У скарбничку класного керівника. Психологічний супровід навчально-виховного процесу у 2-4 класах. Орієнтовний план.

Опис документу:
Матеріали сприятимуть організації системи виховання учнів 2-4 класів і допоможуть класному керівникові зробити це на сучасному, якісно новому рівні й заощадити безцінний час та виконувати професійні обов'язки в тандемі з соціально-психологічною службою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Психологічний супровід навчально-виховного процесу у 2-4 класах

Орієнтовний план

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

2.

3.

4.

5.

Продовжувати вивчати індивідуальні особливості учнів( робота з психологом).

Індивідуальна робота щодо формування у учнів позитивного ставлення до оточуючих.

Робота з інтелект картами.

Підготувати банк діагностик, анкет для роботи з обдарованими дітьми.

Підготувати банк діагностик, анкет для роботи з учнями (низького рівня знань).

Анкети, діагностики провести протягом місяця.

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Вивчення психо - емоційного стану та мотивації навчальної діяльності учнів. Аналіз результатів.

Спільна робота з психологом щодо вироблення рекомендацій окремим сімям з профілактики посттравматичних стресових розладів.

Індивідуальні бесіди за результатами вивчення рівня вихованості та вивчення психо-емоційного стану учнів, корекційна робота.

Складання плану роботи з учнями, яким необхідний психолого-педагогічний супровід.

Проведення групових та індивідуальних бесід з психологічної корекції ( протягом жовтня)

Індивідуальна робота з учнями, які виявляють ознаки асоціальності.

Вивчення ситуації в класі щодо виокремлення учнів, які зазнають булінгу(силовий тиск, знущання сильніших над слабшими) від своїх ровесників.

Бесіда «Умій стримувати себе»

(консультація психолога)

Психологу підготувати анкети для батьків з метою вивчення впливу родини на формування емоційного стану та розвитку дитини. Аналіз анкет й консультації для батьків за результатами анкетування.

Бесіда «Чи можна змінити свій характер?»

Корекційна робота з учнями з відхиленнями у нормах поведінки

Виявлення дітей з девіантною поведінкою

( робота з психологом).

Діагностика

  • Методика на дослідження памяті у учнів.

Корекційно - розвивальні заняття

  • Заняття з розвитку памяті

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Психологічний та мовний тренінг «Промовляємо добрі слова!»

Проведення індивідуальних та групових консультацій для батьків щодо вікових та психологічних особливостей третьокласників, методів та шляхів здійснення психологічної підтримки дітей; підготовка відповідної пам’ятки; підбір та складання списку відповідної літератури.

Складання плану роботи та індивідуальні тренінги психолога з учнями «групи ризику».

Організація зустрічі та консультацій психолога для групи батьків класу

« Про причини труднощів, що виникають у процесі адаптації дитини до школи та спільна робота батьків і школи щодо їх подолання»

Індивідуальні бесіди, поради батькам

«Як вчити дитину виконувати домашні завдання»(консультації психолога).

Психологічні тренінги з учнями, які виявляють ознаки дезадаптації.

Психологічні дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної та особистісної сфери учнів.

Індивідуальна робота з корекції пізнавальних інтересів.

Індивідуальна консультація для окремої групи батьків « Види булінгу та шляхи його попередження»

Індивідуальна робота ( групова) з метою подолання агресивності.

Діагностика

  • Методика на дослідження мислення у учнів .

Корекційно - розвивальні заняття

  • Заняття з розвитку мислення

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

2.

3.

4.

Робота психолога з формування в учнів навичок спілкування та адекватного сприйняття навколишнього світу.

Продовження роботи з дітьми девіантної поведінки.

Діагностика

  • Методика на дослідження уваги у учнів .

Корекційно - розвивальні заняття

  • Заняття з розвитку уваги

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Бесіда «Мій настрій і як ним керувати»

( поради психолога).

Консультації: психолого-педагогічний коментар до результатів діагностичного обстеження учнів.

Індивідуальні бесіди з учнями, які зазнали тиску зі сторони агресивно налаштованих ровесників чи старшокласників.

Заняття психолога з учнями та індивідуальні консультації (корекційна робота).

Проаналізувати результати індивідуальної роботи за планом подолання окремих недоліків у дітей.

Консультації психолога для дітей, батьків.

Діагностика

  • Кольоровий тест стосунків (Еткінд А.)

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Індивідуальні бесіди з учнями за результатами соціометричних досліджень, корегування поведінки учнів, їхніх взаємин у колективі.

Індивідуальні бесіди психолога з учнями, які виявляють ознаки дезадаптації.

Заняття психолога з учнями «Корекція поведінки та проявів агресивності серед дітей»

Спостереження за учнями із відхиленнями у поведінці. Індивідуальні бесіди. Корекція поведінки.

Робота психолога з корекції пізнавальних процесів учнів ( розвитку уваги, памяті, мислення).

Діагностика «Згуртованість класного колективу»

Практична робота психолога ( тренінг, ділова гра) з батьками з формування у них навичок проводити з дітьми заняття з розвитку та закріплення уваги, мислення, памяті.

Корекційно - розвивальні заняття

  • Година психолога «Який я ?», «Який ти?»

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

Спостереження за учнями з проявами агресивності, неадекватної поведінки.

Робота психолога: психолого-педагогічні дослідження індивідуальних особливостей особистісної сфери учнів, які мають ознака дезадаптації;консультування батьків.

Індивідуальні бесіди з батьками учнів, у яких спостерігаються прояви агресії, неприязні, зверхності до оточення ( за підсумками спостережень та роботи психолога).

Організація індивідуальних консультацій психолога для батьків класу.

Індивідуальна робота з дітьми «групи ризику» - тренінг з формування у них позитивного мислення.

Діагностика

  • Методика дослідження самооцінки

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

2.

3.

4.

Бесіди з учнями про те, що їм заважає краще вчитися – поради психолога, як подолати труднощі.

Індивідуальні бесіди із невстигаючими, із учнями із сімей, які входять до «групи ризику» (асоціальних сімей).

Зустрічі батьків, індивідуальні консультації психолога.

Психологічна консультація для батьків.

Організувати індивідуальний психолого-педагогічний огляд (дослідження) особливостей пізнавальної та особистісної сфери учнів, які мали ознаки дезадаптації на початок навчального року.

Спільно з психологом скласти план подальшої роботи з подолання негативних проявів поведінки цих учнів; з результатами досліджень ознайомити батьків.

Заняття психолога з учнями , які мають підвищений рівень вад:

підвищений рівень агресивності.

Індивідуальні бесіди з батьками учнів, які потребують психологічної допомоги.

Вид роботи

Дата

Відмітка про виконання

1.

Бесіда «Як навчитися стримувати себе?»

Спостереження за взаєминами учнів у класі; корекція поведінки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн