"УКРАЇНА - МОЯ БАТЬКІВЩИНА"

Опис документу:
Формувати у дітей початкові уявлення про свою приналежність до української національності; закріплювати знання про те, що наша Батьківщина-Україна, а люди, які живуть на Україні - це український народ ( українці) і розмовляють вони українською мовою; ознайомлювати дітей з державними символами нашої країни; продовжувати розвивати інтерес до рідного села ; виховувати в дітей глибокі почуття любові до своєї Батьківщини та рідного селища, бажання оберігати їх.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Компаніївський дошкільний заклад №1 «Пролісок»

Конспект відкритого заняття

з громадянського виховання

«Україна – моя Батьківщина»

Підготувала:

вихователь

2-ої молодшої групи

Кушніренко Т.О.

Мета: формувати у дітей початкові уявлення про свою приналежність до української національності; закріплювати знання про те, що наша Батьківщина-Україна, а люди, які живуть на Україні - це український народ    ( українці) і розмовляють вони українською мовою; ознайомлювати дітей з державними символами нашої країни; продовжувати розвивати інтерес до рідного села ; виховувати в дітей глибокі почуття любові до своєї Батьківщини та рідного селища, бажання оберігати їх.

Хід заняття.

Діти одягнені в українські національні костюми.

Вихователь: Діти, сьогодні до нас завітали гості. Ви раді гостям?

Діти: (Так)

Вихователь: Давайте, діти, ми привітаємося з гостями:

                  Усміхнемось сонечку: «Здрастуй, золоте!»

                  Усміхнемось квіточці: «Хай вона росте!»

                  Усміхнемось дощику: «Лийся, мов  з відра!»

                  Усміхнемось друзям: «Ми бажає вам добра!»

Вихователь: Малята, зараз ми з вами послухаємо пісню.

(Звучить пісня «Прилітайте, лелеки, додому»)

Вихователь: Діти,щойно звучала пісня. Хто з вас був уважним і скаже, про що співалося в пісні?

Діти: про рідну домівку, про рідний край, про святого птаха лелеку, який, є символом праці й відданості.

Вихователь: отож сьогодні ми з вами поговоримо про найрідніший  та наймиліший серцю куточок для кожної людини , де народилися і живем, де народилися і живуть ваші батьки. Вона така ж рідна для людини, як її батьки, тому й називається – Батьківщина. Наша Батьківщина як називається? ( відповіді дітей).

-  Молодці, вірно, ми всі живемо на Україні. Це наша рідна держава, наша Батьківщина. Ми всі повинні її любити та оберігати.

-   Дітки, а як називаються люди, які живуть на Україні?

( відповіді дітей).

-         Яся, ти хто?

Я маленька українка -

Треба всім це знати,

Українець є мій тато,

Українка – мати.

Українкою вродилась,

Українка буду,

Та про рідну Україну

Ввік я не забуду.

       -  А ти хто,Ріта?

Українка я маленька,

Українці батько й ненька

І сестричка моя мила

На вкраїні народились

  • А Даня хто у нас?

Я – Українець!

Живу в Україні,

На вільній, єдиній

Моїй Батьківщині.

- Паша, а ти хто?

Я українець! Цим горджусь!

Про це не сором говорити!

Мені не стидно, не боюсь

І в голос можу заявити.

- А хто у нас Саша?

Я Українець духом, серцем, тілом

Це відчуття окрилює мене,

О Україно! Ти моє світило!

Я Українець, це най головне!

  • Діаночка, скажи нам,а ти хто?

Сорочка вишита моя – яскрава нитка

Та не дивуйтесь ні метелик, ні бджола,

Скажу вам правду по секрету: я не квітка,

А просто справжня україночка мала.

     - Так, ви є діти-українці. А якою мовою розмовляють українці?

( відповіді дітей)

Пісня «Це Україна»

Зараз зробимо невеличку подорож по кімнаті

Тупу-тупу по доріжці,

Ось крокують наші ніжки,

Так,так, так ось так,

Так крокують наші ніжки

Ми по доріжці йшли,

До прапора прийшли.

( Діти підходять до прапора)

Вихователь демонструє дітям прапор України.

- Малята, погляньте, що це у мене в руках.

( відповіді дітей).

-         Так, дійсно, це державний прапор України. А якого він кольору? Що означають ці кольори? ( відповіді дітей).

- Прапор України синьо-жовтого кольору. Синій колір – це колір неба, води, миру, а жовтий- це колір сонця, життя, хлібного поля.

Тупу-тупу по доріжці,

Ось крокують наші ніжки,

Так,так, так ось так,

Так крокують наші ніжки

Ми по доріжці йшли,

До калини прийшли.

( Діти підходять до калини)

 Вихователь: Малята, що це таке?- запитує у дітей.

                     Це не дерево, а кущ, на якому ростуть ягідки, наповнені соком.

 Калина – це символ України, це символ нескореності, вірності, вона є лікарською рослиною. Є таке українське повір’я «Без верби і калини нема України».

Вихователь запитує у дітей: Якого кольору ягідки?

                                                 Якої форми ягідки?

    Давайте спробуємо калину на смак, яка вона?

Ну, що ж пройдемо далі.

Тупу-тупу по доріжці,

Ось крокують наші ніжки,

Так,так, так ось так,

Так крокують наші ніжки

Ми по доріжці йшли,

До герба прийшли.

( Діти підходять до герба)

Вихователь демонструє герб України.

 Знак країни головний-

Це тризубець золотий,

Він – як сонце в небі синім,

В ньому слава, в ньому сила.

  --- Подивіться на герб – це тризуб, він також символ нашої держави. Йому дуже багато років. Він символізує єдність нашої держави. Кажуть, що на ньому зображена сімя: тато, мама і маленька дитина.

  • Дітки,давайте пройдемо з вами на місця.

Тупу-тупу по доріжці,

Ось крокують наші ніжки,

Так,так, так ось так,

Так крокують наші ніжки

Ми по доріжці йшли,

І на місце ми прийшли.

( Всі проходять на місця)

Вихователь: А з кого складається ваша сімя? Давайте пригадаємо.

  Пальчикова гімнастика «Моя сімя».

Ось цей пальчик-мій дідусь,

Ось цей пальчик-баба,

Ось цей пальчик –мій татусь,

Ось цей пальчик-мама,

А цей пальчик –буду я,

Ось і вся моя сімя.

Вихователь звертається до дітей:

-         А у кого є бабуся і дідусь?

-         Як звати бабусю, як звати дідуся?

-         Хто їздить до них в гості?

-         А де вони живуть?

( діти називають імена своїх бабусь і кажуть, де вони живуть)

- А де живете ви?

Діти: В селі.

- Як називається ваше село?

Діти: Компаніївка.

-А хто скаже назву вулиці на якій ви живете, № будинку?

- Так,   у кожної людини є велика Батьківщина, наша рідна країна – Україна, і є маленька Батьківщина- рідне село, в якому ваш дім, рідна сімя.

-     Вам подобається ваша маленька батьківщина?

( відповіді дітей).

Дидактична гра «Село яке?»

Скажемо гарні слова –компліменти про наше селище Компаніївку: яке воно? ( діти говорять компліменти селу: гарне, рідне, красиве, чарівне, охайне, казкове, затишне, велике).

Вихователь: Молодці, дітки, ви зробили так багато компліментів нашому селищу. А щоб воно завжди було таким, його потрібно оберігати, любити, піклуватись.

Підсумок заняття.

- Ось і добігає до кінця наше заняття. Молодці, дітки, ви були дуже уважними та активними .

Давайте сьогодні ми з вами запалимо свічечку, яка буде символом нашої любові до України. І у ваших сердечках нехай запалає маленький «вогник» гордості за те, що ви – українці. Я прошу вас пронести цей вогник через усе своє життя. Тож будьте чесні, розумні, горді, любіть свою рідну Батьківщину.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!