Творчі завдання для роботи з обдарованими дітьми

Опис документу:
Творчі завдання для роботи з обдарованими дітьми на основі творів Василя Сухомлинського допоможуть педагогам у роботі з такими учнями. Цікаві завдання та запитання пробудять в дітях бажання вчитися та дізнаватись нове.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Творчі завдання для роботи з обдарованими дітьми

Це горобці плачуть від холоду

Зимового ранку пішла маленька Яринка в сад. Надворі був великий мороз.

Ніде не видно пташок. Навіть горобців немає.

Де ж горобці поховались?” - подумала Яринка.

Прийшла до хати, стала під стріхою. Почула, як там зацвірінькав горобець. А потім на землю впали крижані крапельки, мов маленьке намисто.

Що воно таке?” – подумала Яринка.

І здогадалась : це горобці плачуть від холоду, горобині сльози замерзають і падають додолу крижаним намистом.

Бідні горобчики!

Завдання 1. Знайти у тексті 2 розповідних речення. Перебудувати їх у спонукальні.

Завдання 2. На запитання вчительки “Чи однаковою є кількість звуків і букв у слові замерзають?” Оленка відповіла: “Так. Кількість звуків і букв у слові замерзають є однаковою”. А Петрик сказав: “Ні, їх кількість є різною.”

Чия відповідь правильна? Свій вибір обґрунтуй.

Відповідь ____________________________________є правильною.

Завдання 3. Запиши слова в алфавітному порядку, вставляючи пропущені букви. Постав наголос у словах.

В ∙ ликий, горо.ці, з. мля, нам. сто, зага. ка, б. ола, зам. рзають

н. діля.

Завдання 4. Підкресли в реченні слова, які не відповідають змісту тексту. Заміни їх антонімами і запиши утворене речення. А потім на землю впали гарячі крапельки, мов велике намисто. Запиши словосполучення зі слів утвореного речення.

Завдання 5. Випиши з тексту речення, яке відповідає поданій схемі:

∙∙∙ ∙∙∙ = ∙∙∙ —∙∙∙.

Завдання 6. Подумай і напиши твір-міркування “Чому плачуть горобці.

Квітуча вишня

Росцвітала вона висною біля хати. Гули бджоли в квітках.

Сяяло весняне сонце сонце, щебетали пташки.

Я не міг відірвати очей від квітучої вишні.

Тепер, коли пригадується той далекий час, здаєцся, що вишня квітла всі дні дитинства.

Зараз теж квітне вишня, теж гудуть бджоли, сяє сонце й щибечуть пташки. І здається мені, що немає ніде такої краси, як на нашій рідній землі. Рідна земля – найкраща. Бо ми народилися на ній, бо вона дала нам життя і силу.

Завдання 1. Прочитай уважно текст. Відшукай у ньому слова, у правописі яких допущено помилку. Запиши їх з дотриманням правил правопису.

Завдання 2. Учні отримали завдання виписати із тексту спільнокореневі слова до слова квітка. Іванко виписав два слова (квітках, квітучої)

Маринка – три (квітках, квітла, квітучої), а Василько чотири слова (квітках, квітучої, квітучої, квітла, квітне). Хто із дітей виконав завдання правильно.

Відповідь обґрунтуй.

Завдання 3. Обведи рядок, у якому синоніми до слова сяяло записано правильно:

А) світило, сліпило

Б) темніло, світало

В) вечоріло, згасало.

Завдання 4. Що є спільного у словах вишневий, пташки, дітки.

Відповідь обґрунтуй. Спільним у словах вишневий, пташки, дітки є

______________, тому що у кожному з цих слів присутні ___________,

_______________, ______________.

Завдання 5. Прочитай слова.

Розцвітала, весна, бджоли, сяяла, щебетали, квітуча, далекий, край, рідна.

Розподіли їх на три групи за частинами мови та запиши у відведеному для цього місці.

І група - іменники

ІІ група – прикметники

ІІІ група – дієслова

Завдання 6. Прочитай ще раз уважно текст “Квітуча вишня”. Додай власну кінцівку (2-3 речення) відповідно до логіки загального змісту. Запиши її. Пиши грамотно.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!