і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

"У ГОСТЯХ У МУДРОГО КАЗКАРЯ"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

У ГОСТЯХ В МУДРОГО КАЗКАРЯ

Театралізована вікторина до ювілею Г.Х.Андерсена.

Обладнання: магнітна дошка. В центрі – коло з написом “Казки Андерсена”, пелюстки різнокольорові з якостями казок, двобічний скотч.

Дійові особи: Герда, Кай, Снігова Королева, Русалонька, Відьма, Дюймовочка, Миша, Олов’яний солдатик, Принцеса.

І. Вступне слово бібліотекаря про Андерсена.

ІІ. Театралізована вікторина.

  1. Снігова королева”

Герда: Доброго дня, любі діти. Мене звуть Герда, і я шукаю свого друга Кая. Він з дітьми катався на площі на санчатах, і раптом з» явилися великі біли сани. Кай прив’язав до них свої санчата, сів у них, і після цього його вже ніхто не бачив. А я так сумую за Каєм, весь час згадую наші трояндові кущі, казки Ганса Християна Андерсена, які нам читала й переповідала бабуся, наприклад, розповідь про Снігову королеву. Стривайте! А може, це саме Снігова королева викрала Кая? Підслухала, як він нахвалявся її розтопити, і вирішила помститися? Як ви гадаєте, діти, це – її рук справа? І як же мені тепер її розшукати? Піду я, мабуть, на північ. Якщо королева – снігова, то й жити вона повинна там, де холодно. А по дорозі питатиму, чи не бачив хто мого любого Кая?

  1. Русалонька”

Відьма: Знаю, знаю навіщо ти прийшла! Дурниці ти затіваєш, але я все ж допоможу тобі – тобі ж на лихо, моя красуня! Ти хочеш позбутися свого хвоста, і отримати замість нього дві підпорки, щоб ходити, як люди; хочеш, щоб молодий принц покохав тебе, а ти отримала безсмертну душу! Ха – ха – ха! Ну добре, ти прийшла якраз вчасно. Якби ти прийшла завтра вранці, було б пізно, і я б не допомогла тобі раніше, ніж наступного року. Ти візьмеш чарівний напій і попливеш з ним до берега ще до сходу сонця, вип’єш усе до краплі; тоді твій хвіст перетвориться на пару струнких ніжок. Ти збережеш свою плавну ходу, але пам’ятай, що ти будеш ступати, як по гострим ножам. Стерпиш все це – тоді я допоможу тобі.

Р: Так, я зроблю все заради принца і безсмертної душі.

В: Але пам’ятай: якщо принц не закохається у тебе, ти не отримаєш безсмертної людської душі. Але й русалкою знову стати не зможеш. Твоє серце розірветься, і ти станеш морською піною.

Р.: Нехай!

В: А ще ти повинна заплатити мені за допомогу. І я недешево візьму.

Р: Чого ж ти хочеш?

В: В тебе дивовижний голос, і ним ти думаєш причарувати принца, але ти повинна віддати цей голос мені.

Р: Якщо ти візьмеш цей голос, то що ж залишиться мені?

В: Твоє чарівне обличчя, твоя легка хода і твої промовисті очі. Цього достатньо, щоб підкорити людське серце.

Р: Добре!

Виходить Герда.

Г: Вибачте, що я перериваю вашу розмову, але мені вкрай необхідна допомога. Я шукаю свого друга, якого викрала Снігова королева. Можливо, ви щось про нього знаєте?

В.: Я за просто так нічого не роблю, і допомога моя коштує недешево.

Г: Що я можу для вас зробити?

В.: Відповісти на декілька питань. А оскільки я сьогодні добра, то ти можеш звернутися по допомогу до дітей, присутніх в залі.

  • Чи допоміг мій дар Русалоньці? (ні)

В: Згідно з умовами нашого контракту, в такому випадку Русалонька має загинути. Так і станеться? (ні)

В: Завдяки чому буде врятована Русалонька? (сестри віддали своє волосся)

В: Гаразд, з моїми питаннями ви впоралися. Я нічого не знаю про твого друга, але знаю, де знаходиться палац Снігової королеви. Тобі доведеться довго йти – спочатку вздовж морського узбережжя, побачиш дорогу, і підеш по ній полем. А далі – запитаєш.

Р: І нехай твоя казка закінчиться не так печально, як моя!

  1. Дюймовочка”

Дюймовочка стукає у двері, Миша відчиняє.

Д: Дайте мені, будь ласка, шматочок ячмінного зернятка – я два дні нічого не їла…

М: Ах ти, бідолашка. Заходь, погрійся й поїж зі мною.

Сідають. Дюймовочка їсть.

М: Ти можеш жити зі мною всю зиму, але тільки прибирай гарненько у моїй кімнаті та розповідай мені казки – я до них дуже охоча.

Д.: Ну добре, слухай: Жила собі жінка, і дуже хотіла вона мати дитину, та де її узяти? І ось вона відправилася до однієї старої чаклунки і сказала …

Герда стукає у двері, Миша відчиняє:

М: Що за день сьогодні? Ще одна змерзла бідолашка… Звідки ти?

Г: І справді, надворі дуже холодно. Я зовсім змерзла, шукаючи свого друга, Кая. Його вкрала Сніжна королева.

Д: Коли я йшла полем, повз мене проїхали великі білі сани, і після цього подув крижаний вітер, стало дуже – дуже холодно і в повітрі закружляли сніжинки. Можливо, це була сама Снігова королева?

Г: Так, напевно це була вона. Скоріше скажіть мені, в якому напрямку вона поїхала, можливо, я зможу її наздогнати?

М: Почекай, яка ти швидка! Спочатку дай відповіді на мої питання:

  • В мене є чудова кандидатура на роль нареченого для Дюймовочки – хто це? (кріт)

Д: Ні, я не хочу виходити заміж за крота. Невже мені доведеться стати його дружиною? (ні)

Д: А хто ж - моя справжня доля? (ельф)

Д: Дякую тобі, Гердо, за чудову новину. За це я тобі допоможу. Сани поїхали через ліс, у бік фортеці.

Г: Тож мені час уже йти.

М. і Д (разом): Щасти тобі!

  1. Стійкий олов’яний солдатик”

Герда виходить на сцену, бачить солдата, який стоїть на варті.

Г: Вибачте, шановний пане офіцер…

С: Я не офіцер, я простий олов’яний солдатик, такий самий, як і мої 24 брати. Нас зробили зі старої олов’яної ложки, і тепер ми всі живемо у чудовій коробці.

Д: Ще раз вибачте, але чи у вас всіх по одній нозі?

С: Ні, так не пощастило тільки мені. А чому – я не знаю.

Д: Можливо, діти знають? (відповіді дітей)

С: Тепер мені все зрозуміло.

Д: Через це ви – такий сумний?

С: Ні, я сумую через те, що ніяк не можу познайомитися з красунею – танцівницею, яку бачу у вікні палацу. А ще – через те, що весь час стою тут на варті, в, можливо, ніколи не зможу побачити інших місць.

Д: Діти, чи справді це так?

С: Невже я завжди стоятиму тут на посту?

Д: А як солдатик повернеться на свій пост?

С: Чи вдасться мені колись поспілкуватися з моєю любою танцівницею?

Д: Я бачу, ви трохи повеселішали. То, може, тепер ви допоможете мені? Я шукаю свого любого друга Кая, якого викрала Снігова королева. Чи на заїжджала вона до цієї фортеці?

С: Ні, та я б її і не впустив. Вона проїхала он по цій дорозі. І здається, у її санях і справді був якийсь хлопчик.

Д: Дякую тобі, солдате. Щасти тобі!

С: Хай і тобі щастить у пошуках.

  1. Принцеса на горошині”

Герда йде по дорозі, їй назустріч Принцеса, зітхає, тримається за спину.

Г: Шановна принцесо, що це з вами?

П: Ах, мені так погано. Цю ніч я практично не стулила очей! Бог знає, що в мене була за постіль. Я лежала на чомусь такому твердому, що в мене все тіло тепер у синцях. Просто жахливо!

Г: На вашому ліжку не було матраців?

П: В тому то й справа, що були. Вгадайте, скільки? (40)

Г: Як ви гадаєте, діти, що заважало принцесі заснути?

П: Навіщо горошину підклали мені у ліжко?

Г: Вітаю, ви довели, що ви – справжня принцеса. Тепер мерщій вертайтеся у замок, принц неодмінно тепер з вами одружиться. Але перед тим скажіть, чи не бачили ви у замку Снігової королеви? Чи, можливо, ви щось чули про неї та про викраденого нею хлопчика?

П: Бачити не бачила, але я точно знаю, де знаходиться її власний замок. Он вдалині видніється засніжена вершина. Саме на цій горі й знаходяться володіння Снігової королеви. Але будь дуже обережна – щоб її здолати, тобі знадобиться вся твоя витримка, сила і мужність.

Г: Я так сумую за моїм Каєм, що витримаю усі випробування. Як же йому там холодно й страшно одному! Треба поспішати. Бувайте.

П: Будь мужньою, дівчинко!

  1. Снігова королева”

Снігова королева сидить на троні, біля неї на підлозі Кай щось складає.

К: В мене ніяк не виходить слово “Вічність”

СК: Але ж це – дуже важливо. Якщо ти складеш це слово, ти будеш сам собі господар, і я подарую тобі Всесвіт і пару нових ковзанів.

Заходить Герда.

Г: Кай, милий мій Кай. Нарешті я тебе знайшла!

СК: Все не так просто, люба дівчинко. Я заморозила серце Кая. Йому не потрібні ні ти, ні батьки, ні трояндові кущі.

Г (плачучи): Як же розтопити його крижане серце?

СК: Ніяк. На світі, я гадаю, немає нічого настільки доброго й справедливого, що б перемогло мої злі чари.

Г: Не може такого бути. Діти, давайте згадаємо, що ж з самого дитинства навчає нас бути чесними, добрими, справедливими, сміливими. Що нас розважає і водночас є взірцем для наслідування? (казки)

Г: З героями казок якого письменника ви зустрілися сьогодні?

  • Які казки Андерсена ви знаєте?

  • Казки Андерсена - які вони (діти називають якості, вони записуються у вигляді пелюсток ромашки)

С.К: Я відчуваю, що ваша чарівна квітка руйнує мої закляття. Зупиніться, діти: казки – це безглузді, нікому не потрібні вигадки.

Г: та ні ж бо, злюка, казки – це добро, і вони допомагають нам жити, і проти них твої чари - безсилі.

К: (ніби прокинувшись від сну) Герда, мила Герда! Де ж це ти була так довго? Де був я сам? І як тут холодно і пустельно…

Г: Ми вже йдемо звідси, а зла Сніжна королева нехай сама сумує у своїй похмурих володіннях.

СК: Цього разу я програла, але ви, дітлашня, начувайтесь: я буду пильно стежити за вами, і якщо ви будете робити негідні вчинки, я приберу вас до своїх рук, заморожу серце і заберу до своїх володінь.

Всі діючі особи співають пісню (на мотив пісеньки Еллі з «Чарівника Смарагдового міста»)

В країну цю чарівну

Привів не шлях нас рівний,

А плутаний, таємний

І повний темних сил.

Та перешкоди справжні

Долаємо ми завжди,

Тому нас мудрий Андерсен,

Веселий, щедрий Андерсен

У гості запросив.

Історія чарівна

Доводить нам все рівно,

Що, як би там не сталось,

Добро перемогло.

Тому ми обіцяєм,

Що час цей не забудем,

І пам’ятати будем,

Обов’язково будем,

Що в казці цій було.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Театралізована вікторина до ювілею Г.Х.Андерсена
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    3 Клас, 4 Клас, 5 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    89
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    YK777406
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь