і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

"У ГОСТЯХ У МУДРОГО КАЗКАРЯ"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

У ГОСТЯХ В МУДРОГО КАЗКАРЯ

Театралізована вікторина до ювілею Г.Х.Андерсена.

Обладнання: магнітна дошка. В центрі – коло з написом “Казки Андерсена”, пелюстки різнокольорові з якостями казок, двобічний скотч.

Дійові особи: Герда, Кай, Снігова Королева, Русалонька, Відьма, Дюймовочка, Миша, Олов’яний солдатик, Принцеса.

І. Вступне слово бібліотекаря про Андерсена.

ІІ. Театралізована вікторина.

  1. Снігова королева”

Герда: Доброго дня, любі діти. Мене звуть Герда, і я шукаю свого друга Кая. Він з дітьми катався на площі на санчатах, і раптом з» явилися великі біли сани. Кай прив’язав до них свої санчата, сів у них, і після цього його вже ніхто не бачив. А я так сумую за Каєм, весь час згадую наші трояндові кущі, казки Ганса Християна Андерсена, які нам читала й переповідала бабуся, наприклад, розповідь про Снігову королеву. Стривайте! А може, це саме Снігова королева викрала Кая? Підслухала, як він нахвалявся її розтопити, і вирішила помститися? Як ви гадаєте, діти, це – її рук справа? І як же мені тепер її розшукати? Піду я, мабуть, на північ. Якщо королева – снігова, то й жити вона повинна там, де холодно. А по дорозі питатиму, чи не бачив хто мого любого Кая?

  1. Русалонька”

Відьма: Знаю, знаю навіщо ти прийшла! Дурниці ти затіваєш, але я все ж допоможу тобі – тобі ж на лихо, моя красуня! Ти хочеш позбутися свого хвоста, і отримати замість нього дві підпорки, щоб ходити, як люди; хочеш, щоб молодий принц покохав тебе, а ти отримала безсмертну душу! Ха – ха – ха! Ну добре, ти прийшла якраз вчасно. Якби ти прийшла завтра вранці, було б пізно, і я б не допомогла тобі раніше, ніж наступного року. Ти візьмеш чарівний напій і попливеш з ним до берега ще до сходу сонця, вип’єш усе до краплі; тоді твій хвіст перетвориться на пару струнких ніжок. Ти збережеш свою плавну ходу, але пам’ятай, що ти будеш ступати, як по гострим ножам. Стерпиш все це – тоді я допоможу тобі.

Р: Так, я зроблю все заради принца і безсмертної душі.

В: Але пам’ятай: якщо принц не закохається у тебе, ти не отримаєш безсмертної людської душі. Але й русалкою знову стати не зможеш. Твоє серце розірветься, і ти станеш морською піною.

Р.: Нехай!

В: А ще ти повинна заплатити мені за допомогу. І я недешево візьму.

Р: Чого ж ти хочеш?

В: В тебе дивовижний голос, і ним ти думаєш причарувати принца, але ти повинна віддати цей голос мені.

Р: Якщо ти візьмеш цей голос, то що ж залишиться мені?

В: Твоє чарівне обличчя, твоя легка хода і твої промовисті очі. Цього достатньо, щоб підкорити людське серце.

Р: Добре!

Виходить Герда.

Г: Вибачте, що я перериваю вашу розмову, але мені вкрай необхідна допомога. Я шукаю свого друга, якого викрала Снігова королева. Можливо, ви щось про нього знаєте?

В.: Я за просто так нічого не роблю, і допомога моя коштує недешево.

Г: Що я можу для вас зробити?

В.: Відповісти на декілька питань. А оскільки я сьогодні добра, то ти можеш звернутися по допомогу до дітей, присутніх в залі.

  • Чи допоміг мій дар Русалоньці? (ні)

В: Згідно з умовами нашого контракту, в такому випадку Русалонька має загинути. Так і станеться? (ні)

В: Завдяки чому буде врятована Русалонька? (сестри віддали своє волосся)

В: Гаразд, з моїми питаннями ви впоралися. Я нічого не знаю про твого друга, але знаю, де знаходиться палац Снігової королеви. Тобі доведеться довго йти – спочатку вздовж морського узбережжя, побачиш дорогу, і підеш по ній полем. А далі – запитаєш.

Р: І нехай твоя казка закінчиться не так печально, як моя!

  1. Дюймовочка”

Дюймовочка стукає у двері, Миша відчиняє.

Д: Дайте мені, будь ласка, шматочок ячмінного зернятка – я два дні нічого не їла…

М: Ах ти, бідолашка. Заходь, погрійся й поїж зі мною.

Сідають. Дюймовочка їсть.

М: Ти можеш жити зі мною всю зиму, але тільки прибирай гарненько у моїй кімнаті та розповідай мені казки – я до них дуже охоча.

Д.: Ну добре, слухай: Жила собі жінка, і дуже хотіла вона мати дитину, та де її узяти? І ось вона відправилася до однієї старої чаклунки і сказала …

Герда стукає у двері, Миша відчиняє:

М: Що за день сьогодні? Ще одна змерзла бідолашка… Звідки ти?

Г: І справді, надворі дуже холодно. Я зовсім змерзла, шукаючи свого друга, Кая. Його вкрала Сніжна королева.

Д: Коли я йшла полем, повз мене проїхали великі білі сани, і після цього подув крижаний вітер, стало дуже – дуже холодно і в повітрі закружляли сніжинки. Можливо, це була сама Снігова королева?

Г: Так, напевно це була вона. Скоріше скажіть мені, в якому напрямку вона поїхала, можливо, я зможу її наздогнати?

М: Почекай, яка ти швидка! Спочатку дай відповіді на мої питання:

  • В мене є чудова кандидатура на роль нареченого для Дюймовочки – хто це? (кріт)

Д: Ні, я не хочу виходити заміж за крота. Невже мені доведеться стати його дружиною? (ні)

Д: А хто ж - моя справжня доля? (ельф)

Д: Дякую тобі, Гердо, за чудову новину. За це я тобі допоможу. Сани поїхали через ліс, у бік фортеці.

Г: Тож мені час уже йти.

М. і Д (разом): Щасти тобі!

  1. Стійкий олов’яний солдатик”

Герда виходить на сцену, бачить солдата, який стоїть на варті.

Г: Вибачте, шановний пане офіцер…

С: Я не офіцер, я простий олов’яний солдатик, такий самий, як і мої 24 брати. Нас зробили зі старої олов’яної ложки, і тепер ми всі живемо у чудовій коробці.

Д: Ще раз вибачте, але чи у вас всіх по одній нозі?

С: Ні, так не пощастило тільки мені. А чому – я не знаю.

Д: Можливо, діти знають? (відповіді дітей)

С: Тепер мені все зрозуміло.

Д: Через це ви – такий сумний?

С: Ні, я сумую через те, що ніяк не можу познайомитися з красунею – танцівницею, яку бачу у вікні палацу. А ще – через те, що весь час стою тут на варті, в, можливо, ніколи не зможу побачити інших місць.

Д: Діти, чи справді це так?

С: Невже я завжди стоятиму тут на посту?

Д: А як солдатик повернеться на свій пост?

С: Чи вдасться мені колись поспілкуватися з моєю любою танцівницею?

Д: Я бачу, ви трохи повеселішали. То, може, тепер ви допоможете мені? Я шукаю свого любого друга Кая, якого викрала Снігова королева. Чи на заїжджала вона до цієї фортеці?

С: Ні, та я б її і не впустив. Вона проїхала он по цій дорозі. І здається, у її санях і справді був якийсь хлопчик.

Д: Дякую тобі, солдате. Щасти тобі!

С: Хай і тобі щастить у пошуках.

  1. Принцеса на горошині”

Герда йде по дорозі, їй назустріч Принцеса, зітхає, тримається за спину.

Г: Шановна принцесо, що це з вами?

П: Ах, мені так погано. Цю ніч я практично не стулила очей! Бог знає, що в мене була за постіль. Я лежала на чомусь такому твердому, що в мене все тіло тепер у синцях. Просто жахливо!

Г: На вашому ліжку не було матраців?

П: В тому то й справа, що були. Вгадайте, скільки? (40)

Г: Як ви гадаєте, діти, що заважало принцесі заснути?

П: Навіщо горошину підклали мені у ліжко?

Г: Вітаю, ви довели, що ви – справжня принцеса. Тепер мерщій вертайтеся у замок, принц неодмінно тепер з вами одружиться. Але перед тим скажіть, чи не бачили ви у замку Снігової королеви? Чи, можливо, ви щось чули про неї та про викраденого нею хлопчика?

П: Бачити не бачила, але я точно знаю, де знаходиться її власний замок. Он вдалині видніється засніжена вершина. Саме на цій горі й знаходяться володіння Снігової королеви. Але будь дуже обережна – щоб її здолати, тобі знадобиться вся твоя витримка, сила і мужність.

Г: Я так сумую за моїм Каєм, що витримаю усі випробування. Як же йому там холодно й страшно одному! Треба поспішати. Бувайте.

П: Будь мужньою, дівчинко!

  1. Снігова королева”

Снігова королева сидить на троні, біля неї на підлозі Кай щось складає.

К: В мене ніяк не виходить слово “Вічність”

СК: Але ж це – дуже важливо. Якщо ти складеш це слово, ти будеш сам собі господар, і я подарую тобі Всесвіт і пару нових ковзанів.

Заходить Герда.

Г: Кай, милий мій Кай. Нарешті я тебе знайшла!

СК: Все не так просто, люба дівчинко. Я заморозила серце Кая. Йому не потрібні ні ти, ні батьки, ні трояндові кущі.

Г (плачучи): Як же розтопити його крижане серце?

СК: Ніяк. На світі, я гадаю, немає нічого настільки доброго й справедливого, що б перемогло мої злі чари.

Г: Не може такого бути. Діти, давайте згадаємо, що ж з самого дитинства навчає нас бути чесними, добрими, справедливими, сміливими. Що нас розважає і водночас є взірцем для наслідування? (казки)

Г: З героями казок якого письменника ви зустрілися сьогодні?

  • Які казки Андерсена ви знаєте?

  • Казки Андерсена - які вони (діти називають якості, вони записуються у вигляді пелюсток ромашки)

С.К: Я відчуваю, що ваша чарівна квітка руйнує мої закляття. Зупиніться, діти: казки – це безглузді, нікому не потрібні вигадки.

Г: та ні ж бо, злюка, казки – це добро, і вони допомагають нам жити, і проти них твої чари - безсилі.

К: (ніби прокинувшись від сну) Герда, мила Герда! Де ж це ти була так довго? Де був я сам? І як тут холодно і пустельно…

Г: Ми вже йдемо звідси, а зла Сніжна королева нехай сама сумує у своїй похмурих володіннях.

СК: Цього разу я програла, але ви, дітлашня, начувайтесь: я буду пильно стежити за вами, і якщо ви будете робити негідні вчинки, я приберу вас до своїх рук, заморожу серце і заберу до своїх володінь.

Всі діючі особи співають пісню (на мотив пісеньки Еллі з «Чарівника Смарагдового міста»)

В країну цю чарівну

Привів не шлях нас рівний,

А плутаний, таємний

І повний темних сил.

Та перешкоди справжні

Долаємо ми завжди,

Тому нас мудрий Андерсен,

Веселий, щедрий Андерсен

У гості запросив.

Історія чарівна

Доводить нам все рівно,

Що, як би там не сталось,

Добро перемогло.

Тому ми обіцяєм,

Що час цей не забудем,

І пам’ятати будем,

Обов’язково будем,

Що в казці цій було.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Театралізована вікторина до ювілею Г.Х.Андерсена
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    3 Клас, 4 Клас, 5 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    120
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    YK777406
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь