

Значить ви цю страву з’їли!

Скільки можна вже чекати!

Буду страви називати:

Голубці,

Пюре,

Котлетка,

Дерев’яна табуретка,

Борщ,

Сметана і пампушки,

Теплі валянки,

Подушка,

Ось гарячий бутерброд,

І великий бегемот,

Піца,

Смажені биточки,

І зимові чобітки,

Помідори,

Огірки

Ложка,

Бублики,

Сорочки,

Чайник,

Печиво,Горішки,

2 морозива,

3 книжки,

Торт,

Цукерки,

Шоколад,

Зошит,

Ручка,

Мармелад,

Апельсин,

Банан,

Зефір,

Парасолька,

Хижий звір,

Кава,

Плавлений сирок,

Мед,

Повидло,

Молоток,

Досхочу наїлись діти ?

Припиняємо вже грати.

Треба «дякую» сказати.

В1: Раніше в українському селі займалися щонайменше 30-ма видами ремісних промислів.

33. Вмієм глечики робити

І вареники ліпити,

Малювати і паяти,

Танцювати і співати!

34. Тут ось вазочки гарненькі,

Рушники висять біленькі,

Вишивка на всьому сяє-

Кожна дівка вишиває!

35 Сорочки, і кушаки,

І серветки, й рушники.

Тож у будень і у свято

Є в нас вишивок багато!

36: Тут в нас плетиво з лози

Для людей – не для кози!

Тарілки, корзини, вази,

Меблі є тут для показу.

37. Онде в гарному дворі

Виставляють гончарі

Глеки, кухлики, горнятка

І свистульки для малятка.

38: Ложки, миски і сільниці,

Баняки і ще дійниці,

Слоїк, цебер, чарки, чаші,

Ківш, котел, казан для каші!

Український танець у виконанні учня 3-А класу.

В2:Як відомо людина нерозривно пов’язана з минулим свого народу, його історією, і сьогодні ми перегорнемо одну із сторінок нашого славного минулого.

В3:З кожним днем зростає інтерес багатьох людей до нашої історії. Знання свого родоводу, історичних та культурних надбань предків необхідні не лише для піднесення національної гідності, а й для використання кращих традицій у сучасному нашому житті.

В4: Ми можемо пишатися тим, що Україна ніколи не поневолювала інші народи, а вміло захищала себе від ворогів. Був час, коли всю нашу землю загарбали й поділили між собою сусідні держави.

В1: Нестерпно було жити українському народу в неволі. І почав він утікати в пониззя Дніпра, за пороги, де були дикі степи.

В2: Втікачі називали себе козаками, тобто вільними людьми. На островах, що лежали посеред бистрої Дніпрової води, вони заснували Запорозьку Січ.

39. Що говорить вам козак,

це крилате горде слово.

Чом завжди буває так,

що світлішає від нього?

40. Козаки - це вільні люди.

Козаки безстрашні всюди.

Козаки - борці за волю,

За народну щастя й долю. 

41. Козак – це людина чесна і смілива

Найдорожче йому – Батьківщина!

42. Козак – слабому захисник.

Цінити побратимство звик!

43. Козак – усім народам друг.

Міцний, лицарський в нього дух!

44.Козак – це той, хто за освіту,

Хто любить пісню і молитву!

45. Козак вкраїнську любить мову,

Додержить завжди свого слова!


Виступ козаків

46. Найбільше в світі хочу миру! Миру!

Дзвінкої тиші, квітів аромат…

І посмішку дитячу щиру-щиру,

Щоб між людьми: любов, краса і лад!

47. Так хочу миру… Миру і свободи,

Бо це для щастя — просто головне!

Щоб дружніми були усі народи

І хай нас горе й лихо омине.

Танець у виконанні учениці 3-Б класу.

48. Миру в Україні - бути!
Миру хочуть добрі люди
І дорослі, і малі
Прагнуть миру на Землі!

49.Хай літають завжди журавлі,         
Колоски видзвонюють налиті,         
Ми за те, щоб мир був на землі         
Для усіх дітей на цілім світі. 

50. МИР – найпрекрасніше слово на світі,

МИР – коли сонечко світить.

МИР – так потрібен дорослим і дітям,

МИР  так потрібен усім.

Танець у виконанні учениць 2 – Б класу

.

В1: Нехай слова і пісні милозвучні

В2:Для Вас лунають знов і знов.

В3:Хай будуть в серці нерозлучні

В4:Добро, надія, віра і любов.

Всі діти виконують пісню «Україна – це я…»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.