• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Природознавство
  • Учителям НУШ! Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» ІІ семестр за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук 3 год/тиждень.

Учителям НУШ! Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» ІІ семестр за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук 3 год/тиждень.

Опис документу:
Учителям НУШ! Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» ІІ семестр за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук 3 год/тиждень. Курс обєднує 3 галузі — «Природничу», «Громадянську та історичну», «Соціальну та здоров'язбережувальну». Представлене календарне планування є орієнтовним зразком і може бути адаптоване відповідно до умов конкретного класу шляхом обєднання, або розширення тем.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» ІІ семестр

(за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук) 3 год/тиждень

1

Зміни в природі взимку.

2

Подорож- спостереження « Зміни у природі взимку»

3

Як зимують тварини.

4

Сторінка дослідника . Про що розкаже лупа? Виготовлення сніжинки-витинанки

5

Сторінка дослідника . Що розкаже тобі термометр? Що собою уявляє лід?

6

Праця людей узимку.

7

Людина – от що найцікавіше у світі.

8

Я та інші.

9

Я і моя родина . Практична робота «Моє родовідне дерево»

10

Почуття людини, емоції. Складання пам’ятки «Як навчитися стримувати емоції»

11

Який буває в мене день.

12

Моє улюблене заняття. Складання колажу «Світ наших захоплень»

13

Винаходи, які придумали діти.

14

Винаходи, які придумали діти. Дослідження : «Який винахід найпотрібніший»

15

Я тут живу.

16

Я живу в місті.

17

Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. Розв’язування ситуаційних задач та моделювання з власного досвіду, пов’язаних із правилами поведінки у громадських місцях.

18

Я живу в селі. Практична робота «Мапа нашого села»

19

У музеї.

20

Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень.

21

У супермаркеті. Складання пам’ятки «Правила поведінки у супермаркеті»

22

Дбаю про свою безпеку. Виховний потенціал наших улюблених казок.

23

Оглядаю моє житло.

24

Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Небезпечні предмети будинку.

25

Коли гаджет заважає. Моделювання ситуацій за сюжетними зображеннями. Диспут «Гаджет чи гра?»

26

Коли гаджет заважає .Основне призначення телефону.

27

Які ви вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната» Які ви вдома

28

Дбай про свою безпеку. Практична робота «Складання меню для дитини молодшого шкільного віку»

29

Дбай про свою безпеку. Гігієна. Засоби гігієни. Дослідження «Як правильно чистити зубки»

30

Дбай про свою безпеку. Пальчиковий театр. Розігрування в парах кінцівки казки.

31

Твоє здоровя

32

Як дізнатися, що вже весна. Практична робота «Створюємо «Книжку весни»»

33

Подорож - спостереження «Зміни у природі»

34

Як дізнатися, що вже весна. Сторінка дослідника. твій город на підвіконні.

35

Весняні турботи. Складання розповідей про турботи тварин навесні.

36

Подорож - спостереження : «Весняні турботи»

37

Святковий календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка.

38

Святковий календар весни . Мамине свято.

39

Як ставитися до інших.

40

Умій дружити.

41

Що таке дружити? Створення у класі «Куточка друзів»

42

Чемним треба бути скрізь. Створення словничка ввічливих слів.

43

Як поводитися за столом.

44

Твоя країна – Україна.

45

Державні символи –прапор, герб, гімн.

46

Практична робота Створення колажу «Державні символи України»

47

Я маю право на права . У світовій Книзі прав дитини зазначено, що

48

Я маю право на права (продовження) Про порушення прав дитини сторінками улюблених казок. Складання пам’ятки « Правила поводження із незнайомцями»

49-50

Про акуратність. П’ять кроків до акуратності. Конкурс «Найохайніший портфель класу»/ «Найохайніша парта класу» Конкурс «Зошити всміхаються»

51

Зустрічаємо літо. Практична робота «Створюємо «Книжку літа»».

52

Подорож- спостереження «Зміни у природі»

53

Сторінка дослідника. « З яких хмар іде дощ?»

54

Тварини улітку.

55

Подорож- спостереження «Тварини улітку»

56

Праця людей улітку.

57

Подорож- спостереження «Праця людей улітку»

58

Практична робота «План роботи на тиждень з урахуванням погодних умов»

59

Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві.

60

Підсумковий урок за семестр.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00