Творча робота за картиною «Біля годівниці».Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку

Опис документу:
Розвиткові словесної творчості дітей старшого дошкільного віку сприяють творчі мовленнєві ситуації, ігрові сюжети, лексичні вправи, тобто створення умов, які стимулюють дітей до мовленнєвотворчої діяльності та зацікавлена робота педагога задля розвитку словесної творчості дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Творча робота за картиною «Біля годівниці»

Мовленневий розвиток.

Лексика : годівниця, насіння, зернятко, снігур, синичка, горобці, сніг як ковдра, як покривало, як срібло, сніжинки як зірочки, як пір’я ; зимовий , холодний; зробити годувати, принести; важко, голодно;дуже.

Граматика : утворення однокореневих слів; сніг - сніжний, засніжений, снігопад, сніговик, снігур; ліс – лісовий, лісник, пролісок, лісовичок.

Подовження звучання в словах насіння , варення, волосся.

Звязне і комунікативне мовлення : покращувати монологічне описове мовлення, розвивати вміння будувати запитальні речення, створювати діалог «зустріч друзів». Вчити складати сюжетну розповідь за сюжетною картиною.

Пізнавально-розвивальне

Залучати до спостережень і предметно-практичних дій екологічної спрямованості, поглибити знання про зимуючих пташок; покращувати навички логічного мислення, вміння робити елементарні умовиводи.

Соціально-моральні

Виховувати свідоме ставлення до труднощів, які відчувають зимуючі птахи взимку.

Емоційно-ціннісний.

Вчити ставитися до зимуючих пташок доброзичливо, зі співчуттям, намагатися полегшити їм життя, підгодовувати взимку.

Художньо – естетичне

Вміти помічати красу зимового пейзажа.

Креативне

Удосконалювати вміння розмірковувати , робити висновки , пояснювати та обґрунтовувати їх, підтримувати здатність до творчих перевтілень, розвивати мовленнєво – творчі здібності.

Знайомство з гостями (назва, групи, девіз)

- якщо у нас на мольберті сьогодні стоїть картина, то ми будемо про неї розмовляти.

Спочатку повторимо наші правила :

Кожен день усюди , завжди;

На заняттях та в ігрі –

Сміливо, чітко промовляєм

Та тихесенько сідаєм.

- розгляд картини

Картина називається «Біля годівнички». Як би ви її назвали?

  • докажіть що це - зима.

  • Сніг який ?

  • Придумайте ще сніжні слова. Лісові слова.

  • на що схожий сніг ? сніжинки ?

  • зима – це добре. Чому ? Це погано? Чому ?

  • я думаю, що діти прийшли в ліс. Чому я так думаю ?

  • Де б ми могли бачити таке ж саме ? (в парку, сквері, на території д/с)

  • Як ви гадаєте, на картині день чи вечір ?

  • Якщо ми опинилися б в картині, які запахи ми почули? Уявіть , що у вас чарівні вушка, носик, одягнемо чарівні рукавички

  • Які звуки почули?

  • А якщо доторкнутися ?

  • Всі діти одного віку?

  • Чому вони не в школі, д/с ?

  • Серед хлопчиків стоїть дівчинка. Хто про неї розповість?

В українській мові – насіння , волосся промовляємо подовжено.

- як ви гадаєте де дітки взяли годівничку? Насіння ?

- а чому вони без рукавичок ?

- уявіть собі ситуацію , що люди не будуть підгодовувати пташок. Що відбудеться ?

- які пташки прилетіли ? А ви колись годували пташок ?

- з якими словами дружить слово дерево ? сніг ? діти ? ялинка?

- ми бачимо на картині собаку. Подумайте, чий це собака? Придумайте йому імя .

- Хто покаже , як дівчинка грає із собакою ?

- Пограємо , зробим картину живою, одягнемо речі.

- Давайте поміркуємо , які діти домовлялись, коли йшли годувати пташок (діалог).

- Пограємо в загадки. Треба відгадати, що я загадала на картині, задавайте мені питання.

- Діти повісили годівничку, нагадували пташок. А що було потім ?

- А зараз розділимось на команди і кожна команда розповість за картиною свою історію за таким планом :

1. Коли відбувається дія ?

2. Чому діти вирішили піти в ліс ?

3. Звідки взялась годівниця ?

4. Що було потім ?

Треба розділитись на команду хвойних дерев і команду листяних дерев за картинками. (нагадати, щоб розповіді не повторювались, були різними)

  • аналіз розповідей

  • на прогулянку візьмемо крихти хліба і підгодовуємо пташок на ділянці д/с.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.