Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Творчий проект вчителя на тему: "Реалізація національної ідеї на уроках трудового навчання".

Опис документу:
Презентація, яка показує роботу вчителя. Її можна використати, як матеріал для опису власного досвіду роботи та при підготовці вчителя до уроку. Даний матеріал розкриває суть моєї роботи, яка полягає у формуванні особис­тості з глибоким відчуттям своїх коренів, роду, ро­дини, народу; у розвитку кращих ментальних рис ди­тини, у пробудженні інтересу та прищепленні глибокої любові до тра­дицій та звичаїв українців через уроки трудового навчання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Реалізація національної ідеї на уроках трудового навчання Роботу виконав: ІвановВіктор Михайлович, вчитель трудового навчання та технологій Зачепил...
Слайд № 1

Реалізація національної ідеї на уроках трудового навчання Роботу виконав: ІвановВіктор Михайлович, вчитель трудового навчання та технологій Зачепилівськоїзагальноосвітньої школиІ-ІІІступенів

Мета моєї роботи полягає у формуванні особис­тості з глибоким відчуттям своїх коренів, роду, ро­дини, народу; у розвитку кращих ментальних рис ди­т...
Слайд № 2

Мета моєї роботи полягає у формуванні особис­тості з глибоким відчуттям своїх коренів, роду, ро­дини, народу; у розвитку кращих ментальних рис ди­тини, у пробудженні інтересу та прищепленні глибокої любові до тра­дицій та звичаїв українців через уроки трудового навчання.

К.Ушинський писав: «…виховання, створене самим народом і побудоване на народних основах, має ту виховну силу, якої нема в найкращих системах, побуд...
Слайд № 3

К.Ушинський писав: «…виховання, створене самим народом і побудоване на народних основах, має ту виховну силу, якої нема в найкращих системах, побудованих на абстрактних ідеях, або запозичених в іншого народу».

Дієвим підґрунтям для такої роботи можна вважати процес формування в учнів конкретного практичного досвіду з виготовлення предметів і речей, які у ...
Слайд № 4

Дієвим підґрунтям для такої роботи можна вважати процес формування в учнів конкретного практичного досвіду з виготовлення предметів і речей, які у своєму змісті пов’язані з народною культурою українців, а саме – виготовлення декоративно-ужиткових і ремісничих виробів, які були характерними для побуту українців.

Головне завдання декоративно-ужиткового мистецтва — зробити гарним середовище людини, її побут, приносити естетичне задоволення в повсякденому житті.
Слайд № 5

Головне завдання декоративно-ужиткового мистецтва — зробити гарним середовище людини, її побут, приносити естетичне задоволення в повсякденому житті.

У 7 класі використовую проект : ЕЛЕМЕНТИ ПРИКРАСИ ІНТЕР’ЄРУ. Основна технологія: технологія токарної обробки деревини. Додаткова технологія: технол...
Слайд № 6

У 7 класі використовую проект : ЕЛЕМЕНТИ ПРИКРАСИ ІНТЕР’ЄРУ. Основна технологія: технологія токарної обробки деревини. Додаткова технологія: технологія ручної обробки деревини, художній розпис.

10 – 11 клас. модуль «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва» ПРОЕКТ: «КУХОННИЙ НАБІР»
Слайд № 7

10 – 11 клас. модуль «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва» ПРОЕКТ: «КУХОННИЙ НАБІР»

Процес виконання проекту
Слайд № 8

Процес виконання проекту

Модуль: «Писанкарство». писанки Різдвяні та Великодневі. Даний модуль використовую в 11 класі, де діти найбільш підготовлені, мають певний запас зн...
Слайд № 9

Модуль: «Писанкарство». писанки Різдвяні та Великодневі. Даний модуль використовую в 11 класі, де діти найбільш підготовлені, мають певний запас знань.

Процес виконання проекту
Слайд № 10

Процес виконання проекту

ВИСНОВКИ Школа, в якій я працюю, має добрі можливості для формування української національної культури, щоб молоде покоління вільно володіло держав...
Слайд № 11

ВИСНОВКИ Школа, в якій я працюю, має добрі можливості для формування української національної культури, щоб молоде покоління вільно володіло державною мовою, увібрало в себе найкращі надбання українського народу, училось на прикладах митців культури, мистецтва, інших галузей як української нації, так й інших націй і народів. Формування національної свідомості у школі відбувається через навчальні предмети, різноманітні заходи виховної, позакласної роботи та родинне виховання. А я, як вчитель трудового навчання, намагаюсь прищеплювати любов до свого краю, його традицій та звичаїв через ті предмети, які викладаю – трудове навчання та технології.

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 12

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.