і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

У пошуках Весни,або пригоди лісових друзів

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №GY049908
За публікацію цієї методичної розробки Швайка Оксана Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №GY049908
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Музика. Вихід ведучих (В1, В2)

В1: Кажуть в Парижі найкращі жінки

В2: Але це скоріше, мабуть, навпаки.

В1: Найкращі жінки живуть у нас, на Вкраїні.

В2: Всі вони мудрі, добрі й вродливі.

В1: Тож ми сьогодні всіх привітаєм,

В2: Щиро сьогодні всім побажаєм:

В1: Щоб сонце світило мирно і ясно,

В2: А ви, наші милі, були завжди прекрасні!

В1: Так, слова гарні сказали. А який же подарунок зробити? Щоб усім і одразу?

В2: Щоб ще й гарний настрій створити, як у дитинстві

В1: Є ідея! Давай покажемо казку.

В2: Ні, казка це вже не модно!

В1: Тоді не просто казку, а казку сучасну, інноваційну!!!

В2: Таку, щоб виблискувала фарбами, як різнокольорове скло на сонечку

В1: Тож, шановні дівчатка, дівчата, жінки. А також хлоп’ята, хлопці і чоловіки!!!

В2: До вашої уваги музично-театрально-танцювальна вистава «У пошуках Весни, або пригоди лісових друзів!»

Пісня «Разноцветная игра»

(1-3 клас, ансамбль «Дзвіночок»)

(Музика. Виходить Зайчик (З). Сідає на пеньок. Згодом під музику виплигує Білочка (Б)

Б: Привіт, друже Зайчику-пострибайчику! Чого такий невеселий?

З: А як же веселитися, якщо холодно. Весна ніяк не хоче йти до нас у ліс

Б: Так, цього року вона щось дуже забарилася. Не знаєш чому?

З: Ні. Про це може тільки бабуся Мудра Сова знати

Б: Тоді гайда до неї

(Йдуть, тримаючись за руки. Виходить Мудра Сова (МС)

З: Бабусю Сова, скажи чи не знаєш ти, де Весна забарилася

Б: І чого вона так довго не приходить до нас у ліс

МС: Знаю, Знаю. Мені сорока на хвості принесла, що Весна на вас образилась. Тому не хоче тут з’являтися!

Б: А чим же ми її образили?

З: Що ж ми таке зробили?

МС: А ви забули вже, як погано навчалися, до екзаменів не готувалися, про ЗНО взагалі забули?! А зі святом усіх жінок її взагалі не привітали! Навіть листівочки не надіслали!

Б: І нам тепер ніяк ситуацію не виправити?

З: Вона нас не пробачить?

МС: Як усі жінки, вона вміє пробачати, але це треба заслужити! Та не хнюптеся так. Все буде добре!

Б: Розумієте, Весна ж моя хрещена мама. Як же мені соромно, що не привітав її і не слухав

З: Чуєш соловейко пісню про маму співає. Можливо він допоможе нам…

Пісня «Про маму»

(Павло Іванченко)

Б: Не пробачила, не прийшла Весна

З: Треба їй щось більш вагоме подарувати

МС: Знаю що робити. Треба подивитись, як люди жінок зі святом вітають. І тоді зробимо те саме!

Б: Ти у нас Сова не просто мудра, ти – наймудріша!!!

Сценка «Про маму»

(7 клас)

Б: Я не зрозумів дещо. Це так і треба забути про свято, а потім пізно ввечері згадати?

З: Людей ніяк не зрозуміти. А, може, це так прийнято

МС: Найголовніше, що заведено у людей, це дарувати квіти жінкам.

Б: Точно треба подарувати Весні букет

З: А які ж у неї улюблені квіти? Може троянди чи лілеї?

МС: Ні. Весна любить ті, які їй дарує її кохане літо.

Б: І які ж це?

МС: Ромашки!!!

В: А де ж ми їх зараз візьмемо?

МС: Пішли в гості до 12 місяців. Вони з чоловічої солідарності нам допоможуть точно!!!

Танок «Ромашки»

(4 клас)

Б: Так, букет зібрали. А тепер що?

З: Тепер Весну знайти треба. А як?

МС: Колись (на екстрений випадок) Весна залишила мені карту своїх пересувань. Спробуємо йти цим маршрутом, напевне, десь її і знайдемо

Б: І що ж там перше?

З: Магазин музичних інструментів

Б: І що вона там забула?

МС: Ой,які ж ви недогадливі!Для того, що струмочки краще дзвеніли, їй потрібен чарівний інструмент. Цього разу вона придбала чарівну скрипку

З: Йдемо туди

Пісня «Чарівна скрипка»

(5 клас)

Б: Не видно щось тут Весни

МС: А ви хотіли на першій зупинці її зустріти?

З: А може, зайдемо туди, де завжди ллється музика

Б: Куди ж це?

З: На радіостанцію!

МС: Ну, пішли,меломани

Сценка «Льоша»

(10-11 класи)

Б: Я вже нервувати починаю. Тут її теж немає

З: А тут ще й Мудра Сова десь зникла

Б: Треба йти до тих, хто думки вміє читати

З: Точно, до телепатів

Сценка «Телепатія»

(9 клас)

МС: Ой, вже ці екстрасенси. Десь мої малята, лісові звірята загубились. А ще таке коїтись почало, що люди один одного перестали впізнавати. Може, це тимчасово або з якимись магнітними бурями пов’язано…

Сценка «Училка»

(6 клас)

Виходять Б і З. Пізніше МС

Б: Слухай, а що там у карті за наступна зупинка?

З: Планета почуттів.

Б: Весна там може бути. Адже вона-справжня жінка, яка разом з собою несе час кохання

З: Ага. Адже на цій планеті юні принцеси своїм лицарям про любов співають

Пісня «Тебя»

(Зімарєва Настя)

Б: З принцесами з’ясували, а що ж нам, лицарям, робити?

З: Як правильно себе поводити?

Сценка «Курс молодого Ромео»

(8 клас)

Б: Квіти зібрали, як правильно себе поводити під час свята навчилися . А Весни все немає і немає

З: Не переживай. Он Мудра Сова летить, може вона щось нового про весну дізнається

З’являється МС

МС: Чого тут стоїте. Он в сусідньому магазині ляльок почали продавати. Від такого подарунку Весна точно не відмовиться і прийде.

Йдуть З і Б до магазину

Танок «Живі ляльки»

(11 клас)

(Пари вийшли і стоять, завмерши. Білочка читає етикетку. Зайчик заводить кожну пару ключем, потім відходить і пара 30 секунд танцює, поки не закінчується інерція)

Б: Номер 1. Пара ляльок, що називається «Ти в мене єдина». Давай, Зайчику, заводь їх

З: заводить Марину і Діму. Відходить

(Танцюють Марина, Діма)

Б: Номер 2. Ляльки, що називається «Ромео і Джульєтта». Давай, Зайчику, заводь їх

З: заводить Анжелу і Мішу. Відходить

(Танцюють Анжела, Міша)

Б: Номер №. Пара ляльок, що називається «Не ображайся на мене». Зайчику, включай і їх

З: заводить Оксану і Андрія. Відходить

(Танцюють Оксана, Андрій)

З: Ляльки всі гарні, заберемо всіх.

(Йдуть зі сцени)

Танок 11 класу

Б: Ой, чуєте, щось капає?!

З: Так тож перші ознаки Весни!!!

МС: Бачите Весна не встояла від вашої щирості і наполегливості. Зараз вона з’явиться

Пісня «Крапельки»

(1-3 клас, ансамбль «Дзвіночок»)

Виходить Весна

Весна : Звуть мене, Весна, Весняночка

І чарівна я паняночка!

Так просила дітвора.

Щоб до них я в ліс прийшла!!!

Принесла багато сонця,

Радості й тепла.

А також чарівні квіти,

Які вам дарую я…

(Музика. Вручення квітів і подарунків)

Пісня «Весна»

(Всі разом)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Запропонований сценарій допоможе провести свято 8 березня цікаво і весело.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    116
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    GY049908
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №GY049908
За публікацію цієї методичної розробки Швайка Оксана Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №GY049908
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти