Творчий звіт (виховна робота)

Опис документу:
Творчий звіт учнів. Екологічний проект, в якому представлений звіт учнів про виконану роботу. Діти провели підготовчу роботу, опитали мешканців селища щодо їхньої практики з переробки сміття і запропонували свій варіант збереження екології.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти і науки України

Відділ освіти, молоді та спорту Веселівської ОТГ

КЗ «Веселівська ЗОШ І – ІІІ ст. № 2»

МАТЕРІАЛИ РОБОТИ

для обласного конкурсу

у рамках Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок».

ТВОРЧІЙ ЗВІТ (опис діяльності)

про проведення екологічного проекту

«ДІМ, В ЯКОМУ МИ ЖИВЕМО!»

екологічний напрям

Виконали учні 9 класу

Богатов Данило, Бондаренко Владислав, Вірт Альбіна,

Галдіна Валерія, Егізарян Ернест, Кириленко Анастасія.

Керівник:

вчитель історії і правознавства,

класний керівник 9 класу

Маркова Тетяна Володимирівна

Актуальність. Наш дім — планета Земля. Багато людей повністю занурились у свої справи, розваги, і нічого навколо не бачать. Хоча пора вже відкрити очі і побачити, що наш будинок близький до руйнування.

За останні 70 років вироби з пластику отримали надзвичайно широке поширення; ми вже просто не можемо жити без них. Пластик — недорогий і неймовірно універсальний матеріал, який є ідеальним для широкого застосування.

Однак ці його якості призвели до виникнення екологічної проблеми. Ми стали жити на «одноразовий» лад, і приблизно 50 % всіх пластикових виробів, які ми використовуємо, ми використовуємо лише один раз і потім викидаємо.

Найбільший недолік поліетиленових пакетів – те, що вони не піддаються процесам біологічного розпаду. Легкі пластикові пакети несуться вітром, забивають стічні труби, потрапляють в громадські водні шляхи, річки, океани.

Серед екологів існує навіть такий термін – «Пластикове забруднення»: процес накопичення продуктів з пластмаси, в навколишньому середовищі, що негативно позначається на дикій природі, середовищі існування диких тварин та людей.

В 2015-2016 навчальному році на виховній годині з теми «Забруднення навколишнього середовища» ми переглянули документальний відеофільм «Пластик - проблема загрязнения». Нас зацікавила проблема впливу пластику на навколишнє середовище, але, найголовніше, ми задалися питанням «А якою може бути альтернатива пластику і поліетилену». Ось декілька фактів:

4-5 трильйонів поліетиленових пакетів щорічно виробляється у світі;

більше 1 трильйона пакетів щорічно викидається;

від 300 до 1000 років займає період розкладання одного пакету;

6,3 мільйонів тонн сміття (більша його частина – пластик) щорічно скидається в Світовий океан;

1 мільйон птахів і тисячі тварин щорічно гинуть, заплутуючись у смітті або проковтуючи пластикові відходи. У шлунках полеглих морських птахів знаходять шматки пластикових пакетів, шприци, запальнички і зубні щітки—всі ці предмети птахи ковтають, приймаючи за їжу. Так, 24 серпня 2000 кит-смугастик року Брайда помер у Затоці Трініті, в двох кілометрах від австралійського узбережжя. Розтин показав, що шлунок кита був забитий пластиковими пакетами з супермаркетів, харчової упаковкою, трьома великими листами пластмаси і залишками пакетів для сміття. Їжі в шлунку кита не виявили.

Отже, метою нашого проекту став пошук альтернативи поліетиленовим пакетам і пластиковому посуду.

Під впливом отриманої інформації нашою «групою екологів» був створений інформаційний відеоролик «Забруднення нашої планети» і розповсюджений серед учнів школи.

Наступним етапом нашої практичної частини вирішення поставленої проблеми була оцінка ситуації з пластиковою загрозою в нашому селищі: ми пройшлися вулицями, і ось що ми побачили:

Працюючи над проблемою, ми провели опитування серед родичів і сусідів та отримали наступні результати:

1. Як часто Ви користуєтеся пластиковим посудом і поліетиленовими пакетами?

Кожен день – 100%

2. Доля використаного посуду і пакетів?

Викидаємо у сміття – 74%

Спалюємо– 24%

Здаємо в переробку – 2%

3. Чи знаєте Ви про шкоду пластика для екології і людини?

Так -100%

4. Який Ви бачите вихід з даної ситуації?

Організація пунктів з прийому використаного матеріалу.

Сортування сміття для подальшої переробки.

Будівництво заводу з переробки сміття.

Заміна екологічним матеріалом.

Профілактична робота.

Заходи з прибирання території.

5. Яка може бути альтернатива пластику і поліетиленовим пакетам?

-Паперові пакети і посуд

-Керамічний і порцеляновий посуд

- Сумки, що розкладаються мікроорганізмами (біорозкладані). За рік користування одна екологічна сумка може замінити понад 500 поліетиленових пакетів.

-Сумки багаторазового використання

Пластиковий посуд і поліетиленові пакети міцно закріпились в нашому повсякденні. Ми не уявляємо свого побуту без зручних пакетиків та пластикових пляшок. В якості експерименту лише за одну перерву ми назбирали пластикового посуду і пакетів, які невдовзі поповнять сумну статистику екологічного забруднення .

Важливим етапом роботи над проектом стала підготовка і розповсюдження листівок і плакатів із закликом зменшити до мінімуму використання пластику і пакетів та замінити їх на безпечні паперові чи власноруч пошиті екологічні сумки.

Результатом нашого проекту стала презентація власноруч пошитих екологічних сумок багаторазового використання, які з успіхом можуть замінити небезпечний поліетилен.

Допоможіть вашим друзям і знайомим зрозуміти просту істину: ЩОБ ЗМІНИТИ СВІТ – ПОТРІБНО ПОЧАТИ З СЕБЕ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
2
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!